Vriendinnen den Bosch

30-08-2015 13:45 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste viva forum dames



Het klinkt zo wanhopig als ik een oproep plaats dat ik opzoek ben naar vriendinnen.



Het is namelijk niet zo dat ik echt heel erg opzoek ben, maar het lijkt me leuk gewoon wat meer contacten op te doen. En met een groepje dames lekker te gaan koken, naar een festival te gaan, bioscoop te pakken, of gewoon lekker te niksen en lekker kletsen en thee leuten.



Ik zal iets over mijzelf vertellen;

Ik ben een jonge dame van 29 winters jong ;) sta vol energie en met veel humor in het leven. Ik ga graag leuke dingen doen. Bijna 1 jaar getrouwd en al aan het kijken naar een kinderwens. Ik werk zo'n 28 tot 32 uur in de gezondheidszorg.



Lijkt het je leuk wat te ondernemen, hoor ik het graag!
Alle reacties Link kopieren
Hoi fasjon!



Een maand of twee geleden had iemand ook een oproepje geplaatst en oa ik had op haar gereageerd. Nu zijn we met z'n vieren en spreken we af en toe af! Misschien wil je er ook bij? We zijn allemaal voor onze vent naar den bosch gekomen en zoeken elkaar nu op, haha. We zijn tussen de 28 en 32 jaar, en hebben tot nu toe vooral bij elkaar thuis afgesproken met z'n allen. Maar nog maar een paar keer. We zijn allemaal geen stappers maar vinden een drankje doen wel heel leuk. Koken hebben we nog niet gedaan;)



Laat maar weten, bijv via een priveberichtje, als je interesse hebt!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Fasjon, bij ons groepje ben je nog steeds welkom hoor we vonden je een leuke meid. Wij zijn laatst nog met z'n 5en naar lakedance geweest. Laat maar iets horen als je weer eens mee wilt.
Alle reacties Link kopieren
Ha DrStrange,



Dankjewel voor je berichtje. Ik zal je een pb-tje sturen.



quote:DrStrange schreef op 30 augustus 2015 @ 17:40:

Hoi fasjon!



Een maand of twee geleden had iemand ook een oproepje geplaatst en oa ik had op haar gereageerd. Nu zijn we met z'n vieren en spreken we af en toe af! Misschien wil je er ook bij? We zijn allemaal voor onze vent naar den bosch gekomen en zoeken elkaar nu op, haha. We zijn tussen de 28 en 32 jaar, en hebben tot nu toe vooral bij elkaar thuis afgesproken met z'n allen. Maar nog maar een paar keer. We zijn allemaal geen stappers maar vinden een drankje doen wel heel leuk. Koken hebben we nog niet gedaan;)



Laat maar weten, bijv via een priveberichtje, als je interesse hebt!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Fasjon en DrStrange,



Ik moet zeggen dat dat groepje me erg gezellig lijkt! Ik ben zelf ook geen stapper, woon sinds een paar maanden heerlijk burgerlijk in Vught met vriend en dochter (11mnd) en nog een baby onderweg, maar mis toch wel hier en daar wat gezelligheid om me heen. Ben een paar jaar geleden naar Den Bosch verhuisd, daar uiteindelijk samen gaan wonen en dit is het resultaat, maar ivm een hoop drukte en werk en eigenlijk alles wat een stom excuus is heb ik niet echt vriendinnen in de buurt.

Zou me wel heel leuk lijken om af en toe eens wat gezelligs te gaan doen, een kop thee te drinken, een flauw whatsappgesprek te hebben, you name it.



Kortom; ik ben zo onbescheiden om te vragen of er nog plek is



Ik ben benieuwd, lijkt mij leuk!



Groetjes,

Charlotte
Alle reacties Link kopieren
quote:charlotte1010 schreef op 23 september 2015 @ 09:00:

Hoi Fasjon en DrStrange,



Ik moet zeggen dat dat groepje me erg gezellig lijkt! Ik ben zelf ook geen stapper, woon sinds een paar maanden heerlijk burgerlijk in Vught met vriend en dochter (11mnd) en nog een baby onderweg, maar mis toch wel hier en daar wat gezelligheid om me heen. Ben een paar jaar geleden naar Den Bosch verhuisd, daar uiteindelijk samen gaan wonen en dit is het resultaat, maar ivm een hoop drukte en werk en eigenlijk alles wat een stom excuus is heb ik niet echt vriendinnen in de buurt.

Zou me wel heel leuk lijken om af en toe eens wat gezelligs te gaan doen, een kop thee te drinken, een flauw whatsappgesprek te hebben, you name it.



Kortom; ik ben zo onbescheiden om te vragen of er nog plek is



Ik ben benieuwd, lijkt mij leuk!



Groetjes,

CharlotteHey! Ik woon ook in Vught. Inmiddels al leuke contacten opgedaan?
Alle reacties Link kopieren
Fasjon, lijkt me hartstikke leuk! Ik kan je geen privé berichtje sturen, kan je er mij een sturen?



Groetjes Srcsm
Keep the love going!
Alle reacties Link kopieren
Hey Fasjon!

Ben benieuwd hoe het staat met je vriendinnenzoektocht.

Wou je een persoonlijk berichtje te sturen, maar helaas, hopelijk lees je deze!

Ik woon sinds een week in Vlijmen & lijkt me gezellig eens af te spreken!



Groetjes Maaike

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven