Leuke gezellige meiden gezocht omgeving Dieren

07-11-2015 15:12 10 berichten
Hoihoi!



Sinds kort ben ik verhuisd naar Dieren vanwege de liefde, en ben ik dus op zoek naar gezellige meiden uit de omgeving om leuke dingen mee te ondernemen, of lekker te kunnen kletsen. Ken nog weinig mensen in deze omgeving, meeste sociale contacten wonen nog in Brabant. Ben werkzaam in de psychiatrie als begeleider, en de onregelmatigheid werkt ook niet echt mee daarin. Dus bij deze!

Ik ben 27 jaar, leuke spontane meid, soms een kat uit de boom kijker, maar eenmaal losgekomen houd ik van lachen! Hobby's zijn wandelen, leuke uitstapjes maken, lezen, koken, films en series kijken, lekker bank hangen met wat lekkers, terrasje pakken, cabaret, dagjes uit, en soms een leuk festivalletje. Ik sta altijd open voor nieuwe dingen!



Ik hoor graag van je, als dit je aanspreekt!



Groetjes
Hoi!



Zo heel af en toe en geheel willekeurig klik ik op het gedeelte 'contacten' op dit forum. Zo ook vanmiddag. Toen heette jouw topic nog gewoon 'leuke/gezellige meiden gezocht', nog geen regio erachter. Toch geklikt.



Ik doe dit normaal nooit, maar ben woonachtig in Dieren en 26 jaar. Kon dus moeilijk om jouw oproepje heen. Houd ook van kletsen en van series kijken en op zijn tijd lekker bank hangen, maar ook van uitstapjes maken/dagjes uit (naar theater bijv.). Verder kijk ik erg graag naar sport en doe ook al bijna mijn hele leven lang en met heel veel plezier aan een sport.
Hey,



Nou wat grappig haha, ik dacht later nog: hmmm niet zo handig, geen regio erachter.. maar kon het niet meer aanpassen, dus maar weer een nieuwe geopend.

Ik wil je dus een PB sturen, maar ik kom er ff niet uit hoe. Haha

Wat voor sport doe je?



Groetjes
Haha ja dat had ik ook al geprobeerd, zonder succes! Maar volgens mij moet je eerst bij je instellingen aangeven dat anderen dat mogen. En dan via de inbox.
Ha gosh! Gevonden, tja laat ik dan maar meteen verklappen dat ik soms wat blond ben :P
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik woon helaas te ver.
Hey carola en lfc.



het lijkt me leuk om met jullie in contact te komen.

Carola ik kan jou nog geen prive bericht sturen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!



Ik ben 26 en woon in Velp. Ben zelf ook net verhuisd vanuit Brabant naar deze regio. Ik woon sinds oktober in Velp.

Ik zou het heel leuk vinden om met jullie in contact te komen!



Nog geen idee hoe het werkt hier, dus hoor het graag als jullie verder kennis willen maken



Groetjes Anne
Even een upje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ikzelf kom uit Beekbergen, dus dat ligt ook nog redelijk in de buurt!

Lijkt me leuk om in contact te komen



Ben zelf 24 jaar
Live, Laugh, Love

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven