Mode & Beauty alle pijlers

Het trouwjurkentopic

24-11-2015 12:40 628 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een rare afwijking: ik ben verzot op trouwjurken. Mooie, lelijke, bijzondere, ik vind het heerlijk om ernaar te kijken. Misschien zijn hier gelijkgestemden?

Plakken maar!
Ik wil juist geen traditioneel boeket als ik ooit trouw maar meer zoiets met juwelen of combi. En mogelijk toch wel nep met het oog op bewaren.
Alle reacties Link kopieren
Love dit topic! Zou zo weer op pad willen om een jurk te zoeken.



Deze jurk die verkademeisje postte:



lijkt veel op die van mij! Maar bij mij het (witte) bandje hoger en een zwangere buik eronder. Kwam prachtig uit in mijn jurk!



Boeket had ik niet, wilde ik niet. Je loopt er maar mee te zeulen, legt het zsm weer ergens neer en heb nog nooit een boeket gezien/gevonden wat ik écht mooi vind. Beetje zonde om daar dan veel geld aan uit te geven!
Alle reacties Link kopieren
quote:oxygen- schreef op 27 november 2015 @ 23:42:

http://cdn.stylisheve.com ... -Dresses-Collection_1.jpg



Dit was mijn Pronovias jurk twee jaar terug❤Súpermooi!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef geen boeket, ik zie het nut er niet zo van in en ik vind de meeste boeketten ook niet zo mooi.

Ik vond die gekleurde trouwschoenen die matroesjka plakte trouwens echt heel gaaf. En ik vind het heel leuk om de trouwjurken van andere forummers te zien
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Wat een mooie jurken komen er weer voorbij. Vooral die nauwsluitende met kant van Verkademeisje. Lijkt in niets op mijn eigen jurk die ik droeg.



Ik had wel een boeket en vond het echt de moeite waard. Ik had een klein en simpel, maar zo mooi. Het waren roze Calla's. Ik zal eens een foto plaatsen, maar zonder mijn hoofd.
O boeketten! Ik wilde graag deze



Maar ik trouwde in okt. en dan zijn er geen anemonen... Dus een nepboeket.



Het is uiteindelijk dit geworden.





Het lijkt er niet echt op, maar was wel erg mooi bij mijn jurk.
Gisteren getrouwd in, voor mij, de mooiste jurk! Het voelde geweldig, ik voelde me de hele dag prachtig en dat werd gelukkig ook heel vaak gezegd



Hier wel een boeket, gemaakt door de beste vriendin van mijn moeder. Echt een prachtige eyecatcher!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind boeketten met rozemarijn en olijftakken heel mooi.

Ik hou heel erg van Mediterraanse sferen.



Alle reacties Link kopieren
Ooh, Chantilly! Wat mooi! Echt een mooie bruid ben je!
Alle reacties Link kopieren
Prachtig, Chantilly! Van harte gefeliciteerd!
Chantilly prachtige jurk! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Mooi, Chantilly!
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Gefeliciteerd Chantilly, je was een prachtige bruid! Leuk dat je eigen foto's wilt delen.
Alle reacties Link kopieren
Heel mooi Chantilly! En gefeliciteerd natuurlijk.
Chantilly gefeliciteerd! En wat mooi! Zowel je jurk als je boeket. Je man heeft ook een mooi pak aan.
Mooi chantilly, leuk die twee varianten! En natuurlijk gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Chantilly! Leuk dat je hier je mooie jurk laat zien!
Alle reacties Link kopieren
quote:elko schreef op 28 november 2015 @ 07:21:

Love dit topic! Zou zo weer op pad willen om een jurk te zoeken.



Deze jurk die verkademeisje postte:

[afbeelding]

lijkt veel op die van mij! Maar bij mij het (witte) bandje hoger en een zwangere buik eronder. Kwam prachtig uit in mijn jurk!



Boeket had ik niet, wilde ik niet. Je loopt er maar mee te zeulen, legt het zsm weer ergens neer en heb nog nooit een boeket gezien/gevonden wat ik écht mooi vind. Beetje zonde om daar dan veel geld aan uit te geven!Oh, wat grappig! Mag ik vragen van welk merk je jurk was? Dat maakt de zoektocht misschien iets eenvoudiger
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is trouwens killing voor mij. Zoveel mooie jurken, maar mijn vriend wil niet trouwen :( Ik heb wel een beetje hoop dat hij overstag gaat als sommige van onze vrienden ook gaan trouwen, maar dat kan nog wel even duren.



Maargoed, plaatjes kijken is ook leuk Met in het achterhoofd 'Misschien, ooit...'
quote:elko schreef op 28 november 2015 @ 07:21:

Love dit topic! Zou zo weer op pad willen om een jurk te zoeken.



Deze jurk die verkademeisje postte:

[img]http://img.jerrycaruthers.com/4/42/42f/ ... aaeefe.jpg[/img]

lijkt veel op die van mij! Maar bij mij het (witte) bandje hoger en een zwangere buik eronder. Kwam prachtig uit in mijn jurk!



Boeket had ik niet, wilde ik niet. Je loopt er maar mee te zeulen, legt het zsm weer ergens neer en heb nog nooit een boeket gezien/gevonden wat ik écht mooi vind. Beetje zonde om daar dan veel geld aan uit te geven!



Prachtige jurk. Heerlijk elegant

En snap je qua boeket idd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Verkademeisje schreef op 28 november 2015 @ 16:46:

[...]





Oh, wat grappig! Mag ik vragen van welk merk je jurk was? Dat maakt de zoektocht misschien iets eenvoudiger Mijn tante heeft mijn jurk gemaakt, is kostuumontwerpster. Maar we hebben 'm gebaseerd op het model Pippa van Modeca die ik gepast heb in de winkel.
Even terugkomen op decoratie nog.



Zoiets wou ik heel graag, wij hebben ook buiten gegeten, maar was helaas niet te realiseren:







Lampionnen had ik wel!







En ik had het niet nodig want het was veel te lang licht op mijn trouwdag (en het is best gedoe om het te regelen) maar lampjes zijn zooo leuk!















Om even in de sferen van chantilly's winterbruiloft te blijven:



























Dank jullie wel dames!



@ Mat, prachtige foto's.. Jullie locatie was ook geweldig mooi!



Ik had best een 'echt' winterbruidje met sneeuw willen zijn, maar over het weer van gisteren konden we niet klagen! Wel koud, maar dat zou het met sneeuw ook zijn
Ik moest gisteren nog aan je denken toen ik een rondje ging lopen in de pauze en helemaal verkleumd terug kwam. Maar je hebt het overleefd! En sneeuw op bruiloften is prachtig, maar in NL een beetje moeilijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven