Napraattopic deel 44

25-11-2015 20:15 3037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:hatsetats schreef op 28 november 2015 @ 09:16:

[...]



Lekker! Eerste aan de beurt, binnen een half uurtje weer buiten. Snel de laatste dingetjes bij de AH. Straks nog ff toko, Marokkaanse slager, Blokker. En dan paraat staan voor als de hel weer losbreekt in de zaak.Eigen winkelt?
quote:Nicotientje schreef op 28 november 2015 @ 10:43:

Superfijn weekend iedereen! Zonnetje schijnt zelfs ff nu!vergeet de zonnebrandcrème niet!
quote:ana_isabel schreef op 28 november 2015 @ 11:17:

[...]





Ben ook afgehaakt na 2 paginas..

Ik kom hier af en aan nu 4 jaar en ik kan mij niet voorstellen dat ik het forum zo dichtbij zou laten komen.Je deurbel is trouwens stuk...
quote:Corona67 schreef op 28 november 2015 @ 12:02:

[...]



Je deurbel is trouwens stuk... jij staat ECHT bij mij aan de deur!
quote:bankje schreef op 28 november 2015 @ 11:34:

[...]



Sommige mensen onder de negeer scheelt een hoop ergernis.

+1

Heb ik ook gedaan.. Bevalt prima.. Sommige forummen op een vervelende manier (vind ik dan, vinden anderen misschien niet)

Steken onder water. of gewoon enorm vermoeiend of irritant.

Ieder zijn of haar ding.. Mijn ding is in zo een geval de negeerknop.
quote:ana_isabel schreef op 28 november 2015 @ 12:03:

[...]





jij staat ECHT bij mij aan de deur!

Hallo... Jij vroeg laatst "koffie?"

Weet ik dat je dat virtueel bedoelde
quote:Dreamer schreef op 28 november 2015 @ 11:49:

[...]





Joh.. als dat je zo aan het hart gaat, heb ik hier nog wel een tuin voor je hoor. Geen probleem. En mijn dochter is ook gek op Pomona Sprout, dus die zal het ook leuk vinden je te zien Haha nee,mijn heup maakt me echt halfdood vandaag. Heb wel gezien dat alle 90 knoflookteentjes uitgelopen zijn, dus ik ben toch blij.
quote:Corona67 schreef op 28 november 2015 @ 12:07:

[...]



Hallo... Jij vroeg laatst "koffie?"

Weet ik dat je dat virtueel bedoeldeIt wasn't me..
quote:yette schreef op 28 november 2015 @ 10:36:

[...]



Ik begreep dat er buiten het forum om geen contact (meer?) was. Maar goed, dan kan je altijd nog PB-en.



Verder wil ik hier niet te hard over oordelen omdat mensen die de kluts kwijt zijn, niet zo praktisch denken.



Ah, ik begreep uit de hoeveelheid vage posts dat het om een fittie van buiten het forum om ging.

Napraat is naar mijn idee ooit in het leven geroepen om als je het op een bepaald topic niet eens was of het topic werd verwijderd, dat je er hier dan verder over ging praten. Niet om persoonlijke vetes uit te vechten.



Tweede zin; eens.
Alle reacties Link kopieren
He? Topic 500,- wisselen verwijderd ivm spam?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zag het, zat me al helemaal te verheugen op de andere reacties.

Zie alleen niet zo goed wat het spamgedeelte was... ligt dat aan mij?
quote:Jane-Ice schreef op 28 november 2015 @ 12:28:

He? Topic 500,- wisselen verwijderd ivb spam?Er klopte zowieso iets niet,:maar letterlijk spam..? Nee toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 28 november 2015 @ 12:30:

[...]





Er klopte zowieso iets niet,:maar letterlijk spam..? Nee toch?Las ik op het mods topic...
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
-
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Jane-Ice schreef op 28 november 2015 @ 12:31:

[...]





Las ik op de mods topic...Tja, ze moeten wat...
Alle reacties Link kopieren
Jammer, vond het wel leuk.
Prrrr, mauw miawwwww.
Spam in de vorm van oplichting kan wel. (Las ik net op google)
Alle reacties Link kopieren
Misschien omdat de TO vroeg of iemand het voor hem wilde toen, voor een gedeelte van het geld?
quote:Aemateur schreef op 28 november 2015 @ 12:40:

Misschien omdat de TO vroeg of iemand het voor hem wilde toen, voor een gedeelte van het geld?Dat dacht ik ook. Je kunt op je vingers natellen dat je geen cent krijgt. Dus oplichting.
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 28 november 2015 @ 12:37:

Spam in de vorm van oplichting kan wel. (Las ik net op google)Aha!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet eigenlijk echt boodschappen gaan doen, maar ik heb geen zin om me aan te kleden en naar buiten te gaan. Eerste wereldproblemen, ik weet het. Heb echt een hekel aan dit soort dagen, als ik veel ga doen val ik om van de slaap vanavond tijdens mijn nachtdienst, en als ik zo min mogelijk doe zit ik mezelf in de weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aemateur schreef op 28 november 2015 @ 12:50:

Ik moet eigenlijk echt boodschappen gaan doen, maar ik heb geen zin om me aan te kleden en naar buiten te gaan. Eerste wereldproblemen, ik weet het. Heb echt een hekel aan dit soort dagen, als ik veel ga doen val ik om van de slaap vanavond tijdens mijn nachtdienst, en als ik zo min mogelijk doe zit ik mezelf in de weg.



Oh, ik ken het maar ik zorg tegenwoordig wel dat ik al mijn boodschappen in huis heb wanneer ik vrij ben.

Als ik nacht moet werken doe ik overdag zo min mogelijk, heb mijn energie later echt nodig!

En echt niet dat ik op zo een dag boodschappen doe hoor, want douchen, aankleden, haren doen en make up op doen.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha herkenbaar. Al ben ik prima instaat om zonder bh, in mijn joggingbroek nu boodschappen te gaan doen. De super is amper 50 meter verderop, en zoveel "belangrijke" mensen kom ik hier toch niet tegen. En dan vanavond voor werk zorg ik dat ik douch, make-up en de hele zooi goed heb zitten om mijn baas te imponeren :D
Alle reacties Link kopieren
quote:Aemateur schreef op 28 november 2015 @ 13:06:

Hahaha herkenbaar. Al ben ik prima instaat om zonder bh, in mijn joggingbroek nu boodschappen te gaan doen. De super is amper 50 meter verderop, en zoveel "belangrijke" mensen kom ik hier toch niet tegen. En dan vanavond voor werk zorg ik dat ik douch, make-up en de hele zooi goed heb zitten om mijn baas te imponeren :D







Schop je zelf nu eruit!!
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Aemateur schreef op 28 november 2015 @ 13:06:

Hahaha herkenbaar. Al ben ik prima instaat om zonder bh, in mijn joggingbroek nu boodschappen te gaan doen. De super is amper 50 meter verderop, en zoveel "belangrijke" mensen kom ik hier toch niet tegen. En dan vanavond voor werk zorg ik dat ik douch, make-up en de hele zooi goed heb zitten om mijn baas te imponeren :DToch wel een truitje aan dan hoop ik.. En niet alleen je joggingbroek.. Tis koud buiten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven