Wat eet je op dit moment? Deel 10!!

17-07-2015 10:07 3070 berichten
Alle reacties Link kopieren




Het eerste jubileum-deel van 'wat eet je op dit moment'!!

Nooit gedacht dat er nog een deel 9 zou komen, laat staan een deel 10 maar hij is er!

Een vers nieuw topic waarin we schrijven over eten, drinken, recepten uitwisselen, maar ook over dagelijkse dingetjes. Er zijn nog steeds trouwe schrijfsters maar ondertussen hebben we ook leuke nieuwe schrijfsters mogen verwelkomen!



Iedereen is welkom om gezellig aan te schuiven en mee te schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames, ik meld me ook weer even



Choco, wanneer heb je het 2e gesprek?Fijn dat je door bent naar de 2e ronde!



Blue, ik zag een super schattig Bluetje voorbij komen op facebook! Lief!



Thee, pb gelezen, antwoord volgt nog.



Pip, flinke plannen, denk je ook aan jezelf!



Hier gaat het wel oke, moet echt steeds bijkomen van therapie.En dan nog veel helpen bij schoonouders.Vandaag neem ik een dagje voor mezelf, zometeen de boodschappen voor het weekend doen en daarna doe ik lekker niks meer! Poetsen kan morgen ook nog.



Fijne dag dames!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ik weet nog niet wanneer ik het tweede gesprek heb, hopelijk hoor ik dat vandaag.

En wat betreft lekker niks doen daar heb je helemaal gelijk in. Tot een jaar geleden kon ik dat nooit maar nu gun ik mezelf veel vaker dagen waarop ik lekker niks doe heerlijk .



@Pip eerder kocht ik ook alleen maar dingen voor de kids en man maar nu denk ik veel meer aan mezelf. De kids zeggen dat ook weleens hoor alweer niks voor ons haha.

Ja wat is veel shoppen eerder had ik maar 1 paar winterschoenen en nu 3 paar hoge en 4 paar lage laarzen. Ook wat winterjassen betreft eerder maar 1 en nu een stuk of 6 en nog ben ik opzoek naar een mooie zwarte mantel haha.



Ot een flesje water net op.
Alle reacties Link kopieren
Wow pippeleurtje, wat heb je al veel gedaan!! En op tijd je rust nemen lieverd! En wat leuk een fondant taartje! Heel veel plezier alvast dit weekend!



Coetje, heel veel sterkte en kracht gewenst met alles

Goed dat je een dagje voor jezelf hebt genomen, groot gelijk heb je!

En dank je wel hahaha ik was ook wel echt een mooie baby al zeg ik het zelf! Mijn moeder mist die tijd haha ze vertelde me een echte baby-moeder te zijn, ze heeft dubbel en dwars en met volle teugen genoten van die tijd met ons. Veel te snel voorbij gegaan vindt ze.



Chocodonut, een mooie zwarte mantel vind ik ook gaaf! Die had ik 1 op mijn achttiende, tot op mijn enkels Met touwtjes erin met mijn handschoenen eraan geregeld door mijn moeder omdat ik mijn handschoenen altijd kwijtraakte Beste vriendin lag in een deuk toen ik vertelde dat ik die touwtjes op mijn achttiende nog had (peuter heeft ze nu).



Ik ben een uur geleden wakker gebeld door beste vriendin en we hebben een half uurtje heerlijk gekletst. Nu is ze werken. Heb net ontbeten met het overgebleven bruine stokbrood met rosbief en met eiersalade. Erbij lekkere jus d' orange.



En als het goed is dan komt vandaag mijn Sinterklaascadeau voor peuter!! Vriendin opperde dat ik het zelf kan geven en dan vertellen dat Sinterklaas speciaal voor peuter bij mij is geweest Straks dus even Sinterklaas-cadeaupapier kopen.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan allemaal kleine hapjes eten, mini pizza, kruidenstokbrood, knakworst in bladerdeeg en chicken stripes. Dochter had gevraagd of ik aub iets lekkers wou maken vanavond. Ze komen zo thuis dus het is een kleine verrassing voor ze. We gaan dit lekker op de bank bij een film opeten. Want ook dat doen we eigenlijk nooit.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig Choco! Smakelijk en geniet van de avond met gezin!
Alle reacties Link kopieren
Zooooooooooo weer thuis!

Heb een big king xxl en een long chicken gegeten plus wat frietjes en vriendin trakteerde op een ijsje. Ik moest achterin zitten bij peuter want dat had ik peuter beloofd en dat was niet vergeten hahaha peuter stond erop!



Daarna zijn ze nog even bij mij binnen geweest want peuter wilde naar Huisprins. Bij het afscheid kreeg Huisprins een dikke knuffel en werd overladen met kusjes, en toen kreeg ik ook een knuffel en een dikke kus! En toen ze weggingen rende peuter terug naar mij en riep 'nog een dikke knuffel!' en knuffelde mij. ZO lief! Heb van vriendin een nieuwe pasfoto van peuter gekregen, heel erg blij mee!



Nu een flesje water en zo VI kijken. Fijne avond iedereen!!
Alle reacties Link kopieren
Vriend heeft een kop extra sterke thee voor me gezet een heerlijke english blend. Erbij een flesje ijskoud water, dorst van die hamburgers! Maar was wel super lekker en bovendien heel gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Kwam even lezen. Ben nog steeds zo beroerd. Bleh. Ga maar weer proberen te slapen.

Btw Choco, de fleecebadjas helpt wel. Haha, over m'n andere kleding heen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, hier heerst een buikgriepje wat ik nu van jongste heb overgekregen.Komt slecht uit want vanavond hebben we pakjesavond bij mijn ouders.Hoop dat ik me dan wat beter voel,zelfs water komt er weer uit.



Blue, jij hebt genoten gisteravond zo te lezen.Wat bof je met zon lieve vriendin en peutervriendje!



Thee, ik hoop dat je snel weer bent opgeknapt!



Choco, fijne avond gehad?
Alle reacties Link kopieren






Coetje Beterschap en een dikke knuffel! Hopelijk voel je jezelf vanavond iets beter, veel plezier. En is anders verzetten een optie?



Blue, je dag gisteren klonk goed! Lekker kroelen met peuter, heerlijk. Zijn de katten dingen inmiddels binnen? Of lees ik er in de snelheid overheen?



Thee, balen zeg! Veel beterschap gewenst. Ik stuur trouwens binnenkort een pb terug.



Gisteren was mijn taart mislukt, was teveel tegelijk aan het doen en toen stortte hij in elkaar haha. Vandaag maar een klein simpel taartje gemaakt.



Ik drink een kopje cappuccino. Vanavond eten we simpel..frietjes met een frikandel! Vandaag weer lekker pitloze mandarijnen gekocht op de markt mmm



Subway, ik heb het vandaag voor het eerst op! Ik vond er geen drol aan, had een lekker krokant stokbroodje verwacht en geen slap broodje. Nee, niks voor mij. Heb toen van de visboer lekker haring met uitjes op. En wat bakjes salades meegenomen voor op toastjes.
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaaaah Coetje toch Heel veel beterschap gewenst! Gaat het inmiddels weer een beetje? En ik bof inderdaad met hele lieve mensen om mij heen



Hee pippeleurtje!! Wat jammer dat de Subway tegenviel maar een lekkere verse haring met uitjes is heerlijk! Fijn dat je taartje vandaag wel gelukt is De kattenspullen zijn helaas nog niet binnen, evenals het 5 december cadeautje voor peuter wat al sinds gistermorgen zes uur onderweg is.



Voor jou ook veel beterschap Thee!



Ik ben net terug uit de boodschappenhel. Wat was het druk zeg, kan geen mensen en geen winkel meer zien. En de pinautomaat was kapot en wilde per se oliebollen voor het weekend dus bij de drogist onder hetzelfde dak een douchegel gekocht en toen kon ik bij pinnen. Handig want ik had net nieuwe douchegel nodig, mijne is bijna op alleen mijn Hammam van Therme hadden ze niet dus heb nu voor 1,49 groene thee-bamboe douchegel van het eigen merk en ik moet zeggen: hij ruikt goddelijk.



Vanavond biefstuk met sla en aardappelkoekjes en heb als toetje boer'n yoghurt appel-kaneel meegenomen! En de chocomel was in de bonus



Het is gister trouwens officieel bevestigd dat ik niet kan zingen. Peuter zat in autostoel heel lief 'zie ginds komt de stoomboot' te zingen en ik wilde met de beste bedoelingen meezingen. Peuter riep meteen 'neeheeeeeee niet meezingen!!!!!!!' Volgens vriendin is dat bij haar hetzelfde en zingt peuter graag solo maar vriend lag dubbel
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal.

Ben net wakker zo even lekker ontbijten met geroosterde bth'tjes en een groene thee.



@Thee fijn dat de fleece badjas helpt.



@Coetje de avond was heel gezellig ik was alleen al om 21:00 uur in slaap gevallen op de bank haha.



Voor alle zieken beterschap.
Alle reacties Link kopieren
Griekse joghurt met granaatappel en granola.
Alle reacties Link kopieren
Ik drink sinaasappelsap.



Zometeen taart eten en allerlei andere lekkere hapjes!



Fijne zondag
Alle reacties Link kopieren
Heel vroeg al heel veel: een zoute haring met uitjes om acht uur (geen idee waarom zo vroeg), gevolgd door fruit, chocomelk, marsepein, kruidnoten en zes stuks taaitaaipoppen. Mijn gewicht is vrij laag op het moment, dus ik denk dat mijn lijf bij wil bunkeren. Moet morgen zwaar werk doen dus het zal wel goed zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie die reclame al gezien van die Duitse supermarkt met die opa?
Alle reacties Link kopieren
Nee Goulashkroket ik kijk bijna nooit reclame omdat ik bijna altijd alles opneem.



Wij eten vanavond stamppot met courgette en bloemkool had allemaal restjes die op moesten, rode kool en lamskoteletjes uit de oven.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt lekker Choco!



Die reclame wordt nu veel over feesboek verspreid. Mss kan ik de link even plakken
Alle reacties Link kopieren
https://m.youtube.com/watch?v=5nJOMLtkHEc
Alle reacties Link kopieren
Het was heerlijk.



Wat betreft die reclame tegenwoordig gaat het er vaak zo aan toe we worden helemaal opgeslokt door werk enz. En de dingen die echt belangrijk zijn waarderen we bijna niet meer of hebben we geen tijd voor.
Alle reacties Link kopieren
De helweek is weer in alle hevigheid losgebarsten

Gister echt liggen kronkelen van de pijn.



Maar vandaag wel een gouden ochtend gehad: beste vriendin kwam langs en haar verse groentesoep en oliebollen brengen. Ze ging daarna door naar haar werk dus ik had een onderweg-pakketje voor haar gemaakt bestaande uit een flesje lekkere cranberry-ranja (zij drinkt ook graag ranja) en chocoladerozijnen. We hebben heerlijk gepraat en gekletst, was echt kei gezellig. En daarna nog samen gesmst haha.



Net broodjes eiersalade gegeten en nu een glas cranberry-ranja die ik sinds gisteren weer in huis heb. Heerlijk!! Erbij een sigaret.
Alle reacties Link kopieren
Oeh dat is minder Blue wel fijn dat je beste vriendin zo goed voor je heeft gezorgd. Heerlijk zo'n vriendin die van mij woont helaas erg ver van mijn vandaan.



Net gegeten noodles met heel veel groenten en garnaaltjes erbij cassave kroepoek, komkommerschijfjes en satésaus.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer dat je beste vriendin zo ver weg woont! Dan ga je inderdaad niet even bij elkaar langs.



Heb het gevoel alsof ik non stop in mijn buik word getrapt.



Net de oliebollen gegeten met een glas cranberry-ranja en er staat een lekker glas sterke thee klaar. Straks nog wat boer'n yoghurt denk ik.



Heb laat in de middag nog een dutje gedaan had zo'n pijn. Daarna de schone frisse was lekker opgehangen en nu VI kijken.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!!



Mijn onbijt bestond uit een maïs boterham met winterhagelslag en een glas roosvicee vruchtenmix.



Heel druk gehad de afgelopen dagen dus nauwelijks bijgelezen!
Alle reacties Link kopieren
En ik zie nu dat er amper is gepost haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven