Samsung galaxy lite totaal geblokkeerd

25-11-2015 13:19 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb een Samsung galaxy lite 2 mobiel. Toen ik hem vanochtend wilde gebruiken, was hij plots totaal geblokkeerd. Hij blijft op hetzelfde scherm staan en ik kan geen ander scherm meer oproepen en hem zelfs niet meer uitzetten. Langdurig op de aan/uitknop drukken helpt niet. Het enige wat ik er nog mee kan doen, is het scherm aan en uit zetten door kort op de aan/uitknop te drukken. Heeft iemand enig idee wat ik kan doen?
Alle reacties Link kopieren
Als je de aan/uit knop heel lang ingedrukt houdt zou hij overnieuwd moeten opstarten. Maar ik geloof dat je dat al geprobeerd hebt. Ik weet niet of de batterij eruit kan, maar anders kan je dat nog proberen en anders ben ik bang dat je hem helemaal moet resetten maar dan ben je wel alles kwijt. Misschien als je hem aan de computer legt kan je er nog wat afhalen
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet ik inderdaad de batterij er even uithalen!
Alle reacties Link kopieren
De batterij eruit halen helpt altijd in dit soort gevallen!
Alle reacties Link kopieren
Ieniemienie, weet je toevallig ook hoe ik de batterij eruit kan halen? Ik krijg het toestel niet open. Er zit een gleufje om het open te krijgen, maar het lukt me niet.
Misschien helpt deze video?
Alle reacties Link kopieren
Gelukt! Heb de batterij eruit gehaald, er weer in gestopt, en hij doet het weer! Fantastisch, dit forum, bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Och dat doe ik weleens vaker: batterij eruit halen als hij het niet doet en andere middelen helpen niet (wachten, aan/uitknop even of langer indrukken). Zo dwing ik mijn smartphone tot een herstart.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven