Amsterdamse dames, hier moet u zijn! ;)

25-11-2015 08:04 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Paar maanden geleden naar de prachtige hoofdstad terugverhuisd, al een paar keer halfslachtig op een kennismakingstopic gereageerd waar dan niets meer uit kwam open ik er nu zelf maar eens een.

Dus, dames van Amsterdam die in zijn voor gezelligheid; hierrrrr moet u zijn!



Wie ben ik?

Ik ben halverwege de dertig, maar nog wel aan de 'goede' kant. Ben nog bezig met een restje studie want wist pas heel laat wat ik wou. Werk om dat te betalen in een sportgebeuren en hou ook verder van allerlei sport; met mn onefit card cross ik de stad door. Ik vind vanalles leuk zolang het maar niet met een bal is, momenteel doe ik voornamelijk yoga, paaldans, spinnning, crossfit en klimmen. En nog steeds geen killer body, heb ik weer

Ook wandel ik dagelijks ergens met mn hond.

Ik HOU van theater en cabaret, maar musicals krijg je me niet in. Ik hou niet van shoppen, wel van koffie (en wijn) (en cockails) (en burlesque, en dingen met rolschaatsen!), heb geen kinderen maar ben er ook weer niet tegen.

Ik ga véél te weinig stappen! Ik hou vooral van de wat vagere feestjes. Zou ik weer meer gelegenheden hebben om een glitterbeha aan te trekken en mn nagels in een bijpassende kleur te lakken dan zou me dat diep gelukkig maken Vroeger kwam ik vaak op ruigoord, in Paradiso maar ookwel in trouw.



Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen die in de buurt wonen! Pas op als je hier reageert want dan ga ik je zeker mailen!



-x- Spijk
Zeg maar Spijker.
Paaldans je? Wat een gave hobby! Ik heb er een keer een workshop van gedaan, helaas wordt het noet gegeven in mijn dorp.



Zoek je alleen mensen die in Amsterdam zelf wonen?
Alle reacties Link kopieren
Hou je van rolschaatsen ja? Ga op rollerderby! Daar zitten volgens mij altijd superleuke vrouwen op
Alle reacties Link kopieren
Ja ik paaldans en dat is inderdaad gaaf! Ik hoef er niet echt een hobby bij, maar zou het leuk vinden wat leuke mensen te leren kennen die in de buurt wonen
Zeg maar Spijker.
Psssst, hier een Ruigoord ganger, heb je het ballonnenfeest bekeken in Paradiso? Net mn kaarten binnen. Woon zelf niet in de stad, maar mocht je dit niet onthouden gezien onze gezamenlijke stapsmaak.
En wat betreft rolschaatsen, er is maandelijks rolschaatsdisco in de -hoeheethet-, als dat je leuk lijkt zoek ik even op hoe die tent ook alweer heet.
Alle reacties Link kopieren
Ballonnenfeest zag ik maar ben ik dus nog nooit geweest, is het een aanrader? Als ik filmpjes van vorige jaren opzoek sprak het me niet direct aan, weet niet goed wat ik me erbij moet voorstellen.

Club Lite bedoel je? Daar woon ik dus vlakbij maar ben ik nog nooit geweest! Zoiets lijkt me nou enig
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een paaldanser! (en ik volg nog wel meer cursussen daar). Ben altijd in voor nieuwe contacten, maar absurd druk met werk, eigen bedrijf, kind, man en sport (willekeurige volgorde).
Alle reacties Link kopieren
Ben je afgelopen weekend naar het Burlesque evenement in Amsterdam geweest?
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer dat je dit nou niet een jaar of 2 eerder heb gepost! Ik ben net naar de polder verhuisd (met man en kind), hartstikke saai ;)

Had leuk geweest Spijker! Aan je enthousiasme zal het niet liggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Angelaatje1970 schreef op 25 november 2015 @ 10:26:

Ben je afgelopen weekend naar het Burlesque evenement in Amsterdam geweest?Nee helaas! Ik werk onregelmatig en kon er dit weekend niet onderuit, want wist te laat van het evenement. Dat bedoel ik; zonde! Had ik willen zijn!
Zeg maar Spijker.
Het is dat ik niet in Amsterdam woon, maar je oproepje maakt me wel heel nieuwsgierig!



(leuk: eindelijk een vrouw die niet van theeleuten, shoppen en 'meidendingen' houdt)
Paaldans je op een beginner of hoger niveau? Als je nog op beginner zit wil ik wel een keer mee! Ik ben 27, geen kinderen, lat relatie en op zoek naar een nieuwe hobby, iets sportiefs.
quote:Spijk-er schreef op 25 november 2015 @ 09:47:

Ballonnenfeest zag ik maar ben ik dus nog nooit geweest, is het een aanrader? Als ik filmpjes van vorige jaren opzoek sprak het me niet direct aan, weet niet goed wat ik me erbij moet voorstellen.

Club Lite bedoel je? Daar woon ik dus vlakbij maar ben ik nog nooit geweest! Zoiets lijkt me nou enig





Ik ben er nog nooit geweest, maar ik ken de line up wel en die is erg goed. Hier werkt het ABG wel maanden naartoe. Als je gaat laat het me even weten, drinken we even een neut. ;) De festivals mag je er ook niet missen, in de zomer, maar die ken je wellicht. En Club Lite bedoelde ik ja, nu hoef ik het niet meer op te zoeken. ;) Wat een gemis dat de Trouw weg is, maar ook daar is genoeg vervanging voor, dat hoef ik je vast niet te vertellen.



Ik hoop dat je gauw een batterij nieuwe vriendinnen scoort!
Alle reacties Link kopieren
quote:julienclerc schreef op 25 november 2015 @ 12:18:

Het is dat ik niet in Amsterdam woon, maar je oproepje maakt me wel heel nieuwsgierig!



(leuk: eindelijk een vrouw die niet van theeleuten, shoppen en 'meidendingen' houdt)Ooh ja precies ook mijn gedachte haha
Alle reacties Link kopieren
quote:melbrw schreef op 25 november 2015 @ 12:47:

Paaldans je op een beginner of hoger niveau? Als je nog op beginner zit wil ik wel een keer mee! Ik ben 27, geen kinderen, lat relatie en op zoek naar een nieuwe hobby, iets sportiefs.

Beginner! Heb t eerder gedaan maar toen een paar maanden niet gesport, dus lekker opnieuw begonnen.

Je kan mij bereiken via spijker.viva@gmail.com of ik wil jou ook wel mailen als je me een adres geeft? Spreken we een keer af!



En verder wonen jullie dus allemaal hopeloos in de polder?



Ga nog n x goed nadenken over t ballonnenfeest, vond de tickets best duur voor iets waarvan ik echt niet weet wat ik me er bij moet voorstellen..
Zeg maar Spijker.
Ik ben niet je doelgroep spijk. Maar wilde wel zeggen dat je overkomt als een leuk mens.
quote:Spijk-er schreef op 26 november 2015 @ 00:51:

[...]



Beginner! Heb t eerder gedaan maar toen een paar maanden niet gesport, dus lekker opnieuw begonnen.

Je kan mij bereiken via spijker.viva@gmail.com of ik wil jou ook wel mailen als je me een adres geeft? Spreken we een keer af!



En verder wonen jullie dus allemaal hopeloos in de polder?



Ga nog n x goed nadenken over t ballonnenfeest, vond de tickets best duur voor iets waarvan ik echt niet weet wat ik me er bij moet voorstellen..Neuh, Rotterdam. Heb Amsterdam wel een tijdje geprobeerd, maar die toeristen zijn niets voor mij
Alle reacties Link kopieren
Hier wel Amsterdam (nog net ).

En dan ben ik wel nieuwsgierig waar jullie dan dansen (hoeft niet de naam van de school, locatie is ook prima).



Ik heb er vanavond weer twee uur op zitten (moest nog een les inhalen).
Ik woon op een half uurtje met de trein, redelijk dichtbij dus. Ik ga je mailen
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb je ook gemaild.. heb je deze mail ontvangen?
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen - Loesje
Alle reacties Link kopieren
Hey hey daar zijn jullie, leuk! Teuntje, ik denk da ik je nét terug gemaild heb



Biebeltje ik sport via onefit dus ik volg nu lessen bij rasalila en the pole dance factory. Mag met die kaart 4x per maand bij 1 locatie sporten dus dat is net geen 2x per week paaldansen.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
hi,



hier ook een ex-ruigoordganger :P. Nu inmiddels wat rustiger maar opzich nog steeds in voor een 'vaag' feestje op zijn tijd. Ik heb inmiddels een kindje en woon in Amsterdam noord. Ik mis spontaan leuke dingen ondernemen, dus als je zin hebt om een keer wat af te spreken.. kun je mij mailen!
Hoi, Hier ook een ruigoordganger Ik ben 29 en ik heb wel veel vrienden in Amsterdam, maar zij zijn nu behoorlijk aan het settelen waardoor ik ze steeds minder zie. Helemaal spontane dingen doen en eens goed stappen zit er niet zo veel meer bij.



Ik vind dat je hele leuk hobby's hebt. Zelf ben ik niet zo'n sporter. Maar ik hou wel van cabaret, theater, vage feestjes, en ook niet van shoppen



Ik stuur je een bericht, wie weet is het leuk om eens kennis te maken.
quote:julienclerc schreef op 25 november 2015 @ 12:18:

Het is dat ik niet in Amsterdam woon, maar je oproepje maakt me wel heel nieuwsgierig!



(leuk: eindelijk een vrouw die niet van theeleuten, shoppen en 'meidendingen' houdt)





Nou inderdaad! Dat ge-theeleut kan je doen als 74 bent.



TO! Hier ook een Ruigoord veteraan. Voor vage feesten: De Diep, Maloe/Melo, de Vrankrijk, Cafe Ruk&Pluk, De Nieuwe Anita, Pacific Parc, en Soundgarden. Allemaal tenten waarin je gerust met je glitter BH terecht kan





Rolschaatsen zijn sowieso altijd goed.

Ik ga je mailen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven