Filmhuis maatje in Nijmegen

30-10-2015 20:39 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Helaas zijn mijn vriendinnen die wel te porren waren voor een filmhuisfilm inmiddels verhuist naar andere delen van Nederland. Ik hoop dat ik hier wellicht iemand vind die ook wel eens (+/- 1 keer per maand, afhankelijk van of er leuke films draaien) zin heeft om een filmpje te pakken en daarna gezellig met een wijntje na te praten. Met zijn tweeen (of meer) is het toch zoveel gezelliger! Als jij een filmhuisfilm op zijn tijd ook leuk vind, stuur dan een pb.



groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier wellicht wel voor te vinden! Ik woon ook in Nijmegen, 35 jaar, single met een fulltime baan. Ben nou niet direct een filmkenner, maar ik ga best graag naar Lux zo nu en dan, dus we kunnen best eens samen gaan!
Ik wilde je een PB sturen maar je hebt deze mogelijkheid niet aan staan.
Ik vind dit ook wel een leuk plan. Ga graag een keer mee.
..
Alle reacties Link kopieren
Hoi Iedereen,



Leuk jullie reacties!

Sorry.... zag het nu inderdaad in de instellingen staan... Als het goed is staan mijn pb nu wel aan.



Als jullie allemaal jullie email adres sturren in een pb dan zal ik jullie allemaal emailen.



groeten
Lijkt mij ook leuk!
Alle reacties Link kopieren
Heb je ' He Named Me Malala' al gezien? Doen. Zo mooi.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi.

Leuk Topic



Ik woon in Nijmegen en een van de dingen de ik heel leuk vind is om films te kijken dus dit spreekt mij aan.



Wat soort films vind je leuk?

Heb je afgesproken met iemand hier?



Wat leeftijd of maakt het niks uit?



..ik denk dat met meer meiden zal leuker zijn haha



Wil je meer weten over mij?



Stuur mij een bericht ;)



Groetjes,

Zoe
Hebben jullie al een keer afgesproken?
Alle reacties Link kopieren
Hey Mar



Nee wij hebben niks gedaan nog. Wil jij ook erbij

Denk dat dit een hele goed idee is en ook fijn dat het in Nijmegen is



Groetjes,

Zoe
Jahoor, ik wil er wel bij :-)

Inderdaad fijn dat het in Nijmegen is!
Alle reacties Link kopieren
Hey hey



Wil jullie iets doen dan..gaan wij emailen eerste om een datumn te vinden? :/



Ja want het is dicht bij en niet heel veel reizen..meer wanneer mensen werken vaak dus heb niet veel tijd om te reizen naar andere platsen..



Groetjes,

Zoe
Alle reacties Link kopieren
Oh.. ik was dit topic alweer helemaal vergeten... Maar ik wil graag alsnog aanhaken als dat nog kan! Naar wie mag ik een PB sturen met mijn emailadres?
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik had mijn email aan filmliefhebber gegeven maar heb niks terug gehoord..komt er nog iets van hier of niet? :(



Groetjes
Ik heb ook niks meer gehoord recentelijk. Is er al iets gepland? Misschien kan ik een van jullie eens een PB sturen?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me erg gezellig!
Aan iedereen in deze oproep: ik heb het plan opgevat een whatsapp groep aan te maken zodat we een eerste datum kunnen prikken. Als je erbij wil stuur me een PB en geef je telefoonnummer door.
Ons filmhuis whatsapp groepje begint al aardig te groeien. De eerste filmdate is nog niet gepland. Wil je er graag bij zijn, stuur me dan een PB met je telnr.
We zijn inmiddels twee keer naar de film geweest met ons filmclubje. Als er nog meiden zijn die interesse hebben zich aan te sluiten, stuur me dan even een PB met je telefoonnummer.
.
Zeker! Stuur maar een PB.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven