HELP, deur op slot....

26-11-2015 07:25 58 berichten




Laatst zag ik een topic waar iedereen om moest lachen, ook iets over een dichte deur volgens mij.

Toen ging het ook nog over een topic met laarzen die iemand midden in de nacht niet uit kreeg.



Maar helppppp, nu heb ik dus zelf zo'n topic.



Even voor de beeldvorming; ik ben op vakantie en het is hier midden in de nacht. Gelukkig heb ik altijd nog het viva-forum, waar het al vroeg in de ochtend is.



Ik zit in een appartement en ik ga nietsvermoedend douchen, mijn spullen EN kleren liggen in de slaapkamer, lakens en dekens overigens ook..

Maar nu kom ik uit de douche en wil naar bed gaan en er is geen beweging meer te krijgen in de klink van de slaapkamerdeur. Het lijkt alsof hij van binnen op slot zit.

Het enige dat ik aan de buitenkant zie waar ik iets mee kan is een klein slotje in het midden van de klink.

Ik heb al geduwd en getrokken en geprobeerd met een mes iets voor elkaar te krijgen, maar dit lukt niet.

De klink beweegt wel íets, maar meer gebeurt er niet. Doorduwen gaat niet zonder iets af te breken, lijkt het.



Wat nu?

De verhuurder is een hele leuke en sociale (ook niet onaantrekkelijke trouwens....) man die ook in dit complex woont met zijn vriendin.

Maar het is hier nacht. En bovendien liggen dus werkelijk al mijn kleren aan de andere kant.... Ooooooo........ Helppppp lieve dames!



Wat kan ik doen om te proberen die deur open te krijgen?



Ik ben jullie eeuwig dankbaar!
Alle reacties Link kopieren
Voor de zekerheid ook maar 'n setje kleren en 'n badlaken buiten je slaapkamer laten liggen de rest van je verblijf
Shoot first, ask questions later!
quote:Miss-Pippilotta schreef op 26 november 2015 @ 07:57:

Ik heb wel een soort pennetje gevonden in de keukenla dat in het slot past.

Maar ook daarmee lukt het niet.



Enne... De handdoek is te klein om bovenkant en onderkant te bedekken, maar één van de twee kan wel. Of de voorkant en de achterkant niet. Maar ik heb nog een handdoek hier, een kleinere. Die houd ik dan wel voor mijn borsten. Of zo.



Jezus.Hij is al open, maar anders had ik je aangeraden om de eigenaar te bellen en te zéggen dat je niks anders hebt dan een te kleine handdoek. Wedden dat ie binnen dertig seconden bij je was geweest
Dan doe je gewoon naakt de deur open. Lijkt wel een film.



Maar mijn handdoek moet toch wat putjes en minder mooie delen bedekken en mijn borsten doorstaan ook de potloodtest niet meer. Mijn buik is wel goed 😁

En dan is een niet eens héle kleine handdoek toch opeens verdomd klein. Zéker bij een goed uitziende man van je eigen leeftijd. Qua hoe opgelaten je je voelt, bedoel ik dan. Ik heb dat dan wel erger dan bij een onaantrekkelijke oude man of zo.

Ha ha ha.
quote:Casalinga schreef op 26 november 2015 @ 08:33:

[...]





Hij is al open, maar anders had ik je aangeraden om de eigenaar te bellen en te zéggen dat je niks anders hebt dan een te kleine handdoek. Wedden dat ie binnen dertig seconden bij je was geweest



Ha ha ha.

Volgens mij appte ik zoiets.

Dus óf zijn telefoon stond echt uit óf hij was zo geschrokken bij het idee van mij zonder kleren dat hij gewoon deed alsof hij niks hoorde 😁
quote:redbuIIetje schreef op 26 november 2015 @ 08:32:

Voor de zekerheid ook maar 'n setje kleren en 'n badlaken buiten je slaapkamer laten liggen de rest van je verblijf Ja! Inderdaad...
Thanks dames voor de weltrusten wensen!

Fijne dag.

Ik ga even lekker dom gtst kijken, zit nog helemaal vol met adrenaline ☺

Dan val ik vanzelf in slaap denk ik.
app nog even dat de deur nu open is, anders staat de verhuurder straks alsnog in je kamer.
quote:Starshine schreef op 26 november 2015 @ 08:41:

app nog even dat de deur nu open is, anders staat de verhuurder straks alsnog in je kamer.Ja, heb ik gelijk gedaan 😁

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven