1e keer ParenClub, met of zonder Man?

28-10-2015 18:17 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik (als single meid) loop al super lang met de droom/verlangen om een Parenclub te bezoeken. Ik heb al allerlei research gedaan op het net waar ik gelukkig veel aan heb gehad



Nu is de vraag alleen of ik met iemand moet gaan of alleen....Eerlijk gezegd ga ik liever met een man vanwege de veiligheid en gezelligheid, maaaar waar vind ik deze (nette) man? Ik vind het nogal lastig om een man uit mijn vriendenkring te vragen omdat ik het toch een beetje voor mezelf wil houden. Echter wil ik niet (sorry als ik iemand beledig) een "vieze oude man" met een bierbuikje of een simple gozer met witte gympen...



Ik hoop super erg dat jullie me kunnen helpen of tips hebben!
Alle reacties Link kopieren
Ga NOOIT alleen naar een club waar ook single mannen komen.

Het veiligste ga je met een ervaren parenclub bezoeker.
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet, merelj? heb het geregeld gedaan. Nooit problemen gehad.
Alle reacties Link kopieren
Op het parenclub forum (parenclub-swingen-thuisdate-vragen-en-ervaringen-deel-17) vind je na enig lezen nog een aantal vrouwen die op hun eentje gingen of met 2 vrouwen samen. (Theemok is er één van ...)

Dan vind je ervaringen van single vrouwen in clubs waar ook single mannen waren en clubs waar er geen single mannen waren.

Sproetenmeisje heeft er een heel leuk stukje over geschreven:

Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

Ik zou voor haar aanpak kiezen. Geen single mannen maar gewoon een avond met enkel stellen in een grote club als fun4two of fata.

Je kan ook op zoeken naar een koppel dat naar de beetje-bi avond gaat in de fun. Dan kan je gelijk gratis naar binnen.

Hoeveel lager moet de drempel zijn

En wat je nick name betreft. Spijtig dat het op een nare manier gezegd is, maar ik vind wel dat ervaren forummers je er beter op wijzen dat een nickname die naar je echte naam kan verwijzen, echt geen goed plan is.
quote:grenada schreef op 29 oktober 2015 @ 09:44:

grappig, ik heet ook van de heuvel.En in Zwitserland Van den Berg zeker
Alle reacties Link kopieren
sicher!
Alle reacties Link kopieren
A.s. vrijdag kun je als vrouw ook gratis met een stel mee trouwens naar Fata Morgana zag ik. Het is bi-night en dan mogen mvv stellen ook.
Alle reacties Link kopieren
Hoi desi_vdheuvel89 (TO)

En al een keuze kunnen maken?

Altijd interessant om van TO te horen wat ie van antwoorden vindt.

Groeten,

...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk, dat je meer dan voldoende interesse krijgt hiervoor als je dit op je profiel een datingsite zet (bijv. de gratis sites badoo of twoo), de vraag is alleen of je bereid bent veel energie te steken in al die mannen waar je niet op zit te wachten. Ik denk dat het inderdaad wel erg belangrijk is om samen te gaan met iemand waar je je veilig en vrij bij voelt, en waar je -hoe dan ook- sowieso een leuke avond mee kan hebben, een avondje uit zonder dat er daadwerkelijk iets hoeft te gebeuren. Je kunt inderdaad in de meeste clubs als vrouw alleen ook terecht, of zelfs ook alleen met een vriendin (maar volgens mij is dat meer weggelegd voor de diehards).
Een dag niet geflirt is een dag niet geleefd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven