verhalen over trampling

22-11-2015 00:39 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie niet waagt, wie niet wint. Ik schrijf korte fantasieverhalen over trampling. En ik zou graag jullie mening willen weten over onderstaand verhaal. Ik ben benieuwd hoe het beleefd wordt:



Gevolgen van een chat...



Triomfantelijk loop ik op de parkeerplaats bij van der Valk in de buurt van Zwolle. Ik heb er zin in. Waar ik zin in heb? Ik heb zo meteen een afspraak met een dame, ontmoet via een chatsite, die ik lekker heb gemaakt met trampling. Ze is in zoverre geïnteresseerd dat ze het eens wil proberen hoe het zou zijn om op iemand te staan. Nou, dat gaat vandaag gebeuren. Gedachten gaan door mijn hoofd:

Al vanaf jongs af aan word ik graag overlopen. Als kind liepen er al nichtjes over me heen. Ik vond het fijn om hun gewicht, hoe licht ook, op mij te voelen. Tevens liepen mijn 3 oudere zussen regelmatig over mij heen, althans, wat ik kon volhouden, dus niet fullweight. En was ik vaak een voetenbankje voor hun, zodat ik hun heerlijke voeten kon ruiken en likken, als ik die opdracht kreeg. Later, toen ik een puber was, ervaarde ik dat het me erg opwond als er over mij heen gelopen werd. Het proberen vol te houden als er op mij gestaan werd, dat het meisje bepaalde wanneer ze van me af stapte en dat ze overal op me kon staan, waar ze wilde, dat vond ik uitdagend. Iets dat zij ook erg leuk vonden: kijken hoeveel gewicht ik waar precies kon volhouden. Vooral de penis is een interessant iets om op te staan, heb ik wel gemerkt. Ze zijn verbaasd dat dat kleine ding zoveel gewicht kan hebben. Het maakte mij trouwens ook niet uit hoor, op mijn penis staan of zelfs op mijn hoofd of keel. Alles prima tussen schaamhaar en hoofd haar haha. Nu ik volwassen ben, vind ik het nog steeds prettig, maar wil de onbekende vrouw er ook mee confronteren. En haar proberen te prikkelen om het te proberen. En, als het lukt, misschien een keer met meerdere vrouwen tegelijk. Maar dat is me tot nu toe nog niet gelukt. Terug naar de realiteit.



Ik loop door de deur naar binnen, rechtstreeks naar de receptie. 'Ik heb gereserveerd op naam van deurmat', zeg ik de receptioniste. Het meisje achter de balie kijkt geamuseerd op. 'Deurmat', vraagt ze. Ik knik bevestigend. 'Leuke naam', zegt ze en overhandigd mij de formulieren die ik in moet vullen. Dit doe ik en ik krijg van haar een plastic kaartje. Het scheelt dat ik de overnachting al betaald heb. Scheelt weer de volgende dag, als ik die tenminste haal. Mijn ervaringen hierin zijn inmiddels zo, dat we niet eens de avondmaaltijd halen. Maar goed, ik loop door naar de lobby, daar waar we afgesproken hebben. Het leuke is dat ik weet hoe zij eruit ziet vanwege haar profielfoto op de chatsite, maar dat zij totaal niet weet hoe ik eruit zie. Ik grinnik bij de gedachte hoe haar reactie zal zijn.



We hadden afgesproken dat zij een hoedje zou dragen ter herkenning en als ik zo in de lobby kijk, zie ik 1 dame met een hoedje zitten...hmmm. Gespannen loop ik op deze dame af. Ik loop om haar heen en ga tegenover haar staan. Ik kijk naar een vrouw van middelbare leeftijd, knap, maar vol gezicht, maar dat is niet erg. Ze kijkt op. Ís deze stoel vrij'?, vraag ik haar. Ze twijfelt, maar knikt van ja. Ik ga zitten. Ik bestel bij de ober een bakje koffie en ik vraag of zij ook iets wil drinken. 'Koffie', antwoord ze. Als de ober weg is, vraag ik of ik haar een compliment mag maken. Ze kijkt op, kennelijk in afwachting van mijn compliment. "je hebt heerlijke schoenen aan', zeg ik. Een twinkeling verschijnt in haar ogen. Daarbij een mondhoekje die een beetje omhoog gaat, wat voor mij wil zeggen dat ze een herkenning heeft.



Ze ziet er heerlijk uit. zo'n 47 jaar, maar ziet er geweldig uit voor haar leeftijd. Bruin middellang haar dat in een krul langs haar hoofd glijdt. Verder heeft ze korte zwarte laarsjes aan met een hak van zo'n 10 cm. Breed naar beneden toe, zo'n 2 bij 2 cm, wat prima voor me is. Ik hou niet zo van dat scherpe. Verder draagt ze een spijkerbroek en een blouse.



Ikzelf ben gekleed in een polo en spijkerbroek. En heb ik blond, kort haar, 185 cm lang en 80 kilo zwaar en zie er niet onaardig uit. Ook niet het type waarvan je zou verwachten dat hij graag letterlijk overlopen wil worden. Daarin zit mijn kracht haha



We drinken koffie. Ze is verbaasd over de persoon die tegenover haar zit. Hier gaat ze straks bovenop staan en een kriebeltje gaat er door haar buik. Ze kijkt nog eens naar haar hakken, draait ze een beetje, zodat ze de puntige hak goed kunt zien. 'Zullen we gaan'? Ze wordt ruw verstoord in haar gedachten. 'Ja, uiteraard' en ze staat op en ik begeleid haar naar de lift. Kamer 202 hoort ze me zeggen. We stappen in de lift die ons naar de 2e verdieping brengt. een 'pling' klinkt als teken dat we er zijn. De deur gaat open en de kamer bevindt zich mooi tegenover de lift. Ik stop het kaartje in de gleuf, haal hem er weer uit en het lampje, dat eerst op rood stond, gaat over naar groen, ten teken dat de deur open is. Ik doe de deur open en geef galant aan dat de dame naar binnen mag. Ik volg en sluit de deur. 'ga maar even op bed zitten', zeg ik haar.



'Ben je er klaar voor'?, vraag ik haar. Ze knikt. 'Dus even voor de goed orde', vervolg ik, 'ik zal tot aan mijn onderbroek voor je liggen en je wilt eerst met blote voeten op mijn lichaam staan, he'? Ze knikt weer. 'Dan ga je kijken hoever je verder wilt gaan. Ik wens je veel plezier en hou je vooral niet in'. Ik kleed me uit en laat mijn boxershort aan. Ik ga vervolgens voor haar voeten liggen, daar waar zij op de achterkant van het bed zit, op het voeteneinde. Ik pas er net tussen, tussen het einde van het bed en de muur. Beter zo, denk ik, dan kan ze eventueel gelijk door met op me stappen en kan ze zich vasthouden aan de muur.



Ik ga liggen op mijn rug en voel haar hakken al meteen op mijn lijf. Ik voel mijn lid ook al een beetje reageren en besef me dat het niet lang zal duren voordat dat visueel zichtbaar wordt. Ze probeert haar hakken uit te doen door met haar hak haar voet naar achteren te trekken, terwijl haar hak dan op mijn lichaam drukt. Op mijn borst wel te verstaan. Het is pijnlijk en aan mijn verbeten gezicht ziet ze dat ik dat voel, zeker als een niet helemaal afgesleten deeltje van de hak aan mijn lijf blijft hangen. 'Niet zo piepen, dit wilde je toch', zegt ze me. Ik knik. Dan zijn de schoenen uit en liggen op mijn borst, eentje met de opening naar mijn neus. Ik snuif de ietwat muffe schoenengeur op. Het windt me op. Ze ziet het en duwt met haar voet de schoen beter onder mijn neus. Ze hoort me snuiven. Ze doet haar kousen uit en ook die legt ze op mijn neus. Ze zijn echter schoon gewassen, dus deze ruiken bijkans naar bloemetjes.



Ik voel haar heerlijke zachte voeten over mijn lichaam wrijven. Af en toe drukt ze iets op mijn buik en ze ziet dat haar voet een afdrukje achterlaat op mijn buik. ook plakt haar zool iets aan mijn lichaam als ze probeert haar voet van mijn lichaam af te halen om deze te verplaatsen naar mijn borst. Ze wrijft verder over mijn borst en ook daar probeert ze een afdruk achter te laten. Dat is echter minder zichtbaar. Teleurgesteld richt ze zich weer op mijn buik. Ze wrijft nu ook meer richting boxershort. Ze tikt er zachtjes op en constateert dat er een stammetje ligt. Ik geniet van haar zoektocht en probeer me zoveel mogelijk in te houden. Nu al komen zou slecht zijn voor mijn reputatie. Voorlopig lukt het nog iig.



'Hoeveel weeg je eigenlijk'?, vraag ik haar. 'Je mag straks mijn gewicht schatten', zegt ze uitdagend. Vervolgens zet ze haar voet op mijn gezicht. Hiervoor moet ze een beetje verplaatsen waarbij ze haar rechtervoet op mijn buik zet. Door het verplaatsen zet ze haar volle gewicht op mijn buik. Een 'oef' van mijn kant verraadt dat ik er niet op gerekend had en me dus niet kon aanspannen. 'Hmmm', zegt ze. Dan zet ze haar linkervoet ook op mijn gezicht. Ik snuif de heerlijke voetengeur op. Haar tenen vinden de weg richting mijn mond. Wanneer ze over mijn mond wrijft, komt mijn tong even in contact met de bal van haar voet. 'Hmmm', zegt ze weer en ik zie dat haar rechterhand richting haar grotje gaat. Ze geniet, terwijl ze met haar voet op mijn gezicht speelt. Ik geniet ook, ik mag graag aan vrouwenvoetjes likken. Mijn lid wordt ook groter en dreigt met de Duitse helm al uit mijn shortje naar buiten te kijken. Zij ziet het ook en plaatst behendig haar linkervoet op deze helm om deze de kop in te drukken.



'Zullen we maar beginnen met datgene waar we voor afgesproken hebben'?, vraagt ze plotseling. Ik word ruw verstoord in mijn moment. Ik wilde namelijk net haar teentjes in mijn mond stoppen. 'Is goed, ga je gang', antwoord ik. Ze haalt je voeten van zowel mijn mond als mijn eikel en zet ze op mijn buik. Ik maak mijn lippen ondertussen weer wat nat. Ze worden altijd zo droog als ze in contact zijn geweest met voetzolen. Ze haalt haar voeten weer van me af. 'Kun je iets meer opschuiven naar de muur? Ik wil graag eerst staan op de grond voor je en dan pas op je stappen'. Ik doe wat ze me vraagt en schuif iets meer naar rechts, richting de muur. Ze staat vervolgens op van het bed en zet haar rechtervoet op mijn buik. Ze verplaatst vervolgens haar gewicht meer naar de voet op mijn buik totdat ze er met haar volle gewicht op staat. Ik ben blij dat ze het langzaam doet, zodat ik mijn spieren geleidelijk aan kan spannen. Dan zet ze haar linkervoet er naast, terwijl ze zich aan de muur vasthoudt. Ze verbaast zich erover dat ze nu echt bovenop iemand staat. Ze kijkt me aan, terwijl ik al de hele tijd naar haar kijk. Ze voelt het spek onder haar voeten, terwijl Ze daaronder wel iets hards voelt. Ze maakt voorzichtig wat stapbewegingen op de plaats, tilt voorzichtig haar ene voet wat op, zodat het gewicht van haar compleet op de andere voet rust. Dan zet ze hem weer terug en doet met de andere voet exact hetzelfde. Ondertussen blijft ze naar mijn gezicht kijken. Misschien verwacht ze van mij een reactie, nu ze op mij staat. 'Hoe voelt het'?, vraag ik haar. 'ja, ik weet niet precies hoe ik het moet zeggen...apart. Ook een stukje opwindend. Heb nu wel een stukje macht over je', zegt ze.



'Misschien moet je niet alleen stilstaan, maar ook proberen om een stukje te lopen', moedig ik haar lef een beetje aan. 'En waar mag ik op staan'?, vraag ze. 'Overal tussen balzak en hoofdhaar', grap ik. Dan draait ze zich een kwartslag richting mijn hoofd en zet voorzichtig een stap op mijn borst. Ze voelt, terwijl ze haar gewicht verplaatst naar mijn borst, dat mijn borst wat inzakt. Ze zet vervolgens haar andere voet er naast. Ik merk dat ze zwaar is. Niet topzwaar, maar toch aardig wat gewicht. Ze kijkt me weer aan, naar beneden. Het begint haar steeds meer op te winden. 'Zet maar eens een voet op mijn gezicht', zeg ik haar. Terwijl ze zich vasthoudt aan de muur, tilt ze een voet op en zet die op mijn gezicht. Meteen voelt ze mijn tong onder haar voetzool. Van schrik en met een korte 'ieeeeew', tilt ze haar voet op. Ik lach. Zij lacht hierdoor ook. 'Mag ik je voetzool niet likken'?, vraag ik haar. 'Tuurlijk wel', zegt ze en plaatst haar voet weer terug. Ik begin gelijk weer met likken....hmmmm heerlijk is dat. Ik merk aan haar lichte gekreun dat zij er ook van geniet. Ik zie weer dat haar rechterhand naar haar klitje gaat. Ook zie ik dat ze geen slipje draagt. Hmmm, ik hoop ergens op.



'Hoeveel weeg je nu'?, vraag ik haar even later, terwijl ze een paar tenen van haar voet in mond propt. Die begin ik gulzig af te zuigen en te likken. 'Wat, hoezo'?, vraagt ze. Ze werd duidelijk gestoord door deze vraag. Ik herhaal mijn vraag. 'Wat denk je', countert ze. 'Ik denk zo'n 88 kilo', probeer ik op goed geluk. 'Bijna, het is 90 kilo, maar knap van je', geef ze me een compliment. Ze haalt haar voet weer van mijn gezicht en draait zich weer om en stapt richting mijn buik en lid. Aangekomen op mijn buik staat ze stil en zet een voet op mijn lid. Ze zet er iets gewicht op. Ze hoort mij kreunen, elke keer als Ze er iets gewicht op zet. 'Vindt je dit lekker'?, vraagt ze me terwijl ze haar hoofd naar mij toe draait. Ik knik. 'Hmmm', hoor ik haar reactie. 'Mag ik hier met mijn volle gewicht op staan'?, vraagt ze terwijl ze met haar bal van de voet op mijn lid tikt. 'Kijk maar of die het volhoudt', geef ik aan. Ze zet er nu wat meer gewicht op en als ze er dan met haar volle gewicht op staat, lijkt het net alsof er een dikke tak onder haar voeten ligt. Ze probeert er een beetje op te balanceren en het voelt voor mij uiterst prettig aan. Ik voel ondertussen haar tenen in mijn zak. Dit doet ze trouwens onbewust, maar niet minder prettig. Dan stap ze er weer van af. 'Hoe vond je dit'?, vraag ik. 'Heel apart, dat ie zo sterk is, had ik niet verwacht. Maar als ik vragen mag, ik zou eigenlijk wel willen weten hoe het eruit ziet zonder dat er een stukje stof als bescherming op ligt'. Ze doelt uiteraard op de boxer die ik nog draag. 'Ik kan hem uitdoen, als je dat graag wilt'. Ze knikt en als Ze dan van mij afstapt, kan ik de boxer uit doen. Daarna stapt ze weer op me. Ze zet weer haar voet op mijn lid en ik geniet als ze er weer opstaat. Daarna stapt ze er weer vanaf en probeert er alleen op haar tenen op te staan. Dit is wat pijnlijker omdat het gewicht van haar op een kleiner oppervlak staat, maar is ook tegelijk erg prettig om te ondergaan.



Dan stapt ze van me af en doet haar hakken aan. 'Ik vind het erg prettig om met blote voeten op je te staan, maar ik ben ook erg benieuwd hoe het zal zijn als ik er met hakken op sta. Wil je me alsjeblieft zeggen als de pijn ondraaglijk wordt'?, geef ze deze plotselinge wending aan. Ik geniet van haar bezorgdheid en knik. Ze zet weer, maar voorzichtiger deze keer, haar zwarte laars op mijn buik en al vrij snel staat ze er op met haar volle gewicht. Ze zet haar andere voet er naast. Ze wiebelt meer door haar hakken en ze verplaatst haar voeten af en toe, terwijl ze naar beneden kijkt, omdat ze benieuwd is naar de afdrukken in mijn lichaam. Ondertussen probeer ik mijn spieren aan te spannen en dit even te overleven. Ik merk dat ze duidelijk te zwaar voor mij is om met hakken op te staan en ik hoop eigenlijk dat ze er snel klaar mee is. Nadat ze dit eventjes gedaan heeft, stapt ze weer van mij af en verbaasd zich erover dat er diepe afdrukken in mijn lichaam staan. 'Het idee dat ik je beschadig, bevalt me niet', zegt ze me. 'Ik zal verder niet meer met schoenen op je staan. Ik heb het gedaan en het voelt apart, maar mis het contact met de blote huid', vervolg t ze en daarmee gaat ze op bed zitten en doet ze weer uit. Ik begrijp het en stiekem vind ik het ook prettiger als ik met blote voeten betreden word.



'Zou je ook even op mij willen zitten'?, vraag ik vervolgens. Dat wil ze wel en ze nodigt mij uit om op bed te gaan liggen. Ik doe wat me gezegd wordt en ondertussen kleedt ze zich uit. Ik zie een heerlijk lichaam, vol van onhoudt en heerlijke borsten die prima overeind staan. Vervolgens gaat ze zonder veel moeite en problemen op mijn buik zitten. Het is tegelijk tijd om even kort te evalueren. 'Nu op me gestaan en nu ook zittend op mij, wat vindt je ervan? Is het je tegengevallen? Wat is je gevoel'?, vraag ik haar. 'Ik vind het zeer opwindend, als ik eerlijk ben. Ik krijg een zeer prettig gevoel in mijn onderbuik als ik je lichaam onder mijn voeten heb. Dat ik met hakken op je sta, straalt voor mij wel een beetje meer macht uit en daar geniet ik zeker van, maar het feit dat ik je lichaam beschadig, noopte mij om van je af te stappen. Ik moet er ook een prettig gevoel bij hebben en dat had ik nu niet'. Ze kijkt ondertussen naar mijn lid. 'Ook dit vindt je dus opwindend, zie ik, haha', zegt ze. Ik knik en zeg haar dat ik geniet als er überhaupt gewicht op mij drukt. Ze draait zich om en gaat iets verzitten, op mijn borst met haar rug naar mij toe. 'Gaat dit goed'?, vraagt ze me. 'Ja', hoor je me zeggen. Ik voel vervolgens hoe haar voeten mijn penis beroeren. Terwijl zij mijn penis streelt, hoor ik je genieten. Kennelijk ben je ook even jezelf aan het beroeren. Ik probeer met mijn vingers te assisteren, maar dat wordt weggeslagen.



'Mag ik op je gezicht zitten'?, vraagt ze me. Ze wacht echter het antwoord niet af, gaat van mijn borst af en zet haar knieën naast mijn hoofd. Vervolgens zakt ze door totdat haar vochtige klit contact maakt met mijn mond. Ik begin meteen te likken. Subtiel raak ik je lipjes aan en op zoek naar het welbekende knopje. Ondertussen streel ik haar geweldige borsten. Ik blijf met mijn tong rondjes om haar kutje draaien, terwijl het geil van haar in mijn mond loopt. Ze kreunt, een teken dat ik goed bezig ben. Ze begint vervolgens op mijn gezicht te rijden, het gekreun zwelt aan en met een luide aaaaah kom ze kloppend klaar op mijn mond.



Ze staat op, bevrijdt haar klit van mijn mond die een beetje plakkend loskomt. Haar kutsappen druipen over mijn gezicht. Ze draait zich om en ze kan niet anders doen dan lachen. Ik vraag me af waarom, maar ik kan het geloof ik wel raden. Gelukkig duurt dat niet lang en neemt ze mijn stijve lid in haar mond. Met lange halen probeert ze mijn geil eruit te zuigen. Haar lippen klemmen zich om mijn eikel. Af en toe bijt ze erin. Ik geniet. Het duurt niet lang meer of ik kom spuitend in haar mond klaar. Ze slikt alles door en likt mijn eikel heerlijk schoon.



Ze komt bij me liggen. Samen genieten we nog even na. 'Bedankt voor deze mogelijkheid. Ik heb er erg van genoten', fluistert ze me in mijn oor. 'Ik ga in de toekomst zeker vaker genieten van het mannenlopen, want zo ga ik dit voortaan noemen', beloofd ze me. Met een heerlijke tongzoen neemt ze van me afscheid en staat ze op. Dan trekt ze haar kleding weer aan, doet haar hakjes aan en maakt aanstalten om te vertrekken. Dan zegt ze: 'gaat deze deurmat nog fatsoenlijk afscheid nemen van deze dame'? Ik weet wat me te doen staat, doe vast de deur open en leg me neer in de deurpost, in de lengterichting van de gang. Ze stapt zonder problemen met haar hakken op mijn penis, stapt vervolgens op mijn buik en kijkt in de ogen van een schoonmaakster, die aan de overkant net uit een kamer komt. Ik zie het meisje verschrikt naar ons kijken. Zij stapt door op mijn borst en vervolgens op mijn gekantelde hoofd en bij het passeren van het meisje hoor ik haar zeggen; 'Als je wilt, hij heeft een kamer geboekt tot en met morgenvroeg en is zeer belastbaar'...

ik vind dit verhaa

Totaal aantal stemmen: 91

Interessant en wil er meer van weten (2%)
Helemaal niks (92%)
Leuk (5%)
Alle reacties Link kopieren
Ach, ik dacht: zo'n verhaal kan veel beter en leuker. Dus geprobeerd, alleen lijkt trampling me helemaal niks. Dus stop je er wat humor in... Tja, dat kun je puberaal noemen, ik vond het grappig.
Mind the gap
@ deurmat:

Bedrijf Hulp Verlener...



Ik reageerde trouwens ook serieus op je eerste verhaal,blijkbaar heb je daar overheen gelezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Feetje69 schreef op 24 november 2015 @ 22:01:

@ deurmat:

Bedrijf Hulp Verlener...



Ik reageerde trouwens ook serieus op je eerste verhaal,blijkbaar heb je daar overheen gelezen.Dat spijt me dan. Is me idd ontgaan. Ik weet wat het betekent. Vroeg me alleen af hoe je je opmerking bedoelde...
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 november 2015 @ 00:46:

. Tevens liepen mijn 3 oudere zussen regelmatig over mij heen, althans, wat ik kon volhouden, dus niet fullweight. En was ik vaak een voetenbankje voor hun, zodat ik hun heerlijke voeten kon ruiken en likken, als ik die opdracht kreeg



Zijn die zussen niet helemaal goedjes?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Feetje69 schreef op 22 november 2015 @ 01:07:

Ik vond het leuk om te lezen.

Ik merk dat vooral jij (als denk ik hoofdpersoon) er erg geil van wordt.

Dus jouw karakter is duidelijk beschreven.

De kant van de vrouw is minder goed beschreven en als je het over " haar" hebt kun je niet ineens " jij" zeggen...dan klopt het niet meer.



Maar al met al snap ik de fetisj van de hoofdpersoon. Voor hem is heat geil,voor mij niet.Idd ff gemist, dank voor je volwassen reactie. Klasse. Ik kan met sommige dingen wel iets (en ook al aangepast😊) Enige wat lastig schrijven is als man, het genot van de vrouw in dit verhaal...
Alle reacties Link kopieren
quote:deurmat76 schreef op 24 november 2015 @ 21:10:

[...]





Helaas weten de meesten uit verlegenheid niet normaal te reageren en wordt het belachelijk gemaakt. Ligt meer aan jullie dan aan mij...



)



Uit verlegenheid? Túúrlijk; dat zal het zijn.

Jouw feestje, hoor, mag jij denken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zal het je uitleggen:

Ik heb niks met bloed en wonden. En zéker niet in combinatie met een seksverhaal.



Toen ik het las zat ik met een heel vertrokken mond...van afschuw. Ik heb de neiging er met de verbanddoos en de defibrilator bij te zitten.

Dát bedoelde ik met het BHV gevoel.



Natuurlijk is een invalshoek vanuit een karakter moeilijk. Dat onderscheidt o.a ook een goede van een slechte schrijver.



Iemand heeft het hier over muzemeisje...kijk eens daarnaar...de schrijfstijl.Het is alsof je ernaast staat..

Ik ben het eens met die persoon.



Ik oordeel niet of jij schrijverscapaciteiten hebt, maar weet wel dat als je in de verdediging schiet, je altijd verliest.

Ik denk dat heel veel schrijvers hebben gedeald met veel kritiek en dat kunnen incasseren.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:deurmat76 schreef op 24 november 2015 @ 22:36:

[...]





Enige wat lastig schrijven is als man, het genot van de vrouw in dit verhaal...En dit kwam je hier even verifiëren? Soort van onderzoek?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Saai
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
"Sadistice"??????



Deed je autocorrect het niet?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Na 1 zin afgehaakt! Dom geneuzel
Alle reacties Link kopieren
quote:Koekeloertje schreef op 27 november 2015 @ 22:05:

Na 1 zin afgehaakt! Dom geneuzelEn dan nog de moeite nemen om te reageren...
Alle reacties Link kopieren
quote:deurmat76 schreef op 27 november 2015 @ 23:16:

[...]





En dan nog de moeite nemen om te reageren... En je leest nog steeds mee....
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Vermoeiend..
Alle reacties Link kopieren
Ik duw de sleutel in het sleutelgat en open Mijn voordeur. Het eerste wat Ik zie is Mijnslaaf. Hij ligt voor de deurpost op de grond en Ik zie dat er folders op zijn hoofd zijn gevallen, waardoor het zicht hem ontnomen is. Tevreden glimlach Ik naar Mijn slaaf. Ik ben trots op hem. Trots dat hij netjes op Mij gewacht heeft.



Mijn eerste stap naar voren is een stap waarbij Ik Mijn laars met blokhak op zijn bovenlijf terecht laat komen. Ik merk dat hij zijn adem inhoudt en dat hij zijn spieren aanspant. Mijn andere voet laat Ik naast de andere staan. De blokhakken rusten nu beide op zijn tepels terwijl Ik Mijn gewicht goed verdeel.



‘Oeh, Ik heb toch zo’n leuk jurkje gezien…’



Ik kijk om naar Mijn slaaf en Ik zie dat de folders nog altijd over zijn gezicht heen liggen. Ik besluit hem een handje te helpen – of beter gezegd een hakje – en Ik duw de folders van zijn gezicht weg met Mijn rechterhak.



Terwijl Ik dit doe, rust Mijn volle gewicht op één been. Zijn spieren spannen zich nog steviger aan en wanneer Ik zijn gezicht bevrijd heb en weer op twee benen sta, zie Ik hem opgelucht ademhalen.



Ik draai me om naar Mijn slaaf en haal het jurkje uit het tasje. Zijn gezicht loopt rood aan en Ik show het jurkje voor hem.



‘En?’



Ik kijk hem vragend aan en laat de achterzijde van het jurkje ook zien.



‘Erg mooi, Meesteres.’



‘Ja, hè?’ Het doet me deugd dat Mijn slaaf Mijn nieuwe jurkje mooi vindt en Ik stop het jurkje weer terug in het tasje dat Ik vervolgens op de grond zet. Ik doe weer een stap naar voren en Ik ga nu op zijn bovenbenen staan. Rustig trek Ik Mijn jas uit die Ik vervolgens aan de kapstok ophang. Ik merk echter dat zijn bovenbenen niet echt stabiel staan en Ik vraag wat er mis is.



‘Eet je wel genoeg?’



‘Ja, Meesteres.’



‘Waarom zijn je benen dan zo iel geworden?’ Ik trek Mijn wenkbrauw op terwijl Ik Mijn slaaf hoor kreunen van pijn. Nou, goed dan. Ik stap van hem af en commandeer hem zich om te draaien.



Gelukkig heeft het eetgebrek geen effect op zijn vermogen om commando’s op te volgen. Tevreden neem Ik weer plaats op zijn lichaam, nu op zijn achterwerk. De boxershort zit strak om zijn billen en Ik zie hoe Mijn blokhakken een stukje in zijn zachte billen wegzakken.



‘Zat er trouwens iets leuks bij?’ Ik doel op de folders en via zijn rug loop Ik weer naar de deur. Door de harde ondergrond kan hij zijn spieren goed aanspannen en Ik ben onder de indruk van zijn getrainde lichaam.



Alleen zijn benen kunnen nog wel wat extra spiermassa gebruiken. Ik zet de gedachte van me af en kniel richting de folders. Terwijl Ik met één knie en één voet op zijn rug leun, hoor Ik zijn ademhaling versnellen.



‘Je komt toch niet klaar, hm?’ vraag Ik plagend en neem enkele folders vast om deze beter te bekijken. Ik weet hoe zeer hij vantrampling houdt.



‘Nee, Meesteres.’



‘Goedzo. Ik wil niet dat je Mijn vloer bevuilt.’



Ik kom weer overeind en besluit dat Mijn slaaf erg braaf is geweest. Toen Ik van huis ging, lag hij hier en nu Ik terug ben, ligt hij nog steeds hier. Ik neem me voor om hem vanavond te belonen.



Via zijn onderrug, billen en benen loop Ik richting de deur van de gang en bij elke stap hoor Ik hem kreunen. Zijn lichaam is rood aangeslagen en Ik kan precies zien waar Ik gelopen heb. Zijn gekreun windt Me op. Misschien dat Ik die beloning maar wat eerder moet geven…
Alle reacties Link kopieren
Alleen zijn benen kunnen nog wel wat extra spiermassa gebruiken. I





NEVER SKIP LEGDAY !!!!!
Aliquando et insanire lucundum est
quote:RemboEnRembo schreef op 28 november 2015 @ 08:47:

Alleen zijn benen kunnen nog wel wat extra spiermassa gebruiken. I





NEVER SKIP LEGDAY !!!!!
Hoe kan de deur nou open gaan als hij er achter ligt.
Wat ik beter vind is de lengte van het verhaal. Korter.

Ik stoor me aan al die hoofdletters.

Heel scherp van Moiren..hoe kan die deur nou open!! Je moet dan als vrouw toch al flink je gewicht tegen die deur aangooien..



Ze heeft de jurk niet gezien,ze heeft hem gekocht.

En geloof me...en vrouw die gaat shoppen...heeft nooit een tasje...maar een tas. Waar op zijn minst dat " jurkje" van jou in past....



Voor de rest snap ik dat jij het als sub geil vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat de Mijnen al een poosje gesloten waren. Bijzonder dat er dan nog steeds Mijnslaven her en der rondgestrooid zijn blijven liggen.



Verder, ik heb het niet gelezen maar keep up the good work hoor. Het houdt je van de straat zullen we maar zeggen.
...
quote:Rooss4.0 schreef op 28 november 2015 @ 11:38:

Ik dacht dat de Mijnen al een poosje gesloten waren. Bijzonder dat er dan nog steeds Mijnslaven her en der rondgestrooid zijn blijven liggen.



Verder, ik heb het niet gelezen maar keep up the good work hoor. Het houdt je van de straat zullen we maar zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Beleving van een fantasie



Vrij kort nadat duidelijk is geworden dat het niet meer goed komt thuis, de scheidingspapieren zijn aangevraagd, besluit ik je te berichten. Bellen kan ik je niet, omdat ik geen telefoonnummer van je heb. Ik hoop stiekem dat je heel snel zult reageren. In mijn bericht laat ik je weten dat het over is, thuis, en dat ik je wil en kan ontmoeten. Ik hoop hierbij dat je dat ook wilt. tevens zet ik er bij dat we nu eindelijk datgene kunnen doen waar we al jaren over fantaseren, waar we jarenlang verhalen over geschreven hebben, samen.

Persoonlijk reken ik nergens op, maar hoop stilletjes dat je snel reageert. Als het lukt, rij ik zsm je kant op.



Een bericht komt binnen, 5 minuten nadat ik je gemaild heb. je bent verrast over mijn bericht, maar je wilt mij absouut ook zien. Dat is mooi, denk ik en vraag je je telefoonnummer. tevens zet ik mijn telefoonnummer ook in dat bericht en ik verstuur het. Nog geen halve minuut later gaat mijn telefoon. een voor mij onbekend nummer. Ik neem op. jij bent het die mij belt. Voor het eerst hoor ik je stem. Je hebt een fijne stem, leuk accent. Dat accent wat ze allemaal praten in de polder...semi-Amsterdams. Ik leg uit hoe het gegaan is thuis en dat ik je nu eindelijk kan zien en ontmoeten, als jij dat ook wilt. je bent enthousiast net zoals ik dat ook ben en je zegt me dat je me ook wilt ontmoeten. ik vraag of het nu kan. je gaat akkoord, wat betekent dat ik nog anderhalf uur naar je onderweg zal zijn. maar dat heb ik er graag voor over. Ik hang op en stap in de auto, nadat je me je adres hebt verteld. ik stel de tomtom in en rij naar je toe.



Aangekomen bij je appartement ben ik snel bij je voordeur. Je doet open en kijk recht in de ogen van een leuke, mooie en jonge vrouw. Groot is denk ik. En zwaar, maar dat vind ik niet erg. Adrenaline heeft me vaker dingen laten overleven en die adrenaline voel ik nu weer. We begroeten ons kort en je laat me binnen. Je laat me zitten op de bank en vraagt of ik iets wil drinken. Ik wil je eigenlijk vragen of ik je mag voelen, val ik met de deur in huis en tegelijkertijd ga ik op mijn rug op de bank liggen en trek je op mij, zodat je op mij gaat zitten. Dit doe je zonder tegenstand. Ik voel 100+ kilo op me en het voelt heerlijk. Je draait je kont op mijn buik en je zelf naar mij toe en zet je hakken op mijn borst. Oh...dit voelt geweldig. Ik zeg je dat je wat mij betreft no limits op mij te keer mag gaan. Je zegt zelf dat je het even wilt afwachten hoe ik het zal houden onder je voeten, maar dat het geen probleem voor je is om ook los te gaan. We bedenken iig dat het woord 'stop' betekent dat je direct van mij af moet stappen.



ik vraag of ik me uit moet kleden en je knikt bevestigend. Ook je onderbroek zeg je en dat doe ik. Ga maar bij het aanrecht liggen, ik kom er zo aan. Zelf heb je een mooie doorzichtige rode jurk aan met enkellaarsjes met een plateauzool en bredere hak. Voor dat ik naar het aanrecht loop, geef je me een kussen aan. Je kijkt ondertussen naar mijn lichaam en het lijkt je te bevallen.

Ik leg mij neer bij het aanrecht en ik hoor het tikken van je hakken. je komt mijn kant op en alleen al het tikken van je hakken op de vloer besluit mijn penis om extra bloed te vragen die het ook spontaan krijgt. Je ziet het. ik kijk naar je op. Je bent zo nog groter dan dat ik je al vond. En ik geniet van je huidskleur. eindelijk gaat een goddelijke donkere vrouw van mij gebruik maken. Je komt ondertussen dichterbij en zet je plateauzool op mijn lul. Nu al steigeren, zeg je. Ik grinnik en zeg je dat je niet teveel moet bewegen omdat ik al bijna kom. je trekt je er niets van aan en beweegt langzaam met je schoen over mijn pik. Het voorvocht verschijnt al en je zegt me dat het beter voor mij zal zijn als je al een keer gekomen bent, want dan houdt je het langer vol. Je wrijft over mijn eikel en de rubberen zool is als doping. Niet lang daarna kom ik en je voelt mijn lul kloppen onder je schoen. Wanneer ik klaar ben en mijn geil zich op mijn buik bevindt, haal je je voet van mijn lul en stapt tevreden op mijn zaad. Even vertrappen zeg je. Je staat nu op me en je hak drukt in mijn buik, althans de zijkant van mijn buik. Je vraagt hoe ik me voel en ik zeg je dat ik gelukkig ben. Mijn pik neemt ondertussen ook weer een wat normalere maat aan. Je pakt een handdoek, stapt op mijn borst en legt de handdoek op de plek waar je je mijn zaad hebt vertrapt. Daarna wrijf je het met de schoen droog, waarmee je ze hebt vertrapt. Zo wordt mijn buik weer droog en hopelijk je zool van je schoen ook. Je vraagt me de handdoek van mijn buik af te halen en die aan te geven. Dat doe ik en je legt het op het aanrecht. Daarna stap je van mij af.



Je loopt om mij heen, je hakken tikken op de vloer. Je weet dat mij dit opwindt, ik heb het je vaker verteld. Je eindigt bij mijn hoofd en je zegt me dat ik mijn hoofd moet kantelen. Dit doe ik waarna je op mijn zijkant stapt met je bal van de voet en je volle gewicht staat nu op mijn kaak. je stapt door op mijn borstkas, nog steeds op de bal van je voet, waarna de andere voet bijsluit. Je staat op mijn tepels. Langzaam voel ik dat je hakken contact maken met mijn huid. Dan sta je fullweight op mijn borstkas. ik kijk naar je mooie kont en ik zie dat je geen slipje draagt. Je zakt door je knieën totdat je kont boven mijn gezicht hangt, je houdt je zelf ondertussen vast aan het aanrecht. Ik geef een kusje op je billen en lik het. Ook lik ik je gaatje, een siddering gaat door je heen, want dit had je niet verwacht. Maar het bevalt je, daarom blijf je zo zitten. Ik richt me weer iets op en lik je gaatje weer. Je hebt het mooi schoon gemaakt, alsof je wist dat ik dit zou doen. Natuurlijk wist je het, ook dit had ik al wel eens benoemd. Je vingert jezelf terwijl ik je gaatje lik. Ik hoor je licht kreunen en je blijft jezelf vingeren. Je probeert nog iets dieper te hurken om te zorgen dat mijn tong in je gaatje kan komen. Niet lang daarna kom je klaar, je geniet ervan en je gaat weer rechtop staan.



De adrenaline doet zijn werk, zoals ik al verwachte. Mijn opgekropte geilheid sterkt mij in het volhouden. Je stapt door naar mijn buik en stimuleert daarna mijn stam van mijn pik. Die begint nu weer harder te worden. terwijl je mijn pik hard maakt, zie ik 2 mooie afdrukken op mijn borst. Ik heb ze niet gevoeld toen je erop stond, nu voel ik ze wel. Maar ik geniet. Je stapt op mijn pik, kennelijk is die nu hard genoeg bevonden om op te staan en via mijn pik stap je van mij af. ik zie je weglopen, naar de kamer en aan je getik te horen kom je ook weer terug, met een soort tafeltje in je hand, met daarin een gat. Het tafeltje oogt stevig en is zo'n 50x50 cm groot. Je legt het over mijn pik en wurmt mijn pik en ballen door het gat een weg naar de vrijheid. Je houdt je vast aan het aanrecht en stapt met 1 voet op het tafeltje. als snel zet je je andere voet ernaast. Het tafeltje is stevig genoeg om je te dragen, althans, het stort niet in. Mijn pik ligt te wachten op de dingen die komen gaan, maar ik kan het wel raden: mijn lul moet plat gemaakt worden. Je zet een plateauzool op mijn penis, over de lengte en gaat er met je volle gewicht op staan, je hak in mijn zak gedrukt. Je stapt er weer van af en draait je om. je hakken zweven nu gevaarlijk boven mijn pik, maar niet voor lang want al snel dalen ze en landen op mijn pik en de druk wordt groter en groter, waarbij ook mijn pik harder en harder wordt. Kennelijk durf je er niet met je volle gewicht op te staan, want als snel hou je je hakken weer hoger zodat ze loslaten van mijn staaf. Je gaat op 1 voet naast mijn pik staan en doet je schoenen uit. Ik zie je blote voeten en ze zijn aantrekkelijk. Ik zeg je dat ik je tenen graag in mijn mond zou willen. Je zegt dat ik geduld moet hebben.



Je stapt nu met beide voeten op mijn lul en je staat naar het aanrecht gericht, waarlangs ik dus ook lig. dan spring je omhoog en landt keurig weer op mijn staaf. 100+ kilo is heftig, maar wel verschrikkelijk opwindend. Dit doe je nog een paar keer, waarbij je af en toe half landt op mijn eikel. je vraagt me hoe ik dit vindt. ik antwoord dat het me erg opwindt. Zelf geef je aan dat dit je veel plezier geeft en ook erg opwindend voor je is. Dan stap je op mijn borst en presenteert aan mij je voetzool. Ik ruik eraan en ik lik het. daarna vraag ik je of je op mijn gezicht wil gaan staan. Zonder twijfel stap je op mijn gezicht, op mijn neus. Gelukkig is je zool zacht, waardoor mijn neus onder een soort kussen wordt gelegd. Ik hou ervan hoe je zonder tegenwerking en idd no limit met me omgaat. Na een paar seconden stap je weer van mijn hoofd en stopt een paar tenen in mijn mond. je hebt grote voeten, dus ook lange tenen. Ik zuig er gulzig aan, terwijl jij ze steeds dieper in mijn mond stopt. ook jij geniet hiervan. Je haalt ze weer uit mijn mond en stapt van mij af.



Je helpt me overeind en begeleidt me naar je slaapkamer. Daar wacht een boxspring en je legt me op mijn rug bij het voeteneinde. je kleedt je vervolgens uit en achterstevoren loop je naar mij toe en over mij heen vallen eindig je op mijn borstkas. Nu is het mijn beurt, zeg je me en pakt mijn hoofd vast en duwt mijn gezicht in je kut. Daarna wrijf je mijn gezicht over je kut alsof ik ja aan het knikken ben. Mijn tong doet ook mee om het eea te bespoedigen en al snel kom je klaar. Tijdens het klaarkomen druk je mijn gezicht nog verder in je kut en je zegt me dat je het geil vindt als ik je kut sappen opslurp. Dit doe ik graag voor je. Wanneer je lipjes zijn uitgeklopt, laat je me los en draait je om om op je buik op mijn buik te gaan liggen. Ik voel een hand van jou zich om mijn paal slaan en je begint mijn pik te masseren. Daarbij neem je ook af en toe mijn ballen in je mond en zuigt er aan. Dit geeft mij weer een opwinding. Je pijpt me heerlijk en klemt je lippen strak om mijn eikel. Door de activiteiten hiervoor, waarbij ik erg geil werd, duurt het niet lang voordat ik kom. Gulzig hoor ik je mijn geil doorslikken en netjes lik je mijn pik weer schoon. Dan klim je weer van mij af.



Als laatste onderdeel, kondig je aan, zou je graag buttcrushes op mij willen maken, waarna er wordt afgesloten met een heerlijke neukpartij. dit klinkt aantrekkelijk. Ik ga akkoord met je voorstel en ga er eens goed voor liggen. Je gaat met je kont naar mij toe gericht staan, ter hoogte van mijn buik/borst. dan laat je je vallen op mij. Dit is nog wel te doen, ervaar ik. Maar daarna worden de sprongen heftiger, zelfs met een aanloop. Met veel geweld klap je met je volle gewicht elke keer op mijn lichaam, waarbij je af en toe ook op mijn gezicht landt.



Na een aantal minuten op mij te keer te zijn gegaan, ga je op mij liggen. We beginnen te zoenen. ik proef je heerlijke tong en onze tongen dansen om elkaar heen. Je gaat naast me liggen en kneed mijn slappe lul. Het duurt niet lang of die ligt alweer paraat in je hand. Je geeft er een paar kusjes op en je gaat vervolgens naast me op handen en knieën zitten. Je zegt me dat je het op zijn hondjes wil doen. Ik klim overeind, maar ben beurs van je lichamelijke geweld kort geleden. Met enige pijn en moeite lukt het me en ik ga achter je zitten op mijn knieën. Ik leid mijn eikel naar je kutje en met een simpele beweging jaag ik hem tot aan mijn ballen naar binnen. Je bent zo heerlijk nat, je bent erg geil geworden van de activiteit van zonet. Een harde kreun ontsnapt aan je lippen. Daarna blijf ik doorpompen, terwijl ik met een hand haar klitje masseerde. Je begint te kronkelen van genot, maar ik wil het niet te snel afmaken.

Ik trek, knijp en rol je klitje tussen mijn vingers, terwijl ik langzaam blijf doorpompen. Als ik merk dat je spieren zich wat meer aanspannen, stop ik even. Langzaam merk ik dat je genot iets wegebt, voor mij het teken om het tempo weer wat op te voeren. Weer voel ik dat je je kut spieren aanspant en dat je gaat komen. En weer stop ik even. Je wordt ongeduldig en smeekt me om het af te maken. Nu stop ik niet meer en ga door totdat ik het niet meer kan houden en ik je hele grot onder spuit met mijn zaad. ook jij komt op dat moment gillend klaar en terwijl je nog na schokt blijf ik doorstoten totdat ik helemaal leeg ben. Dan val ik total loss van je af. Wat een neukpartij is dit geweest, nee, de hele avond was geweldig. Ik ga liggen en je komt bij me liggen. Ik streel je borsten langzaam en draai cirkeltjes om je tepels. Daarna vallen we heerlijke in slaap.
anoniem_262643 wijzigde dit bericht op 24-05-2016 10:57
Reden: Bugs opgelost ;-)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het wel lezen hoor, maar ik kom er niet doorheen. Drie keer het woord 'berichten' vlak na elkaar. Iemand die op zijn rug op de bank gaat zitten (hoe doe je dat?). Misschien wat typefouten eruit halen, wat synoniemen gebruiken, en wat niet kloppende zaken eruit halen. Dan doe ik nog een poging.
Mind the gap
Alle reacties Link kopieren
Wat een end, het lijkt de bijbel wel
Alle reacties Link kopieren
Je zou toch in je broek piesen van het lachen.



Wat een verhaal zeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven