Hij is nog maagd

26-11-2015 02:28 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een dame van 23 jaar, heb al aardig wat ervaring op het gebied van seks

Ik vind een jongen al enige tijd erg leuk, het is ook wederzijds, gelukkig!

Hij(22) is nog maagd en ook nog nooit een vriendin gehad. We hebben het er nog niet heel erg open over gehad met elkaar, maar ik weet wel dat ik er absoluut geen problemen mee heb! En vind het juist heel erg bijzonder dat hij nog maagd is! Hij schaamt zich er niet voor. Maar zijn vrienden klieren hem regelmatig hiermee, zelf hebben zij of een vriendinnetje of al seks gehad en hij merkt wel naarmate hij ouder word hij er steeds meer moeite mee krijgt en er erg onzeker van word, en het wel steeds moeilijker gaat worden om met vrouwen in contact te komen op seksueel gebied. Maar nu is mijn vraag, hoe ga je hier als 23 jarige jonge dame nou mee om? Stel, "het" gebeurt, moet ik hem dan laten experimenteren, met mij en mijn lichaam? Of moet ik juist dingen uitleggen en het voortouw in handen nemen? Ik hoor graag wat jullie zouden doen, misschien ook nog wat tips nd tricks?!



Liefs, M.
Alle reacties Link kopieren
Een 23 jarige die zichzelf dame noemt?

Hebben jullie al wat? Ik zou gewoon het lekker op zijn beloop laten, zoenen, voelen etc en als hij het niet meer weet kan je het over nemen.
Alle reacties Link kopieren
Vooral geen uitleg geven en het idd op an beloop laten. Als hij gekke dingen doet, zeg je ik zou het heel lekker vinden als je X doet.

Hij heeft ongetwijfeld wel eens wat gelezen en gekeken waardoor hij vast geen complete beginner is.
Alle reacties Link kopieren
Zal t handboek erbij nemen...
Dus dat...
Alle reacties Link kopieren
Maak het vooral niet groter dan het is. Zo bijzonder is het helemaal niet. Er zijn zo veel mensen nog maagd op die leeftijd.



Gewoon laten gebeuren. Komt vast wel goed. Te veel zijn handje vasthouden is niet goed voor zijn zelfvertrouwen en nergens voor nodig. Chimpansees kunnen het immers ook. Beetje feedback geven over wat je fijn vindt kan natuurlijk wel en is zeker aan te raden.
Alle reacties Link kopieren
zie het andere topic wat hier kort geleden over was. kun je vinden dmv zoekfunctie VF.



dat liep heel goed af
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het voortouw nemen en hem een goeie eerste ervaring geven
Alle reacties Link kopieren
Zeg hem als het zover is dat het niet erg is als hij snel klaarkomt. Dat kun je wel verwachten natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:couplegooi schreef op 26 november 2015 @ 12:02:

Zeg hem als het zover is dat het niet erg is als hij snel klaarkomt. Dat kun je wel verwachten natuurlijk.Dat hoeft helemaal niet het geval te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Doe gewoon chill en verwen die knul.
Alle reacties Link kopieren
quote:simone789 schreef op 26 november 2015 @ 07:53:

zie het andere topic wat hier kort geleden over was. kun je vinden dmv zoekfunctie VF.



dat liep heel goed af Ik denk dat je op mijn topic doelt :D voor TO, zie link:

Eerste keer



Ik was heel erg zenuwachtig over zijn ontmaagding maar heb mezelf moed ingedronken. De sex zelf viel zeker niet tegen en mijn (ex)vriendje is inmiddels mijn 'best-sex-ever'. Qua relatie is het helaas niet echt een succes geworden maar de sex is zó goed dat we nu als soort van 'Friends with Benefits' verder zijn gegaan. Ikzelf ben normaal niet zo van de 'sex met je ex' maar met deze jongen is de sex zó ontzettend lekker dat ik af en toe 1,5 uur in de auto zit voor een goede beurt :D



Wat tips: Als hij klungelt met jouw bh-bandje doe 'm dan zelf gewoon af,

jij kunt het voortouw nemen zodat hij wat minder druk voelt.... door bijv bovenop hem te gaan zitten en hem te 'berijden'.

Ook missionaris is een standje wat voor mannen vrij 'natuurlijk' is. En als hij snel klaarkomt (wat bij veel mannen normaal schijnt te zijn bij de 1e keer) gewoon een half uurtje wachten en dan vrolijk verder gaan :D
Alle reacties Link kopieren
quote:kanarievis schreef op 27 november 2015 @ 01:34:

[...]





Ik denk dat je op mijn topic doelt :D voor TO, zie link:

Eerste keer



Ik was heel erg zenuwachtig over zijn ontmaagding maar heb mezelf moed ingedronken. De sex zelf viel zeker niet tegen en mijn (ex)vriendje is inmiddels mijn 'best-sex-ever'. Qua relatie is het helaas niet echt een succes geworden maar de sex is zó goed dat we nu als soort van 'Friends with Benefits' verder zijn gegaan. Ikzelf ben normaal niet zo van de 'sex met je ex' maar met deze jongen is de sex zó ontzettend lekker dat ik af en toe 1,5 uur in de auto zit voor een goede beurt :D



Wat tips: Als hij klungelt met jouw bh-bandje doe 'm dan zelf gewoon af,

jij kunt het voortouw nemen zodat hij wat minder druk voelt.... door bijv bovenop hem te gaan zitten en hem te 'berijden'.

Ook missionaris is een standje wat voor mannen vrij 'natuurlijk' is. En als hij snel klaarkomt (wat bij veel mannen normaal schijnt te zijn bij de 1e keer) gewoon een half uurtje wachten en dan vrolijk verder gaan :D



ha, geweldig om te horen dat de jongen in kwestie zich tot een beest in bed heeft ontplooit



ik hoop dat jullie nog veel plezier aan elkaar beleven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven