Voor een 2e kindje, start september 2015

06-08-2015 10:40 1930 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor een 2e kindje, start september 2015! Wie lijkt het leuk om mee te schrijven?



naamleeftijd + leeftijd partnerleeftijd kindje 1rondeNODbijzonderhedenUDIvy2527 + 35juni 2014, zoon1 14 maart 20 weken echo4 augustus - ZoonYelley36 + 37februari 2014, dochter 5 eind augustus 2017Prisma8134 + 32januari 2014, dochter2 19 juni 2016 - ZoonYfk28 + 32juni 2014, zoon2 25 juni 2016 ZoonSchaapjes30 + 34augustus 2014, dochter2 4 juni 2016 ZoonJans_8530 + 32oktober 2014, zoon3 1 augustus 2016 - ZoonHappy_wenn28-29september 2014, dochter2 11 juli 2016 Dochterrechtiskrom30-42maart 2015, dochter2 23 juni 2016 - Dochterjuffrouwtaart29 - 33februari 2014, zoon1 15 mei 2016 - DochterKoekie328 - 35april 2014, dochter1 14 mei 2016 - DochterMeis31oktober 2014, dochter5 9 oktober 2016Pink-T33+44september 2014, dochter2 29 juni 2016 Zoon
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Ivy!! Wat spannend!! De tabel gaat steeds voller worden! Whoehoeeee!!



Yelley gefeliciteerd met je baan!! Hopelijk volgend jaar baby nieuws



Reageer later wat uitgebreider,mij dochter staat bij mijn benen, wil aandacht!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Yelley met je nieuwe baan! Wanneer ga je beginnen?



voor Froggy. Kan me goed voorstellen dat je ervan baalt.



Welkom burgje!



Ivy, ook gefeliciteerd! Onverwachte wending maar super natuurlijk. Misschien testte je negatief omdat je 's avonds getest hebt..? Als je hcg te laag is kan de test het misschien nog niet opgepikt hebben..?



Hier alles goed, gisteren termijnecho gehad. Heb twee dagen cadeau gekregen en UD is nu vastgesteld op 19 juni. Yfk, wil je dat in de tabel zetten?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd ivy! Ook bij mij was ie eerst negatief en daarna positief , misschien zijn het er wel 2 😉



Froggy echt erg vervelend voor je

:(



Hier even dutje gedaan, vanmorgen gezwommen. Nu even soepje eten, vind ik tegenwoordig heerlijk, voorheen ook wel hoor maar nu heb ik er echt zin in.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



heb een tijdje niet meegelezen maar nu wel weer even alles globaal doorgenomen.

Alle (nieuwe) zwangeren gefeliciteerd! Klein beetje jaloers maar geen afgunst! Mijn tijd komt, net zoals yelley over een paar maandjes. Maar de tijd gaat snel, ik heb wel rust in mijn lijf gevonden wat dat betreft! Heb besloten begin maart met de pil te stoppen en dan even te kijken hoe mijn cyclus het doet. Maar goed dat is voor jullie niet zo boeiend en volgens mij niks nieuws..



En een tweeling voor kei!! Jeetje... Heftig maar ook wel weer héél leuk lijkt me!



Nou ik hoop voor de overigen dat ze ook snel zwanger zijn, en ik zal nog wel eens meelezen!



Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Wow Ivy, lucky you! Gefeliciteerd! Denk gewoon inderdaad te vroeg getest woensdag.



Froggy, ik snap precies hoe je je voelt. Een maand lijkt dan ineens ook weer zo lang te duren...maar ook wij komen in de tabel (en hopelijk een beetje snel)



Yelley, succes met je baan en opleiding!
Alle reacties Link kopieren
@ivy wat fijn gefeliciteerd.



@yelley gefeliciteerd met je nieuwe baan. Succes met deze uitdaging. Was Ke vriend/man heel teleurgesteld dat het gaan voor een baby wordt uitgesteld?



@froggy en meis voor jullie een hele dikke
Alle reacties Link kopieren
quote:FroggyP schreef op 27 november 2015 @ 22:50:

Dus Theia, Meis en ik zijn de die-hards die (voorlopig) nog over zijn. Ik wilde eerst 'kneusjes' zeggen, maar koos toch maar voor 'die-hards'

En Burgje natuurlijk, maar die heeft nog frisse moed! Toch? En schrijft Ivy nog mee?

Hoe dan ook, ik hoop dat we snel een volle cheerende tabel hebben!

Haha. Voelt in deze tabel wel even als een kneusje hoor. Heel stom, want als ik deze ronde zwanger ben, dan is dat ronde 3. Super snel! Maar in deze tabel lijk ik dan wel de bezemwagen...

Maar goed, het is iedereen gegund en wij komen ook wel een keer.



We hebben hier deze ronde in elk geval weer ons best gedaan, mijn eisprong zou net achter de rug moeten zijn. Dus duimen maar weer!
Alle reacties Link kopieren
Gun het jullie ook meis, theia en froggy! Het gaat lukken, nog even volhouden! Hopelijk dit jaar nog goed nieuws elke ronde is er wel iemand bijgekomen gaan we nu ook vanuit!!
Alle reacties Link kopieren
Ladies, ik ga dit topic even een aantal weken verlaten. De komende maand zijn m'n man en ik tijdens m'n vruchtbare dagen niet bij elkaar, dus ik heb op z'n vroegst pas over een maand of twee wat te melden. Dus ik haak even af voor nu. Succes voor alle zwangeren (dat jullie maar prachtige en vooral gezonde ronde buiken mogen krijgen!) en voor alle nog-niet zwangeren. Laters!
Alle reacties Link kopieren
Jammer Froggy maar begrijpelijk. Tot over twee maanden met hopelijk goede berichten!
Alle reacties Link kopieren
Froggy, begrijpelijk inderdaad! Sluit mij helemaal aan bij prisma, hopelijk straks een positief bericht!



Theia, lekker gewerkt afgelopen dagen. ;) Ik duim voor je!



Prisma, de nieuwe datum staat er in!



Hier vanavond de termijnecho, pas om 21:00 uur. Vind het toch wel spannend terwijl ik het andere moment heel rustig ben! Nou hopelijk vliegt de dag voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Tot over 2 maanden froggy!



Spannend yfk! Late echo! Suc6!!





Burger suc6 met testen morgen!
Alle reacties Link kopieren
Yfk, succes zo!



Pink morgen ook de termijnecho, succes!



Hier vandaag wat meer mensen op het werk ingelicht, super leuk. Gaat wel wat meer leven zo. Vandaag ook de nekplooimeting ingepland, op 7 december zijn we aan de beurt.
Alle reacties Link kopieren
Leuk prisma! Hoeveel weken ben je nu?
Alle reacties Link kopieren
Vandaag 11+1!
Alle reacties Link kopieren
Hier een goede echo gisteren met een lekker actief kindje! 1 dagje teruggezet naar 25 juni. Ik ben dan nu 10+3. Leuk prisma dat je het verteld hebt aan collega's. Hier ga ik vandaag mijn manager inlichten en de rest volgende week. Het wordt nu wel wat echter allemaal, dat is fijn.



Wenn, hoe gaat het bij jou!? Voel je je goed?



Burgje, al getest???? Hopelijk positief!!
Alle reacties Link kopieren
Fijn yfk! Ook alweer 10 weken! Hier nu net 8+. Ben heel benieuwd naar de exacte uitgerekende datum 24 december duurt nog even, maar wel leuk nieuws om te brengen met de feestdagen



Ja hier gaat het prima, geen grote kwaaltjes, alleen vaak plassen..heel irritant! Want ben wel wat moe en heb dan geen zin haha! Te erg

Hoe is het met de rest en kwaaltjes?
Alle reacties Link kopieren
@froggy; jammer....hopelijk ben je snel weer terug en nog beter met goed nieuws!



@Ivy; hoe is het met jou?? nog een knaltest gehad?



@yfk; fijn zo'n goede echo en bewegelijk kindje. 10 weken alweer...ja bij het vertellen voelt het weer wat echter inderdaad.



@burgje; succes met testen, hopelijk goed nieuws!



@hier; elke dag denk ik dat mijn menstruatie voorbij is en dan vloei ik ineens weer flink. Begrijp er niets van....zou bijna denken dat het weer een miskraam is geweest, maar dat kan helemaal niet want mijn cyclus was zo kort, dat ik dan mijn eisprong tijdens de vorige miskraam zou hebben gehad. Of het waren er 2 en dat nu de rest afkomt?! Ik weet niet wat het is , maar wordt er wel gek van. Zolang ben ik nooit ongesteld. Nu dag 7 al en geloof nog niet dat er vandaag een einde aan komt.... :(

Inmiddels toch maar weer ovulatietesten in huis gehaald om een beetje inzicht te krijgen, maar geen idee wanneer ik nu eigenlijk het beste kan beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Meis, wat ontzettend rot en irritant.... Het klinkt allemaal wel heel vaag ja. Misschien zat er toch nog een restje en komt dat nu mee? Waarom bel je niet een vk om gewoon even te horen wat zij denken. Zij kunnen ook constateren of alles weg is. Geef je misschien wel duidelijkheid!?



Ik heb geen ervaring met ovulatietesten dus niet echt advies.....



Fijn wenn dat het goed gaat. Dat vele plassen is inderdaad vreselijk irritant. ook alweer 8 weken! Tijd gaat snel!
Alle reacties Link kopieren
He meiden het is ff geleden ,

Jeetje wat voornamelijk voor positieve berichten !! Gefeliciteerd met alle nieuwe zwangere en zelfs een tweeling



Hier vandaag 11 tot 12 weken :p blijft onduidelijk wat mijn uitgerekende datum is, voor mijzelf hou ik 11 aan dan zit ik wat safer als het de spannendste weken heb gehad .

Tot nu toe lig ik al 6 weken op bed/bank , maar merk nu dat mijn lichaam verandert : misselijkheid wordt steeds minder en ik hou nu bijna alles binnen , ik eet nog steeds maar de helft van wat ik normaal at , maar het is veel extremer geweest .

Dus we hebben goede hoop , nog ff zorgen dat mijn lichaam weer spieren en energie en kracht krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Meis ik hoop voor je dat je ongesteldheid klaar is. Dat je weer verder kan. Ik heb zelf geen ervaring met ovulatietesten dus sorry daar kan ik je geen advies in geven. Succes!



Ik heb nog niet getest, ik heb in gedachten om, als ik morgen niet ongesteld word, donderdag te testen! Spannend!! De dag komt nu wel lekker dichtbij:) verder geen voorgevoel ofzo, geen gekke dingen. Alles is gewoon. Dus ik hoop dat ik het lijstje kan aanvullen... Nog even geduld.
Alle reacties Link kopieren
Spannend, burgje! Hopelijk heeft iedereen snel z'n cheerleader in de tabel staan, yelley over een paar maanden. Leuk dat je de opleiding gaat doen!

Hier alles z'n gangetje. Gisteren weer begonnen met werken, halve dagen. Vandaag wat langer gewerkt en het valt me stiekem toch zwaarder dan gehoopt. Heb vanmiddag weer de vloer van dichtbij bestudeerd. Irritant is dat. Nu lekker op de bank met dochter
Alle reacties Link kopieren
Ben je flauwgevallen koekie?



Ik gisterochtend ook bijna. Vergeten eerst te ontbijten voordat ik ging douchen. Ging daarna bijna tegen de vlakte.
Alle reacties Link kopieren
Smikkie jeetje wat is het erg bij jou ik heb weinig klachten...mag echt in mijn handjes knijpen!



Koekie? De vloer gezien in de zin van flauwvallen?? Werken valt best tegen he ;) als ik genoeg geld had wist ik het wel haha!



Spannend burgje!
Alle reacties Link kopieren
Yfk, hoe reageerde je manager? Super fijn van de goede echo.



Meis, klinkt alsof je systeem een beetje van slag is. Lastig ook om zo te bepalen wat een goed moment is om met ovu testen te beginnen. Ben zelf op dag 10 begonnen en op dag 17 had ik een smiley te pakken maar zonder duidelijk einde van de menstruatie is het lastig om je dag 1 te bepalen. Misschien idd even bij de vk langsgaan of bellen?



Burgje, spannend bij jou!



Smikkie, fijn dat het bij jou de goede kant opgaat.



Koekie, heftig hoor als je zo lang ziek bent. Hoop dat je snel helemaal van je misselijkheid af bent. Rustig aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven