Wat doen mannen op een vrouwenforum

27-11-2015 21:40 301 berichten
Op het Viva forum zitten over het meest gezien allemaal vrouwen en mannen zijn in de minderheid. Ik wil eigenlijk weten waarom mannen zich aangetrokken voelen op een forum voor vrouwen. Mijn man en zoon weten dat ik hier wel eens een reactie plaats en ik zei een paar weken geleden dat er hier ook mannen actief lid zijn. Dat vonden zij niet te geloven. Ik gaf toe dat ik het ook wel een beetje raar vind en niet heel erg mannelijk. Nou zijn er hier ook wel vieze vaste forummers die uit zijn op vrouwen en vieze praat. Ik zal geen namen noemen maar dan krijg je een walgelijk privebericht. Ik hoop van de enkele mannen hier te horen waarom dat ze actief deel nemen op een vrouwenforum.
Er komen er ook verrassend veel met een 'alle vrouwen zijn hoeren, want niemand wil met me neuken maar dat ligt natuurlijk niet aan mij'-complex.



Niet de vaste posters over het algemeen, bij de normale mannen heb je in eerste instantie niet door of het mannen of vrouwen zijn, dat lijken net mensen. Bij de frusties spat het opgekropte frustratiezaad zowat door je beeldscherm heen.
Vind ik juist leuk, mannen op het forum. Die kunnen zo heerlijk ontnuchterende antwoorden geven, of je kunt er lekker mee ruzie maken
Mijn man heeft hier veel gelezen in de tijd dat ik zwanger was. Wat hij ook googlede, hij kwam altijd terecht op het Viva-forum. Hij is nooit schrijvend lid geweest. Hij zit wel op andere fora, voornamelijk auto-fora. Lekker zakelijk. Hij kan zich ook niet voorstellen dat ik me hier uren per week vermaak door alleen te lezen.
quote:Sid-returns schreef op 28 november 2015 @ 10:51:

Er komen er ook verrassend veel met een 'alle vrouwen zijn hoeren, want niemand wil met me neuken maar dat ligt natuurlijk niet aan mij'-complex.



Niet de vaste posters over het algemeen, bij de normale mannen heb je in eerste instantie niet door of het mannen of vrouwen zijn, dat lijken net mensen. Bij de frusties spat het opgekropte frustratiezaad zowat door je beeldscherm heen.



Heul herkenbaar
Om te lezen vind ik de mannelijke forummers soms best verhelderend. Met sommige zal ik het nooit eens worden, maar ik ken ook vrouwelijke forummers waar ik het nooit eens mee zal zijn.
quote:Sid-returns schreef op 28 november 2015 @ 10:51:

Er komen er ook verrassend veel met een 'alle vrouwen zijn hoeren, want niemand wil met me neuken maar dat ligt natuurlijk niet aan mij'-complex.



Niet de vaste posters over het algemeen, bij de normale mannen heb je in eerste instantie niet door of het mannen of vrouwen zijn, dat lijken net mensen. Bij de frusties spat het opgekropte frustratiezaad zowat door je beeldscherm heen.



Het zaad spat behoorlijk in de rondte hier de laatste tijd.



Eerst waren er de Zaadlakens en nu het Frustratiezaad



En niet om een zeikwijf te zijn ofzo hoor, maar ik wil hier wel even een lans breken voor de gesteriliseerde mannen onder ons; die spuiten geen zaad meer, maar 'slechts' sperma.
Ja precies, vertel dat die lakens maar...
Maar goed, even serieus, als het VIVA forum niet voor mannen was bedoeld, dan was hier echt geen pijlers Digi en Werk geweest. Kom op zeg.



Nu snel even mijn berichtgeschiedenis checken hoeveel topics op de Sekspijler daarin staan.
quote:pimpampum schreef op 28 november 2015 @ 11:14:

Maar goed, even serieus, als het VIVA forum niet voor mannen was bedoeld, dan was hier echt geen pijlers Digi en Werk geweest. Kom op zeg.



echt heul fout, dit
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpampum schreef op 28 november 2015 @ 11:14:

Maar goed, even serieus, als het VIVA forum niet voor mannen was bedoeld, dan was hier echt geen pijlers Digi en Werk geweest. Kom op zeg.



Nu snel even mijn berichtgeschiedenis checken hoeveel topics op de Sekspijler daarin staan.Oh jee nou kun je wegduiken...
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het juist fijn dat hier mannen zijn. Mogen er wel meer komen om tegenwicht te bieden aan de soms hysterische reacties. Waar ik me in het verleden ook wel eens schuldig aan me maakte.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 28 november 2015 @ 12:01:

Ik vind het juist fijn dat hier mannen zijn. Mogen er wel meer komen om tegenwicht te bieden aan de soms hysterische reacties. Waar ik me in het verleden ook wel eens schuldig aan me maakte.Ik kan als man anders ook best, eh, onevenwichtig reageren. Kan de broodnuchtere en to-the-point commentaren van b.v. BGB altijd zeer waarderen.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
De "brandende vragen aan het andere geslacht" topics van een jaar of wat geleden vond ik erg leuk. Leeringh ende vermaeck.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 28 november 2015 @ 12:01:

Ik vind het juist fijn dat hier mannen zijn. Mogen er wel meer komen om tegenwicht te bieden aan de soms hysterische reacties. Waar ik me in het verleden ook wel eens schuldig aan me maakte.



ik heb geloof ik nog nooit een post gezien van een man hier op het VF als het een topic betrof 'help ik ben 18 en zwanger van mijn ex, terwijl ik nog studeer en bij mijn moeder woon'.



en dan gaat het hier los met standaardgebrul van 'neem een abortus!!!!' nu!!!!



echt ongelooflijk. vraag me dan altijd af wat die vrouwen zelf voor trauma's op dit vlak hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:simone789 schreef op 28 november 2015 @ 12:08:

[...]





ik heb geloof ik nog nooit een post gezien van een man hier op het VF als het een topic betrof 'help ik ben 18 en zwanger van mijn ex, terwijl ik nog studeer en bij mijn moeder woon'.



en dan gaat het hier los met standaardgebrul van 'neem een abortus!!!!' nu!!!!



echt ongelooflijk. vraag me dan altijd af wat die vrouwen zelf voor trauma's op dit vlak hebben.





Moet je volgens jou een trauma hebben om in zo'n geval abortus de beste optie te vinden?

Misschien zijn het zelf wel moeders met kinderen rond die leeftijd die er niet aan zouden moeten denken hun kleinkind mede op te moeten voeden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:ivankar schreef op 28 november 2015 @ 12:05:

[...]





Ik kan als man anders ook best, eh, onevenwichtig reageren. Kan de broodnuchtere en to-the-point commentaren van b.v. BGB altijd zeer waarderen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Amand schreef op 28 november 2015 @ 11:00:

[...]





Het zaad spat behoorlijk in de rondte hier de laatste tijd.



Eerst waren er de Zaadlakens en nu het Frustratiezaad



En niet om een zeikwijf te zijn ofzo hoor, maar ik wil hier wel even een lans breken voor de gesteriliseerde mannen onder ons; die spuiten geen zaad meer, maar 'slechts' sperma.Jeweetwelmannen zijn vast minder gefrustreerd ook. Of juist erger, want die hebben al koters bij een borderline ex en nu moet de rest van de vrouwelijke wereldbevolking daarvoor boeten
quote:Sensy12 schreef op 28 november 2015 @ 12:01:

Ik vind het juist fijn dat hier mannen zijn. Mogen er wel meer komen om tegenwicht te bieden aan de soms hysterische reacties. Waar ik me in het verleden ook wel eens schuldig aan me maakte.Vrouwen die vrouwen neerzetten als hysterisch en mannen als rustig en beheerst zijn zijn kwaad van deze wereld.
Alle reacties Link kopieren
Soms hysterische reacties. Niet altijd.
quote:Sid-returns schreef op 28 november 2015 @ 10:51:

Er komen er ook verrassend veel met een 'alle vrouwen zijn hoeren, want niemand wil met me neuken maar dat ligt natuurlijk niet aan mij'-complex.



Niet de vaste posters over het algemeen, bij de normale mannen heb je in eerste instantie niet door of het mannen of vrouwen zijn, dat lijken net mensen. Bij de frusties spat het opgekropte frustratiezaad zowat door je beeldscherm heen.Wat een proza
Alle reacties Link kopieren
quote:ivankar schreef op 28 november 2015 @ 12:05:

[...]





Ik kan als man anders ook best, eh, onevenwichtig reageren. Kan de broodnuchtere en to-the-point commentaren van b.v. BGB altijd zeer waarderen.Oh eens. Het ging me om het tegenwicht en zette dat zwart wit neer. Nuance brengt een ieder voor zichzelf aan.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 november 2015 @ 22:15:

Ik wil toch nog wel meer horen over die ranzige PB'tjes, hoor.

Of wat het alleen maar die ene over Dove?Blijf je nou zuigen hierover
quote:simone789 schreef op 27 november 2015 @ 22:19:

[...]





omdat ze bij mij langskomen en dat dan zien rondslingeren - al die domme wijvenblaadjes waar ik zo dol op ben .



ik heb overigens niets tegen de aanwezigheid van mannen op dit forum, ik vind het absoluut verfrissend.



maar ik ken geen man die dat zou doen. ze zouden werkelijk flabbergasted zijn bij het idee alleen al.Flabbergasted?? Meid!!
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpampum schreef op 28 november 2015 @ 11:14:

Maar goed, even serieus, als het VIVA forum niet voor mannen was bedoeld, dan was hier echt geen pijlers Digi en Werk geweest. Kom op zeg.



Nu snel even mijn berichtgeschiedenis checken hoeveel topics op de Sekspijler daarin staan.





OEF !!
Aliquando et insanire lucundum est
quote:Yavanna schreef op 27 november 2015 @ 23:51:

Ik zeg altijd liever lul. Mag dat nog wel?Ik prefereer tampeloeris

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven