Penvriendin gezocht,

18-11-2015 21:07 12 berichten
Hoi hoi,

Ik ben op zoek naar een leuke penvriendin. Zelf word ik binnenkort 30 jaar en ben moeder van 2 kindjes. Omdat ik door de kindjes best veel thuis ben, lijkt het mij leuk om met iemand te pennen.

Lijkt het je leuk, laat dan een berichtje achter.

Groetjes,

Druifje
Hoi druifje,



Bedoel je echt met de hand brieven schrijven of is per email ook goed?

Ik moest laatst een brief schrijven voor een sollicitatie en toen kreeg ik na 1 A4tje al kramp Ik hou wel van lange brieven schrijven, maar dan liever wel op de "typ-machine"
Ik zoek een penvriendin en dan brieven schrijven via de post, dus niet via de mail
Leuk idee, vroeger ook veel gedaan. Probeer postcrossing.com eens, of Letternet http://german.about.com/od/penpals/a/letternet.htm als je iets internationaals zoekt. Allebei gratis, behalve je postzegels
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Ben zelf 30 en moeder van 2 en ook veel thuis hierdoor. Lijkt me gezellig om te schrijven 😊 Heb alleen niet zo'n mooi handschrift haha



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Super leuk!! waar kom je vandaan?
Joulz,

Lijkt mij leuk. Ik heb zelf ook niet zo'n goed handschrift dus dat komt goed uit haha.

Zal ik je een pb doen?



Groetjes
Knabbelenbabbel, ik kom uit Gelderland, en jij?
Leuk idee! Ik heb dat vroeger veel gedaan. Er werden dan ook boekjes rondgestuurd waarin je je adres kon schrijven en weer doorsturen naar jouw penvrienden. Uit die boekjes kon je dan nieuwe contacten halen. In mijn toptijd kreeg ik wel 25 ketstkaarten van over de hele wereld. Heel leuk dus, maar ook enorm tijdrovend helaas.
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee! Ik ben ook moeder van 2 en niet al te mooi handschrift. Hoor graag van je.
Pekoe, ik heb je een berichtje gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
wat een leuk idee! Ik wil dit wil graag... Ik ben 24, getrouwd en woon in Hoofddorp. Stuur je een pb? Dan kunnen we misschien wat opstarten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven