Kan niet meer terugkijken in Facebook?

19-11-2015 12:30 12 berichten
Ik kijk ongeveer om de dag op Facebook, en scroll dan dus een flink eind naar beneden om te zien wat er zoal gepost is.

Sinds gisteren kan dat niet meer. Na een aantal berichten, ongeveer als ik bij de berichten van gisteravond ben, stopt het gewoon. Dan krijg ik een melding "om meer verslagen te zien moet je meer vrienden toevoegen". Dus oudere berichten dan gister kan ik niet meer terugzien.



Wat is dit voor onzin? Is dit nieuw of zo? Ik houd de ontwikkelingen van Facebook nie echt bij, dus mocht ik iets hebben gemist wat ie-de-reen alláááng weet dat kan goed zijn, maar kan iemand me uitleggen wat dit voor rare toestand is?
Alle reacties Link kopieren
Dit heb ik een tijdje geleden ook gehad toen ik mijn contactenbestand 'ns flink had uitgedund. Bij mij hielp het om te verversen, dan kon ik weer wel verder scrollen. De laatste weken heb ik er overigens geen last meer van gehad.
Shoot first, ask questions later!
Bij hoeveel vrienden krijg je dit dan? Dan weet ik dat ik daar boven moet blijven.
Ik heb een stuk of 60 contacten denk ik, voor facebookbegrippen is dat natuurlijk ziek weinig

Ik heb inderdaad laatst wat opgeschoond in mijn contacten, misschien krijg je daarvoor straf van Facebook
Alle reacties Link kopieren
Geloof dat ik ook rond de 60 zat toen ik er last van had, maar inmiddels heb ik er nog 'n stel geschrapt en zit nu op 54, maar geen last meer. Dus gewoon doorgaan met schrappen
Shoot first, ask questions later!
Ik had dit pas ook, wat hielp was FB afmelden, alle cookies verwijderen en FB weer aanmelden. Toen ik het een paar dagen later weer kreeg hielp om de app te verwijderen en weer te downloaden en tot op heden geen last meer gehad.
Ik heb er 50, maar nog nooit die melding gehad.
Dank voor de tips. Heb app verwijderd en weer geinstalleerd, en op de laptop ook afgemeld en in andere browser opnieuw geopend, maar tot nu toe zonder resultaat. Ik wacht het een paar dagen af, kijken wat er gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
Gaat hier ook mis de laatste tijd. Ik heb zo'n 350 vrienden. Dan komt er gewoon een puntje onderaan en kun je niet verder. Raar.



Ook merk ik dat wanneer ik een tijd niet gekeken heb er van een aantal uur geen berichten zijn. Nu kan ik vrij zeggen dat er na een kwartier al 3/4 nieuwe berichten zijn. Dus dit klopt ook niet
Ik ben altijd jaloers op mensen die soms 188 likes krijgen op een foto. Ik heb maar 38 vrienden. Toch herken ik het probleem. Ik moest toen de app updaten en toen was alles weer normaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die melding nog nooit gehad, lijkt me erg vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heel veel vrienden (vooral voor spelletjes) maar ik deel daar weinig berichten mee (de meeste berichten worden gedeeld met echte vrienden). Ik heb dit probleem nooit gehad.



Als ik een beetje naar beneden scrol, zie ik links bovenin:



< Naam > | Tijdlijn | Recent



Als ik op Recent klik kan ik het jaar waarvan ik berichten wil zien, uitkiezen. Daarna kan ik klikken op Hoogtepunten en dat veranderen in de gewenste maand. Zo kan ik door mijn hele Facebookpagina navigeren. Dat lukt ook met pagina's van anderen (in zoverre zij Tijdlijn-berichten opengesteld hebben).



Kortom: Ik ben dit probleem nooit tegengekomen.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven