Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Hier weet familie, vrienden en omgeving van niets. Alleen 1 van mijn zussen weet het maar die is heel open over dit soort zaken.

Voornaamste reden is dat ik geen roddel en achterklap wil in het dorp want daar zijn meestal de kinderen de dupe van. Het klinkt mooi om te zeggen dan doorbreek je een taboe. Is minder mooi als dat ten koste van je kinderen gaat. Geloof me, uit ervaring (andere swingers) weet ik dat er niet mild geoordeeld wordt over swingen hier in het dorp.

Daarnaast weet ik dat mijn andere zus bijvoorbeeld veel moeite zou hebben met deze wetenschap en waarschijnlijk ook nog wel broer en zus van man. Er zijn nu eenmaal ook zaken waarvan ik denk dat anderen dat ook niet willen weten.
It's never too late start living!
Wendy wij ook naar kinky at the beach.

Hebben er zin in, heb al wat nieuwe setjes gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Leuk zeg RozaRomee .



Ik ben benieuwd,wat je van dit feestje vind.

Voor mij is het de vierde keer.

Maar ik wens je veel plezier !!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, hoi,

Gisteren dus naar Devils and Angels geweest. Kort gezegd: geen aanrader. Te harde muziek, slechte muziek (ski hut genre) en belachelijk veel mensen. Ze deden zelfs de polonaise. Had echt het idee in een soort carnaval te zijn belandt. Werd er totaal niet geil van. Daarnaast waren de relax ruimtes allemaal nogal koud, dat spreekt ook niet aan. Gelukkig hadden we wel met een leuk stel afgesproken, waar we best mee klikte. Bij soft swap gehouden, dat was prima. Veel kijkers, weet ook niet of ik dat zo leuk vind.

Ben toch iets minder exhibionistisch dan ik dacht. Weer wat geleerd
Oh Lilith...wat erg!!

Ik ben van het zuiden,maar met carnaval vlucht ik hier weg...jee,wat een bende.

Heb er een voorstelling van...pfff

Mocht je ooit een club bezoeken waar je wèl heel tevreden over bent,laat je het weten?

Alvast bedankt! En ook voor je verslag...geld en ergernis is ons bespaart gebleven...dank je!
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde je plezier niet bederven en daarom maar even geen commentaar gegeven toen ik las dat je naar D&A ging. Wij zijn 1 keer geweest en vonden het 10x niks. Ik ga er vanuit dat jullie ergens in het zuiden wonen? Dan zou ik eerder naar België gaan voor een goede club zoals Eroxx. En anders naar de Fun!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
@feetje69 Zal ik zeker doen. 7sins zit toch ook bij jou in de buurt? Als je er tegen kunt dat er gerookt wordt dan is dat een leuke club. Vond ik teminste. Veel mooie mensen, niet zo druk en een leuke grote open orgie ruimte. Wel trancemuziek maar daar valt goed op te dansen.



@leen65 Eroxx staat in de planning. Dank je!
Lilith:

Bedankt voor je tip! Het is wel zo dat ik behalve een grote bangeschijter echt anti- rook ben.

Maar ik had idd ook al eens op hun site gelezen. Ik blijf een PC bezoek toch heel moeilijk vinden,denk ik.

Wie weet...ooit. Nogmaals bedankt,en ik blijf hier gewoon meelezen...
Alle reacties Link kopieren
Feetje69, ik las hier al jaren mee voordat wij durfde.

Onze drempel werd overwonnen door eerst een trio te doen met een vrouw. Gewoon zonder andere mensen erbij. Maar ik was altijd al bi schierig. Ben jij dat?
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag, ik ben nieuw op dit forum maar lees al een tijd mee!

Mede door dit forum afgelopen zondag samen met mijn vrouw naar een club geweest (fata morgana)

Het eerste bezoek is ons zeer bevallen, en was een spontane actie omdat de kleine bij opa en oma bleef logeren.

Snel nog een leuk setje voor de vrouw gekocht en een mooie boxer voor mij (Blijft lastig op zondag), maar uiteindelijk toch gelukt.

Bij aankomst stonden er toch meer auto's op de p-plaats dan we hadden gedacht dus wij naar binnen.

We werden vriendelijk ontvangen en mochten onze kleren aanhouden als we nog rond wilden kijken. Mijn vrouw en ik vonden dat allebei ongemakkelijk omdat de dresscode al in was gegaan dus hebben we ons meteen maar in de dresscode gehesen.

Natuurlijk eerst even een rondje door de club gemaakt en er was al wat actie in diverse ruimtes.

Toch eerst maar even langs het buffet en de bar gegaan om de indrukken te verwerken. Aansluitend het bubbelbad in gegaan en dat was wel een beetje raar voor mijn vrouw om daar naakt te gaan terwijl er diverse stellen daar lagen te vozen.

Hier kregen we aanspraak van een leuk stel dat al wat langer in de club kwam en ons een beetje op sleeptouw heeft genomen voor de do's and dont's. Uiteindelijk met dit stel een gezellige/spannende avond beleefd waarbij we het bij soft-swap hebben gehouden!

Voor ons was dit een positieve ervaring en we gaan dit in de toekomst zeker nog een keer doen alleen dan wel op een iets drukkere avond!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Peet



Fijn dat jullie eerste bezoek zo heeft uitgepakt! Leuk om te lezen. Kan me voorstellen dat dat naar meer smaakt.
It's never too late start living!
quote:lilith67 schreef op 30 november 2015 @ 21:10:

Feetje69, ik las hier al jaren mee voordat wij durfde.

Onze drempel werd overwonnen door eerst een trio te doen met een vrouw. Gewoon zonder andere mensen erbij. Maar ik was altijd al bi schierig. Ben jij dat?



Eerlijk... Mijn keel knijpt al dicht bij het idee dat ik ernaartoe zou gaan...

Plus het feit dat we intimiteit zoeken,en een deel vriendschap...

Een club is meer gericht op seks en dat is ook prima...

Ik ( wij) zijn er ( nog) niet aan toe denk ik..

Het is ook de stempel" swinger " die ik mezelf opplak als ik daar de drempel overstap.

En hoe hypocriet het ook mag klinken,ik wil dat niet. Net zomin als ik met mijn kop op een swingersites wil...



Je merkt al...een hoop getwijfel hier.

We zijn er eigenlijk pas samen over uit dat we wel weer een stapje verder willen gaan..

Hoe en wanneer,nogmaals,ik heb geduld.



Ik ben niet ècht bi- schierig...of mss een beetje, pfff lastig uit te leggen..

Laat ik het zó zeggen: áls het zich voordoet, wil ik het proberen,om te kijken of ik een vrouw " lust" zeg maar...

Maar ik fantaseer er niet over.
Alle reacties Link kopieren
Hoi feetje69,



Neem je tijd.

Een bezoek aan een stijlvolle club op de juiste avond valt heel erg mee.

(wel even opletten dat je niet een of andere gangbang avond binnenstapt).



Je kunt gewoon met zijn tweetjes de kat uit de boom kijken.

Op en rond de dansvloer heerst een erotische sfeer maar niets schokkends (als je tegen lingerie kunt).

Flirten vindt volop plaats maar dat kun je makkelijk ontwijken.



Wij (leen65 en ik) gingen voor het eerst met knikkende knieën naar een club. Binnen de kortste keren voelden we ons helemaal op ons gemak.

En ja, er ging een wereld open. Die eerste avond hebben alleen mekaar verwend maar daarna konden we bijna niet wachten tot het volgende bezoek.



Een thuisdate kan ook erg leuk zijn, maar zonder klik is de avond meteen klaar.

In een club kijk je dan gewoon verder of je gaat samen lekker uit je dak.



succes !
Alle reacties Link kopieren
Ik persoonlijk vind het moeilijk om een geschikte thuisdate te vinden. Veelheen en weer geapp. Skypeën. De zoektocht aan zich.... (we hebben niemand in onze standaard vrienden groep).

We waren al langer aan het kijken, maar het duurde zoooo lang dat we toch maar naar en pb zijn gegaan. En het viel niet tegen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn begonnen met een date in een hotel. Klik was er gelukkig, eerst aan de bar zitten kletsen en daarna dus naar de kamer. Wij wisten toen zelf nog niet of we voor full swap zouden gaan of niet, we hebben het op zijn beloop gelaten. Begonnen met langzaam aftasten, voor het andere stel was hetbook onbekend terrein. We hebben een heerlijk nacht gehad, zelfs veel gelachen, we hebben alle 4 dezelfde humor.

Wij (man en ik) zijn later ook naar een club geweest wat ook wel heel leuk was, maar minder intiem.

Andere stel heeft nog nooit een club bezocht, dus over een paar weken gaan we met z'n 4en.



In een club hoef je niks hè, je kunt het altijd eens proberen. Is het niks voor je ga je weer weg. Vind je het wel leuk dan kun je je ook met elkaar vermaken hè. Ik zie ons zelf ook niet als swingers hoor, maar meer als een stel wat net iets experimenteler is op sex gebied
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
Alle reacties Link kopieren
Hoi Peet, wat een heerlijke kennismaking met een pc zo! Ik zet de Fata Morgana ook op ons lijstje.
@ leenman:

Bedankt voor je reactie.

Ons eerste uitje wordt de Kama- beurs in januari waar we nu ook meteen een overnachting aan vast gekoppeld hebben...

Ik vond het laagdrempelig en je kunt er verschillende items bezoeken.

Ik ga in ieder geval mijn ogen goed de kost geven in de bios deze keer en Feeman heeft nog andere plannen..Voorlopig even spanning genoeg voor mij. En idd ,we hebben de tijd.
Vanuit meeleesstand toch ook even een vraag: heeft iemand ervaring met Inn4love in Groningen? De meeste reviews die ik op internet tegen kom zijn ten tijde van vorige eigenaren daar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Feetje69 schreef op 02 december 2015 @ 23:18:



Ons eerste uitje wordt de Kama- beurs in januari waar we nu ook meteen een overnachting aan vast gekoppeld hebben...



Hier zijn wij ook begonnen feetje. Idd laagdrempelig. We hebben ons in elk geval prima vermaakt en er leuke contacten aan over gehouden.

Hoop dat jullie je er ook vermaken. Ons hotel had een bubbelbad, de middag begon al gezellig!
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
Alle reacties Link kopieren
Zo is weer weekend, gelukkig Sinterklaas ontvluchten en maar eens iets leuks uitgaan zoeken. Zijn er meer die blij zijn onder dat 5 dec. gedoe uit te komen?
Delen doe je samen
Ja wij gaan naar Beesd morgenavond. Zoveel zin in!
Helaas kom ik er niet onderuit en moet ik de party in Bananas missen deze keer...
Alle reacties Link kopieren
@roza wat is er voor spannends in Beesd? Is hier paar kilometer vandaan vandaar de vraag. Club Rodenburg?
Delen doe je samen
Ja club Rodenburg. Kinky at the beach.



Heb mijn leren setjes al klaar liggen, man zijn boots weer mooi glanzend gepoetst.
Oeeee spannend is ook bij mij om de hoek! Helaas geen oppas;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven