Zwanger worden vanaf augustus/september 2015

20-05-2015 14:24 2815 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf +- augustus/september gaan wij ervoor! Hopelijk hebben we snel een volle tabel met -jes!
juul2014 wijzigde dit bericht op 03-10-2018 08:56
85.31% gewijzigd
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Klaber: bah wat heftig meid! Jeetje, hoop ook voor je dat curretage niet nodig gaat zijn! Heel veel sterkte!

Spinnekop: ook jij heel veel sterkte! Wat een bizarre/verschrikkelijke wending zeg!! Hoe is het nu met je? Lig je nog in het ziekenhuis? En eileider verwijderd, wow.. Ze waren er dus echt net op tijd bij! Wat onwijs raar dat je dat neit gevoeld hebt zeg!

Ik krijg helemaal de rillingen van deze gebeurtenissen.. Er kan zoveel mis gaan! Hele dikke knuffel voor jullie beiden!



Rest van de meiden succes op de wachtbankjes, wie is nu de eerste die evt gaat testen? Javadeel dus 5 dec, eagle, jij op 9 dec? Spannend! Juul hoe is het nu met jou? Bloedverlies helemaal voorbij? En nog ovulatietesten gekocht?

Ik had gister een kleine dip in temp maar vanochtend weer hoog, fertility friend geeft inderdaad netjes op woensdag een ovulatie aan dus de komende dagen ga ik het zien of dat echt zo was (Kimmie; als hij hoog blijft dan was het inderdaad een eisprong;).
Alle reacties Link kopieren
Michelle, het bloedverlies is nog niet helemaal weg maar verwacht dat het vandaag of morgen wel klaar is dus dan kunnen we er weer voor:)

Vanmiddag ga ik voor ovulatietesten kijken..

Wat fijn dat ff bij jou een eisprong geeft! Dat betekent dus een mooie korte cyclus voor jou. Weet je nu ook wanneer je NOD is?



Succes voor de meiden op het wachtbankje!!



Spinnekop, even een rare vraag misschien maar ben helemaal niet bekend met wat jij nu meemaakt?

Je zegt dat de zwangerschap intact was, maar dat hebben ze nu ook weggehaald dan zeker? Omdat het in je eileider zat en die er nu uit is?
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Michelle, dat zou fantastisch zijn zo n mooie cyclus!! Blijft de temp dan hoog na een eisprong? Nooit geweten!



Goh juul, ik denk dat je echt meer rust gaat krijgen! En hopelijk net als zo velen hier dan snek raak!



Ik lig al bijna 2 weken op bed. Nu 36 uur al non stop... Pffff wat voel ik me ellendig zeg!!

Ik weet waar ik het voor doe, maar had gehoopt vanmiddag ff naar het winkelcentrum te kunnen gaan, ook al is het maar ff een boodschap, dan ben ik er toch ff uit. Maar denk niet dat ik het red.. En om daar nou tegen de vlakte te gaan zie ik natuurlijk ook niet zitten haha
Alle reacties Link kopieren
Hee juul, idd mijn eierstok en het vruchtje zijn weggehaald. Het hed geen kans om te blijven leven ookal klopte het hartje
Alle reacties Link kopieren
Wow, heftig.. Sterkte Spinnekop! Willen jullie het binnenkort weer proberen en heeft het ook (medische) gevolgen?
Spinnekop: Hoe voel je je nu? Hopelijk heb je geen pijn.



Kim-mie, wat vervelend! Heb je je ook ziek gemeld op het werk of lukt dat nog wel?



Juul, hopelijk geeft het je duidelijkheid wanneer je eisprong is! Wie weet is het dan deze ronde wel raak! Dat zou leuk zijn :-)



Michelle ik ga duimen voor je dat het deze ronde raak is! Je hebt zo'n geduld moeten hebben met je menstruatie, ik gun het je zo!
Alle reacties Link kopieren
Schaapje, nee ik heb me 2 weken geleden ziek gemeld op mijn werk. Mijn hondje uitlaten, mezelf douche, een boterham smeren ed is al te veel voor me.. Werken gaat echt niet. Vooral mijn baan, ik doe ambulante Nachtzorg en rij groot gebied van midden-Gelderland. Dus dat gaat m echt niet worden
Nee dat snap ik inderdaad! Vervelend, ze zeggen dat het met 12 weken vaak beter gaat, hoop het voor jou!
Alle reacties Link kopieren
He bah Kimmie wat vervelend voor je Is t puur moeheid of gewoon algehele malaise?



Juul ik ben benieuwd hoe je t vindt met ovulatietesten. Persoonlijk vind ik het heel prettig!



Sjongejonge Spinnekop, het klinkt allemaal heel verdrietig. Dikke knuffel voor jou..



Michelle wat fijn dat alles nu 'op orde' lijkt! Hoop op een eisprong en natuurlijk raak deze maand meid! Ik ben van plan om, net als Javadeel, te wachten tot minimaal m'n NOD (9dec) misschien nog wel langer. Om dezelfde redenen; scheelt weer een test en een teleurstelling
Alle reacties Link kopieren
Eagle, nee helaas algehele malaise.. Pfff
Alle reacties Link kopieren
De gevolgen weet ik nog niet shopaholic. Het moest er gewoon uit, dus veel keus had ik niet. Maar het zal neerkomen op of snel weer proberen maar met extra hulp, of voor nu langere tijd stoppen en ook weer aan de MS medicatie beginnen. Dan zijn we zo een jaar verder denk ik.

heb nog maar 1 eileider nu, dus dat zal mijn kansen vast niet positief beïnvloeden. Lees op Internet dat de andere eileider het overneemt, maar dan moet je wel een cyclus hebben denk ik. En die heb ik dus niet.. clomid kun je ook niet eindeloos slikken, daar reageer je steeds minder op.



hoop dat ik snel bij de gyn/neuro terecht kan om het beleid door te spreken.



verder heb ik er best last van, toch een buikoperatie maar ben ook gewoon heel kwaad op mijn lijf. Het was een gezond vruchtje, en toch weet mijn lijf het te verprutsen. Ik ben bang dat het nooit gaat lukken en dat ik deze wens voor mijn vriend niet in vervulling kan laten gaan. En hij heeft al zon pech met mijn ms waardoor de kans groot is dat ik gehandicapt raak. Ik zou hem zo graag een kindje geven.



ik weet het gewoon even niet meer
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je helemaal! Lijkt me ook verschrikkelijk. Ik hoop zo voor je dat je het een plekje kunt geven, het snel weer kunt proberen en dat je volgend jaar mama wordt. Het is je zo gegund!
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor mijn afwezigheid, heb het even een beetje los kunnen laten. Wat erg wat er bij sommigen gebeurd is:( lijkt me verschrikkelijk!!!!! Sterkte!



Ik heb weer een duidelijke streep op de ovulatietest, dus het klussen is weer begonnen.. Op een heel leuk kerstcadeautje dan maar....
Alle reacties Link kopieren
Kim-mie: wat naar dat je zo beroerd en moe bent van je zwangerschap. Hopelijk gaat dat op den duur weer beter, want anders wordt het een langer zwangerschap voor je. Probeer er buiten dat toch van te genieten



Spinnekop, meid ik vind het echt naar voor je. Je hebt al ms en nu gaat een zwangerschap ook al niet van een leiendakje. Geen normale cyclus en dan ook nog eens dit. Vind het echt heel erg voor je. Ik hoop dat je het toch weer snel kan en mag proberen en dat het snel weer raak is! Ik ga voor je duimen!

Heel veel sterkte met t verwerken en hopelijk knap je snel op



Hier nog geen ovulatietesten in huis want het was gisteren echt razend druk bij de action.. Rijen dik tot helemaal achterin de winkel. Daar hadden we niet zo'n zin om in te gaan staan. Dus ik hoop binnenkort weer een nieuwe poging te wagen om langs de action te gaan..

Ongesteldheid is weer voorbij gelukkig..
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden,



Wat een heftige verhalen hier... Brrrr ik krijg er kippenvel van.



Spinnenkop wat verschrikkelijk :( ik kan goed begrijpen dat je er moeite mee hebt, het is ook niet niks zeg.. Heb je geen verder advies gekregen van de artsen?



Klaber hoe gaat het nu met je?



Met ons gaat alles goed. Ik heb leuk nieuws, sinds vrijdag weten we dat we een meisje krijgen!
Alle reacties Link kopieren
Sprinklecake, wat leuk een meisje!!
Alle reacties Link kopieren
Sprinklecake! Wat leuk!! Een meisje, ook al meteen iets gekocht?
Alle reacties Link kopieren
Sprinklecake leuk een meisje !



Hoe is het met de zwangere onder ons Hoe voelen jullie je , hebben jullie al dingen gekocht ?



Wij hebben a.s donderdag weer een echo en nog een tweede echo daarna voor dat onderzoek waar wij aan mee wilden werken .

Verder voel ik me prima gelukkig .
Alle reacties Link kopieren
June, ik voel me dus vreselijk.. Ik ben tot niets in staat.. Zit al 2 weken binnen.. Op bed of op de bank...



Afgelopen donderdag na de echo paar sokjes en slofjes in wit gekocht.. Als ik weet wat we krijgen dan kan ik los gaan haha
Alle reacties Link kopieren
Leuk sprinkelcake! Nou allemaal roze kopen?



Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Een keer precies op tijd dus . Mijn volgende ovulatie zal zijn als we op vakantie zijn. Nieuwe nod 28dec
Alle reacties Link kopieren
Sprincklecake, wat leuk een meisje! Lijkt me echt zo leuk om allemaal dingetjes te kopen voor een meisje



June, fijn dat je je goed voelt! Spannend die aankomende echo's. Hopelijk is alles goed. Leuk om jullie kleintje weer te zien!



Oh Javavadeel, balen zeg! Hoe voel je je eronder? Duimen voor een vakantiebaby dan maar
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Javadeel, jammer! Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent.



Sprinklecake: wat leuk! Een meisje!



June succes met de echo's, leuk hoor.



Hier gaat het eigenlijk erg goed, sta er heel anders in dan afgelopen maand. Wel fijn!

Ik had gisteren een paar uur lang een zeurende pijn aan een kant. Ik herkende dit gevoel niet, het voelde anders dan gewoon buikpijn of buikkramp. Misschien is het dus mijn innestelling wel geweest, we zullen zien. Heb alleen wel het gevoel dat ik deze ronde niet zwanger ben, vandaar dat ik er waarschijnlijk ook zo relax in sta. :-)



Eagle, wij hebben bijna tegelijk onze nod! Wanneer ga jij testen of wacht je tot je menstruatie?



Ik ben benieuwd hoeveel er deze ronde zwanger raken! Tot nu toe nog elke keer 2 of 3 geloof ik?
Alle reacties Link kopieren
Hè balen javadeel.. Had wel de hoop en verwachting dit keer bij jou!

Wel mooi optijd ongi geworden.. Dan is je vlgs cyclus hopelijk net zo netjes en weet je waar je aantoe bent.. Nieuwe rijde nieuwe kansen!!
Ik zie het al Eagle, had over je bericht heen gelezen!
Japin, hoe gaat het met jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven