uitgerekend augustus 2016

27-11-2015 22:44 2055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.



Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo



TABEL VOL





cyn teagirl
Live, Love, Laugh
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames gezellig dat jullie mee komen schrijven. (Tabel word nog aangemaakt)



Ik ben zwanger van ons 2e kindje!

Het is nog allemaal zo onwerkelijk en ik ben nog een beetje in shock hahaha... ik ben 29 en mijn man is 28 en samen hebben wij een dochtertje van 3 jaar. Zij word nu eindelijk grote zus (ze heeft het er al maanden over wanneer zij ook een broertje of zusje krijgt)...
Live, Love, Laugh
Ik meld mij ook aan!

Dit wordt ons vijfde kindje van man en mij samen. In juni is ons 4e kindje helaas na 4 maanden zwangerschap overleden. Als het goed gaat ben ik 9 augustus uitgerekend.
Alle reacties Link kopieren
Oh wow ana van jullie 5e kindje? Wat leuk!! Heftig ook dat jullie 4e kindje is overleden na 4 maanden zwangerschap



Als het goed is dan ben ik uitgerekend rond 6/7 augustus... wanneer ga jij de vk bellen? Ik denk als ik een knal test in handen heb dan ga ik bellen.
Live, Love, Laugh
Dankje

Het was heel verdrietig, maar wij zijn er met zijn allen heel sterk uitgekomen. Voor hem was het eigenlijk beter zo.

De kinderen hebben het er nog wel moeilijk mee soms. Die willen dolgraag een broertje of zusje erbij, maar vergeten doen ze hun kleine broertje nooit. Zo lief. Ik wacht nog wel ruim 12 weken met vertellen.



Ik bel de vk ook pas rond 10 weken. Eerder kan ze toch niks doen.(daarvoor belde ik met 5 weken)

Moet het echt goed laten bezinken merk ik.

Wil het ook niet "jinxen"
In je topic titel staat juli?
quote:mama2507 schreef op 27 november 2015 @ 22:49:

Hoi dames gezellig dat jullie mee komen schrijven. (Tabel word nog aangemaakt)



Ik ben zwanger van ons 2e kindje!

Het is nog allemaal zo onwerkelijk en ik ben nog een beetje in shock hahaha... ik ben 29 en mijn man is 28 en samen hebben wij een dochtertje van 3 jaar. Zij word nu eindelijk grote zus (ze heeft het er al maanden over wanneer zij ook een broertje of zusje krijgt)...



Wat schattig dat je dochtertje een broertje of zusje wil.. leuke leeftijd ook ! Kan ze " bewust" alles meemaken.



Ik ben zoooo moe... jij ook?

Ik duik zo mijn bed in.. tot snel!!
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf ook graag mee!

Ik ben 26, vriend (bijna man) 30 en dit wordt ons eerste kindje. Uitgerekend rond 4 augustus denk ik. In september na een zwangerschap van 6 weken een miskraam gehad dus het is nog erg spannend!

Ik ben eigenlijk nog niet zo moe. Nu wel (het is ook best laat), maar overdag nog niet. Vorige keer was ik overdag ook moe maar dat zal de komende tijd vast nog wel komen. Ik krijg 24 december mijn eerste echo, 8 weken ben ik dan!



@anna isabel wat heftig je kindje met 4 maanden verliezen! Maar gefeliciteerd nu met deze zwangerschap!

@mama in je OP staat juli Misschien meteen erbij zetten uitgerekend 1 t/m 14 augustus? Uit ervaring weet ik dat het anders héél druk en onoverzichtelijk wordt na een tijdje.
Alle reacties Link kopieren
cantate je hebt gelijk ik heb t veranderd anders is het hier straks mega druk. Een tabel maak ik maandag thuis even op de laptop want ik ben nu een weekend weg en via de telefoon gaat dat niet zo makkelijk hahaha... wanneer heb jij de vk gebeld? Ik wilde eigenlijk wachten tot na het weekend tot ik een knal test heb... ik kijk elke morgen nog in mijn slipje bang dat in ongesteld word, zo raar hahaha geloof t nog steeds niet...



ana Ja lief hè bij elke baby die we tegenkomen zegt ze; "kijk mama een baby" zo schattig! Ze maakt t nu echt bewust mee straks maar ik wil t nog niet vertellen, want 9 maanden is erg lang voor een kind hahahaha

Nee ik ben niet echt moe voel me juist erg goed hoop dat dat voorlopig zo blijft hihi...

Ja logisch dat dat erg moeilijk is voor de kinderen hoe oud zijn ze? Soms zijn dingen die gebeuren beter zo, maar het verdriet en de pijn is er nooit minder om!
Live, Love, Laugh
@cantate jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! En voor jou natuurlijk ook hardstikke naar dat je een miskraam hebt gehad met 6 weken. Het blijft even verdrietig ongeacht de termijn. en wat fijn dat je zo snel weer zwanger bent geworden!!



@mama 9 maanden zijn inderdaad heeeel lang voor zo een kleintje Maar je wilt ze zo graag verrassen met leuk nieuws!

Mijn kinderen (jongens) zijn 4, 9 en 11.

Vooral de oudste 2 hebben het er soms echt zwaar mee. Gelukkig praten we veel en is het altijd bespreekbaar. De 4 jarige betrekt zijn overleden broertje vooral in zijn spel en noemt dan steeds zijn naam.Heel ontroerend.



Ik was gisteren heerlijk moe. Normaal blijf ik gerust in het weekend tot 4 uur netflixen, maar dat redde ik niet meer

Mijn darmen zijn behoorlijk van slag al. Ik vind het allang best , hoe meer symptomen, hoe beter!!
Alle reacties Link kopieren
ana Ja klopt 9 maanden is erg lang en tuurlijk is het leuk om ze te vertellen dat ze grote broer of zus worden , maar anders vraagt ze me iedere dag wanneer de baby komt 9 maanden lang hahaha dat wil ik voorkomen.



Ieder kind verwerkt het op hun eigen manier zo zie je maar door bv de jongste van jou in zijn spel... fijn dat jullie er zo goed over praten, is zo belangrijk in een gezin!



Ben vooral smorgens nog erg moe en dan die misselijkheid, wat vanmorgen weer om het hoekje kwam kijken, bah! Daar heb ik echt de pest aan want ik heb met ons dochtertje wat af gespuugd
Live, Love, Laugh
@mama : ze hebben inderdaad alle ruimte voor hun verdriet. Ik wil dat ze dit op een zo gezond mogelijke manier een plekje geven.

Als gezin zijn wij er supergoed uitgekomen.



Ik snap alleen niet wat je wilt zeggen met je laatse stukje; om het hoekje kijken..je dochter afgestuurd?
Alle reacties Link kopieren
ana aangepast stomme automatische correctie op je telefoon hahaha
Live, Love, Laugh
quote:mama2507 schreef op 28 november 2015 @ 12:02:

ana aangepast stomme automatische correctie op je telefoon hahaha



oooh bedoelde je dat!!! Ik snapte er echt helemaal niks van!



Zo ,je bent al lekker vroeg misselijk

Ik spuugde mijzelf ook helemaal leeg bij de eerste drie.. alleen de laatste keer niet.

Ik ben juist blij met symptomen. Laat mij maar lekker spugen

Maar vervelend is het natuurlijk wel.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk blij zijn met de symptomen want dan weet je iig dat er iets zit! ja echt waar het kwam als een vlaag langs me heen, was ook zo weer weg hoor maar het viel me op.... spugen vind ik het ergste dat er is.... en dsn op t eind weer dat maagzuur waar je weer misselijk van word hahahaa.. (klaag klaag)
Live, Love, Laugh
Aaah klaag,klaag

Mag toch? We mogen best eerlijk blijven hoor.

Ik was bij nummer 3 zo ziek en ik had zoveel gespuugd,dat ik met 20 weken 5 kilo minder woog dan mijn start gewicht. Op het laatst was mijn ijzergehalte zo laag, dat ik steeds bijna flauwviel.

Nu weet ik hoe ik daarmee moet omgaan.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ja dat is waar dat mag zeker... we hebben elkaar en wie weet kunnen we wel elkaar helpen met bepaalde tips tegen kwaaltjes... oh echt? Jeetje das niet niks! Ik was maar 10 kg aangekomen in mijn hele zwangerschap dat vond ik helemaal niet erg 😉
Live, Love, Laugh
Maar 10 kilo? Echt knap👍ik 3x rond de 16 kilo. Redelijk dus. Deze keer wil ik absoluut niks snoepen. Ik was daar al mee begonnen voor ik zwanger was. Dus ik hoop niet al te veel aan te komen zo.



Heb jij steeds met de action testen getest?

Ik nu 3x. De streep is binnen een minuut zichtbaar,;maar blijft nog licht rose. Niet zo donker als de controle streep.

Vroeger testte ik met kruidvat. Die waren gelijk donker.Maandag is pas mijn nod. Misschien is dat het?



En natuurlijk helpen wij elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ook 3x met die van de action maar ze blijven inderdaad net wat je zegt licht! Mijn NOD was vandaag of morgen... zouden we nog een andere test moeten kopen? Misschien word ie niet donkerder die van de action of t is nog vroeg... als hij binnen een minuut komt dan is het zowiezo positief... vorige keren bleef het bij mij spierwit!



Ja maar 10 kg. Dochtertje was ruim 6 pond, prima vond ik dat het moet er ook weer uit hahaha...
Live, Love, Laugh
nou inderdaad...zo "effe" 6 pond eruit persen is ook niet niks.

Ik heb net ff op google gekeken en een vrouw had 3x getest. 1x clear blue met tijdindicator die gaf 1 a 2 weken aan.

1x de action die gaf een hele lichte rose streep

En een keer met clear blue met zo een kruisje.

Ze had er een foto bij gedaan. Alle 3 testen naast elkaar.

Omdat clear blue 1 a 2 weken aangeeft en die action licht rose is, vertrouw ik het nu wel. Ik zit nu ook in die periode. Ben nu 3 weken 4 dagen. Dus kan kloppen.



Ik mag niks meer kopen van mijn man

De arme schat wordt nog knettergek van mijn getest



Action en alle andere testen bleven bij mij ook altijd spierwit.



Ik moet geduld hebben. Mijn nod is nog niet eens aangebroken
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk een augustus 2016 topic! ik zou ook graag mee willen schrijven. Sinds iets meer dan een week weet ik dat ik zwanger ben van ons 3e kindje. Mijn NOD was afgelopen woensdag (heb gewoon een beetje belachelijk vroeg getest en toen toch al een vrij duidelijk streep te zien). Intussen ben ik als het goed is 4 weken en 3 dagen zwanger, dat zou betekenen dat ik uitgerekend ben op 3 augustus 2016.

We hebben trouwens al 2 zoontjes van 4 en 2 jaar. Ben zo benieuwd hoe zij het vinden, maar we houden het voorlopig natuurlijk nog even voor ons tweetjes.



@cantate en ana_isabella wat heftig voor jullie, dat is echt je ergste nachtmerrie. Duim voor jullie extra hard voor een vlekkeloze zwangerschap!
Leuk dat je meeschrijft kim en bedankt

Het was inderdaad heftig, maar het is gegaan zoals het ging en ik heb het geaccepteerd.

Ik vond het een fijn idee dat de natuur de keus voor mij had gemaakt ipv dat hij zwaar gehandicapt ter wereld was gekomen.

En als deze zwangerschap goed mag gaan , dan is er uit iets heel verdrietigs toch nog iets moois gekomen. Want hij zou in principe de laatste zijn.



Spannend he dat "voor je moeten houden" ik wil ze zoooo graag blij maken met dit leuke nieuws!
Alle reacties Link kopieren
ana dan gaan we er gewoon van uit dat het goed is ben er ook geen bang voor want een streep.is een streep! Ik ga er morgen ochtend nog 1 doen en dan maandag weer en dan bel ik de vk... Nee indd zo effe uitpersen gaat natuurlijk niet. Hahaha...



kim wat leuk dat je mee komt schrijven, gezellig! Van harte gefeliciteerd, wat leuk een 3e kindje..
Live, Love, Laugh
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu 3x getest. Dinsdag met action gewone streep, niet heel licht of donker maar gewoon duidelijk, vrijdag weer actiontest 1 dag na NOD en een donkere streep en vandaag met kruidvat een knaltest! Mijn vriend vroeg welke de test- en welke de controle streep was dus dat geeft al aan hoe duidelijk die was. Mijn vriend vindt meerdere testen doen ook onzin maar ik vind 't leuk

Jij hebt vroeg getest ana! Wel fijn dat'ie al positief aangeeft



Welkom Kim en bedankt!
Wat fijn dat je zo een duidelijke streep hebt cantate! Ja, mannen snappen dat niet zo he, dat testen...X-D Ik vind het ook leuk. Slaat nergens op, want het is " maar" een streep en toch word je er helemaal vrolijk van.



Ik test maandag voor de allerlaatste keer. Dan moet de streep wel donkerder zijn.

Ik vind het wel lastig dat ik er niet zo onbevangen meer in kan staan, ookal voelt alles heel goed. Beetje dubbel allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven