Cat Meow

24-11-2015 20:12 52 berichten
Ik heb gisteren het kattenspeeltje Cat Meow gekocht bij Blokker, een impulsinkoop. Na aanvankelijke schroom doken mijn katten er enthousiast op af. Inmiddels hebben ze al door dat als je op het matje gaat zitten, het 'muisje' vanzelf bij je komt en je er dan op kunt kluiven. Daarna is de lol er snel vanaf.

Zijn er nog anderen ook ingetrapt? En vindt jullie kat het wel leuk (langer dan een kwartier)?
Alle reacties Link kopieren
Toevallig gisteren gekocht! Wij hebben 3 katten. 2 weten nog niet zo goed wat ze er mee moeten. 1 was door het dolle heen, maar inderdaad na 2 minuten ging ze gewoon liggen en wachten tot het staartje weer bij haar kwam 😂.
Never run faster than your guardian angel can fly.
Alle reacties Link kopieren
quote:Orangetree schreef op 24 november 2015 @ 20:52:

Idem hier. Na een kwartier waren ze er klaar mee. Die van mij zijn wel idolaat van de robofish..



https://m.youtube.com/watch?v=5LRQTLG1H5Y



Die zijn iets van 4 euro per stuk onlineJaaaaa de robo fish, die vinden ze zo leuk . Vind het trouwens wel irritant dat ze na een paar minuten stoppen en je ze dan moet afdrogen...mijn katten kunnen namelijk wel een uur geïnteresseerd zijn in die vissen .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Alle reacties Link kopieren
O, mijn jongste kat zou dat wel leuk vinden hoor. Die speelt heel graag met bewegende dingen onder een stukje stof. Maar ik durf dat niet met mijn handen omdat hij van die enorme klauwen heeft (is een Maine Coon).



En die robovissen zouden ze allebei heel leuk vinden, denk ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
gewoon een simpele laserpen vinden ze het leukst
quote:deodata schreef op 25 november 2015 @ 11:29:

Zit het kattenspeeltje in een grote doos? Dan zouden mijn drie katten er hoe dan ook heel blij mee zijn :D



Nee, klein doosje. Maar het zijn katten. If it fits, they sits.



Alle reacties Link kopieren
quote:Orangetree schreef op 25 november 2015 @ 14:01:

[...]





Nee, klein doosje. Maar het zijn katten. If it fits, they sits.



[afbeelding]
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat heeft er een. Het grootste genoegen haalt hij uit het uitzetten van dat ding met de knop bovenop. Best een geinig ding, maar vind hem geen 15 euro waard voor de paar keer 10 minuten lol die hij ervan heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Orangetree schreef op 25 november 2015 @ 14:01:

[...]





Nee, klein doosje. Maar het zijn katten. If it fits, they sits.



[afbeelding]leuk plaatje!
Alle reacties Link kopieren
Haha die van mij heeft zich er gister kostelijk mee vermaakt. Halve middag achter dat ding aan gerend. En natuurlijk al lichtelijk gesloopt. Leuk toch...het is maar 15 euro.
Alle reacties Link kopieren
quote:Orangetree schreef op 25 november 2015 @ 14:01:

[...]





Nee, klein doosje. Maar het zijn katten. If it fits, they sits.



[afbeelding]Ohhh wat lief en herkenbaar.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 november 2015 @ 14:29:

[...]





Ohhh wat lief en herkenbaar.



Deze is niet van mij hoor. Ik heb hem van de internets gestolen ;)

Die van mij zijn heel leuk maar zo fotogeniek als een dood paard. Ze kunnen nog zo leuk kijken, maar zodra ik een camera pak... Een gekke bek, wegkijken, gapen, scheel kijken noem maar op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Orangetree schreef op 27 november 2015 @ 14:33:

[...]





Deze is niet van mij hoor. Ik heb hem van de internets gestolen ;)

Die van mij zijn heel leuk maar zo fotogeniek als een dood paard. Ze kunnen nog zo leuk kijken, maar zodra ik een camera pak... Een gekke bek, wegkijken, gapen, scheel kijken noem maar op.







Mijn jongste kan zich bij jouw katten aansluiten, als ik al het fototoestel pak of hij hoort het klittebandje van het hoesje gaat hij al raar doen. Sowieso ogen snel dicht doen en het liefst heel heel ver weg lopen. Oja of zijn pootje over zijn ogen doen, ook zo leuk -NOT- . Geen land mee te bezeilen.





Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Haha, leuke foto MV!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
http://www.heroviral.com/cats-not-photogenic/



Die van mij hadden zo hiertussen kunnen staan
Alle reacties Link kopieren
Raar, mijn poezen zijn er gek van.. spelen er uren mee, maar ja, mss heb ik domme poezen ??? Dus , neen mijn poezen zijn er nog niet ingetrapt, of is dat mss de bedoeling ??? kweetni, die van mij blijven alert, gaan dagelijks buiten en blijven jagen, mss hebben die een groot jachtinstinct en blijft dit speeltje hen boeien.. ik vind het zeker zijn geld waard, 19,99euro.
Alle reacties Link kopieren
quote:pollewol schreef op 25 november 2015 @ 16:31:

Haha die van mij heeft zich er gister kostelijk mee vermaakt. Halve middag achter dat ding aan gerend. En natuurlijk al lichtelijk gesloopt. Leuk toch...het is maar 15 euro.
Alle reacties Link kopieren
15 euro ? In Belgie kost dit 19.99euro bij Blokker .
Alle reacties Link kopieren
Onze kat vind het erg leuk! Aanvankelijk bleef ze er even bij uit de buurt, maar daarna vond ze het prachtig. Na een half uurtje is ze er wel klaar mee, maar dan ruimen we het op en vind ze het later die dag/de volgende weer super.

Ik heb wel al gemerkt dat ze het liefst op dat touwtje knaagt, dus ik moet er wel echt bij blijven voordat ze het opeet.



Ben benieuwd hoe lang de batterijen mee gaan. Het ding heeft nu toch al een keer of 5 een half uur aan gestaan, dus dat zal niet lang meer duren..
Waar koop je die Robo vissen?
quote:Kia-Ora schreef op 25 november 2015 @ 13:22:

[...]



Jaaaaa de robo fish, die vinden ze zo leuk . Vind het trouwens wel irritant dat ze na een paar minuten stoppen en je ze dan moet afdrogen...mijn katten kunnen namelijk wel een uur geïnteresseerd zijn in die vissen .De Cat Meow zal niet zo'n succes zijn hier. Maar dit?! Waaaar koop ik dit?
Ik heb vorige week de Cat Meow gekocht maar vergeet ook niet de prijs die je voor de batterijen betaald. Daar moeten 3 van die dikke in! Dus in totaal was ik zeker ¤ 25 kwijt.

Eenmaal geïnstalleerd en aangezet schrokken ze enorm want het ding maakt best wel wat geluid, behalve mijn dove kater renden ze allen de kamer uit en bleef ik teleurgesteld achter.



Gelukkig zijn katten ook nieuwsgierig en na verloop van tijd was er een genegen er langere tijd naar te kijken.
Mijn kat is alleen geïnteresseerd in de verpakking van spullen voor haar, de daadwerkelijke spullen kunnen haar gestolen worden Ohja, en tie wraps en bindertjes van de vuilniszak doen het hier ook goed
Alle reacties Link kopieren
quote:miekemv schreef op 02 december 2015 @ 10:38:

Ik heb vorige week de Cat Meow gekocht maar vergeet ook niet de prijs die je voor de batterijen betaald. Daar moeten 3 van die dikke in! Dus in totaal was ik zeker ¤ 25 kwijt.

Eenmaal geïnstalleerd en aangezet schrokken ze enorm want het ding maakt best wel wat geluid, behalve mijn dove kater renden ze allen de kamer uit en bleef ik teleurgesteld achter.



Gelukkig zijn katten ook nieuwsgierig en na verloop van tijd was er een genegen er langere tijd naar te kijken.



Moest een beetje gniffelen, jij met dat ding spelen en de katten de kamer uit.



Misschien een tip, bij de action heb je een oplader en 4 oplaadbare batterijen voor 5 euro. Ik heb heel goedkoop nog bij de Wibra dacht ik nog 4 extra oplaadbare batterijen gekocht.



Ja misschien weet je het al maar het is echt handig, altijd 4 opgeladen batterijen in voorraad en ik heb die oplader en batterijen al jaren en doen het nog steeds goed. Wel om de tig jaar de batterijen vervangen maar echt je hebt er veel plezier van.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Over batterijen. Ik heb laatst in een programma gezien dat de duurste maximaal 10% langer meegaan dan de goedkoopste. Dat rechtvaardigt dus niet het prijsverschil van soms wel 80%. De goedkoopste C-batterijen waren uitverkocht (2 euro voor 2), dus nu heb ik ze van de Hema (actie 3,30 voor 2). Die van Duracel kosten bijna 9 euro voor 2!
Alle reacties Link kopieren
In nederland bij de blokker kost dat ding gewoon 14.95 dat heb ik er voor betaald. In belgie is alles duurder!



Mijn cats speeltje heeft geen rood staartje meer inmiddels. Kapot gebeten. Die van mij kijkt gewoon onder dat doek haha. Maar ze blijft er wel mee spelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven