Bed-vraagje

26-11-2015 11:00 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_238009 wijzigde dit bericht op 28-06-2017 11:24
99.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tsja, ik zou om te beginnen eens stoppen met faken. In een goede relatie lieg je niet tegen elkaar.
Dan help je jezelf toch tijdens de seks???
Alle reacties Link kopieren
quote:Blablabla27 schreef op 26 november 2015 @ 11:11:

Dan help je jezelf toch tijdens de seks???Het rare is dat ik daar geen behoefte aan heb, ik vind het echt gewoon fijn zo. Klaar komen is voor mij echt bijzaak.
quote:labradoodleowner schreef op 26 november 2015 @ 11:13:

[...]





Het rare is dat ik daar geen behoefte aan heb, ik vind het echt gewoon fijn zo. Klaar komen is voor mij echt bijzaak.Nou, reken maar dat als je een keer tijdens de seks bent klaargekomen dat het geen bijzaak meer is.
Alle reacties Link kopieren
Je weet zeker dat? Nooit voor een ander denken, dat kan hij echt zelf wel.



Maar als het jezelf lukt waarom lukt het dan niet als hij het doet? Je moet hem natuurlijk wel een beetje van tips en adviezen voorzien.
Before you assume, there is this thing called asking.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet ik inderdaad duidelijker zijn. Het is nooit mijn bedoeling geweest om te liegen, ik zou niet tegen hem willen liegen, maar dit komt deels omdat ik er zelf niet mee zit. Als ik er mee zou zitten, had ik het al veel eerder verteld.

Heb dit verder ook nog nooit met iemand besproken, maar aan de hand van jullie reacties moet ik t misschien toch maar eens anders aanpakken...
Alle reacties Link kopieren
Samen de film "two night stand" kijken.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Denk niet dat je vriend er onzeker van zou worden, ik in het geval van jouw vriend, zou liever hebben dat mijn vriendin gewoon eerlijk is.



Vind vertrouwen erg belangrijk, en zou het niet kunnen waarderen als dit na jaren uitkomt en zij al jaren gelogen blijkt te hebben. Dan vertrouwde ze me blijkbaar niet genoeg om het gewoon eerlijk te vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Als jij je hele leven met hem samen wil zijn, zou ik eens beginnen met het concept "eerlijkheid". De rest is vooralsnog even bijzaak.



En als je jezelf wel klaar krijgt, maar een ander lukt dat niet, moet je die ander misschien eens een curcus klaar-maken gaan geven......
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Je zit er niet mee maar opent wel een topic? Misschien ben je ook niet helemaal eerlijk tegenover jezelf?
Before you assume, there is this thing called asking.
Alle reacties Link kopieren
quote:aquamarijne schreef op 26 november 2015 @ 11:53:

Je zit er niet mee maar opent wel een topic? Misschien ben je ook niet helemaal eerlijk tegenover jezelf?Ik was benieuwd hoe anderen er over dachten, en het kwam in me op toen ik andere topics las. Dus zo groot was de stap niet
Alle reacties Link kopieren
Dus je hebt 1.5 jaar een relatie waarin je ook deze tijd niet te waarheid kan vertellen?

mmmmm, geeft geen goed signal af lijkt mij?
Het is zeker een goede vraag en interessante vraag, want ik denk dat er heel veel vrouwen niet klaarkomen tijdens de sex met partner.

Ik ben nu 47 jaar en kom praktisch nooit klaar tijdens een vrijparty. Ik ga totaal op in de sex, ik kom zelfs soms in een soort van trans, maar klaarkomen, daar zie ik het nut niet van. Het is voor mij een soort eindpunt en als ik iets niet wil is dat het ophoudt. Ik ben zelf zo onromantisch dat ik na het klaarkomen in 1 minuut in slaap kan vallen, dus dat is nog een reden dat ik niet wil klaarkomen.

Toen ik jonger was heb ik nooit gedaan alsof ik wel klaar kwam, maar sprak er niet over. Nu ik ouder ben, zeg ik gewoon eerlijk dat klaarkomen niet mijn doel is, maar juist het uitstellen van klaarkomen is mijn doel. Maar goed ieder zijn gebreken, toch?

Als je maar geniet en je zelf kan overgeven en eerlijk blijft. Niets om over te tobben om over te schamen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat heel veel vrouwen dit probleem kennen. Zelf ben ik er ook één.

In mijn vorige relatie nooit klaar kunnen komen tijden de seks, alhoewel hij er ook geen extra moeite voor deed. Als hij klaargekomen was, was de seks ook klaar.

Momenteel date ik met een man die het juist belangrijk vind dat ik klaarkom en doet daar ook extra moeite voor. Alhoewel het nog niet gelukt is geniet ik er wel van dat een man er aandacht aan besteed en het belangrijk vind voor mij. Ondanks dat ik er echt ontzettend van geniet lukt het me nog niet om mijzelf helemaal over te geven. Kwestie van teveel nadenken?
Ik ervaar dit ook. Mijn ex-vriendjes zijn allemaal super goed in bed, de sex was echt geweldig. Er ontbrak alleen 1 ding.. Ik kwam maar niet klaar. Voor mezelf is dit helemaal niet frustrerend! Van mij mag sex zolang mogelijk duren en ik hoef niet klaar te komen want ik ben dat natuurlijk niet gewend. Mijn bedpartners konden het gelukkig allemaal heel lang en ook vaker achter elkaar , maar zij wilden uiteindelijk wel heel graag dat ik zou klaarkomen. En dat gebeurd dus gewoon niet. Hier lieg ik ook niet over. Jammer dat mannen dit als hun probleem zien! Ik denk namelijk dat iets in mij toch een beetje geremd is ofzo. Geen idee wat ik eraan kan doen. Misschien als ik ooit een langdurige relatie krijg dat ik me dan wel mentaal volledig kan ontspannen en laten gaan. Relaties duurden tot nu toe maximaal 1,5 jaar.



Met mezelf lukt het trouwens wel maar daar heb ik tijdens sex ook niet echt behoefte aan. Ik móet niet klaarkomen van mezelf. Wel merk ik dat ik na de sex altijd nog een keer wil dus misschien toch niet helemáál bevredigd.
Jij denkt er wel heel makkelijk over. Ik vind klaar komen echt geen bijzaak hoor. Ik zou het heel erg vinden als ik geen orgasme zou krijgen als ik met mijn man vrij.
Je moet helemaal niks trouwens. Ik las in een reactie van je dat je denkt dat je dit nu "moet" gaan oppakken, doe dit alleen als je jezelf er goed bij voelt en het ter sprake wil brengen omdat jij graag wil klaarkomen. Niet omdat je het hem "moet" vertellen. Ik vind liegen in dit geval een zwaar woord eigenlijk en ben het niet eens met degenen die vinden dat er meteen iets mis is met je relatie. Zelf ben ik gewoon heel erg eerlijk en zeg liever niet iets wat niet waar is alleen om iemand anders een goed gevoel te geven. Maar zooooveel mensen doen dit wel en dat begrijp ik ergens wel. Opzich is het natuurlijk handig om je vriend erop attent te maken dat je nooit klaarkomt. Dan weet hij het en kunnen jullie misschien samen ontdekken hoe het wel lukt. Maar vooral niet krampachtig alleen maar daarop focussen want dan lukt het juist niet.
Alle reacties Link kopieren
Met dat faken moet je echt stoppen. Daar wordt niemand wijzer van. Door jou faken denkt hij dat hij het geweldig goed doet. En voor jezelf heeft het ook geen winst. Dat je door de penetratie niet klaar komt ben je niet de enige volgens mij. Daar hoor je toch heel veel vrouwen over.



In plaats van te faken zou je beter kunnen aangeven om wat uitgebreidere seks te hebben in de vorm van voorspel, strelen, zoenen, masseren. Dingen die lekker zijn en waar je goed van in de stemming komt. Je kan het beter in die hoek zoeken dan net te doen alsof je kreunend klaarkomt. Ik zou het een enorme afknapper vinden als een vrouw bij mij zou faken. Jullie zijn elkaar toch aan het besodemieteren op die manier?
Alle reacties Link kopieren
quote:Libra1990 schreef op 29 november 2015 @ 15:51:

Je moet helemaal niks trouwens. Ik las in een reactie van je dat je denkt dat je dit nu "moet" gaan oppakken, doe dit alleen als je jezelf er goed bij voelt en het ter sprake wil brengen omdat jij graag wil klaarkomen. Niet omdat je het hem "moet" vertellen. Ik vind liegen in dit geval een zwaar woord eigenlijk en ben het niet eens met degenen die vinden dat er meteen iets mis is met je relatie. Zelf ben ik gewoon heel erg eerlijk en zeg liever niet iets wat niet waar is alleen om iemand anders een goed gevoel te geven. Maar zooooveel mensen doen dit wel en dat begrijp ik ergens wel. Opzich is het natuurlijk handig om je vriend erop attent te maken dat je nooit klaarkomt. Dan weet hij het en kunnen jullie misschien samen ontdekken hoe het wel lukt. Maar vooral niet krampachtig alleen maar daarop focussen want dan lukt het juist niet. Jij snapt mij helemaal! Dankjewel
Alle reacties Link kopieren
Faken bij je vriend geeft hem het gevoel dat hij het goed doet. Terwijl dat dus eigenlijk helemaal niet zo is. Hoe denk je dat hij gaat reageren als hij er achterkomt dat je hem besodemieterd?



Dus stoppen met faken en zeg dat je graag meer wil voelen tijdens de seks. Laat hem maar alles uit de kast trekken. Doe zelf ook eens dingen die initiatief van jou vragen. Laat hem b.v. alle hoeken van de kamer zien. Of zeg een tikkie dominant dat je nu onmiddellijk een olie massage wil hebben.



Doe andere dingen en ontdek samen wat jullie lekker vinden. Dat is beter dan jezelf, en hem, met dat faken in de zeik nemen. Jij voelt niets en hij denkt dat hij het mannetje is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven