Oranje lampje Opel Corsa 2012 (auto met moersleutel)

25-11-2015 23:49 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is bij mijn Opel Corsa 2012 diesel een oranje lampje gaan branden. Dit lampje is een auto met een moersleutel erin.

Mijn eerste ingeving is dat dit betekend dat de auto een servicebeurt moet hebben.

In het boekje van de auto kan ik er geen informatie over vinden en ook op internet staat weinig. Morgen bel ik sowieso even de garage.



Toevallig iemand die verstand heeft van auto's en mij kan vertellen wat dit mogelijk is? Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Betekend dat niet dat er een storing is?
Alle reacties Link kopieren
Na even googlen kwam ik uit bij: storing motorelektronica- systeem / startbeveiliging.
Alle reacties Link kopieren
Als je lid bent van de wegenwacht kan je hierover 24 u per dag bellen. Klinkt mij in de oren als motor management probleem.
Alle reacties Link kopieren
oppassen hiermee, de auto kan in de fik vliegen!
Alle reacties Link kopieren
Ik had dat laatst ook met mijn opel corsa en toen was een voorgloei-schakelaartje ofzo kapot. Even langs de garage dus.
Een moersleutel betekent volgens mij bij alle auto's dat een onderhoudsbeurt "nodig"is.

Bij mijn auto iig wel.
En, wat zei de garage?
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval bedankt voor de reacties!



Net garage gebeld. Kan meerdere dingen betekenen. Of dat de auto een beurt moet (die al gepland stond in december) of ergens een storing. Even doorrijden is geen probleem en begin volgende week even langs de garage!
Alle reacties Link kopieren
quote:vuurdeazen1 schreef op 26 november 2015 @ 04:56:

oppassen hiermee, de auto kan in de fik vliegen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven