Voel me een slet na ruige seks

20-11-2015 23:14 312 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom hier al een hele tijd op het forum, maar wegens herkenbaarheid voor dit topic een nieuw nick aangemaakt. Zoals mijn naam al zegt ben ik al jaren een brave huismoeder van in de veertig, sinds ongeveer een jaar gescheiden en de helft van de weken zijn de kinderen bij mij. Ondanks een goede baan en alles met de kinderen weer op de rit na de scheiding begin ik een relatie steeds meer te missen.



Nu heb ik een 2 maanden geleden tijdens een aangeschoten bui een veel jongere jongen (eind twintig) leren kennen op een chatsite. Tijdens onze eerste chat liet hij al doorschemeren erg dominant in bed te zijn en vreemd genoeg gaf me dat een spannend gevoel terwijl ik daar nooit wat van moest hebben. Uiteindelijk na meerdere keren chatten en twee keer koffie drinken hebben we seks gehad en daarna nog een aantal keer. Zoals hij al tijdens de chat aangaf is hij erg dominant in bed en dat is waar ik een ongelooflijk dubbel gevoel over heb. Tijdens de date maakt alles wat hij met me doet me ongelooflijk geil en hitsig, veel intenser dan ik ooit heb meegemaakt, maar de volgende dag schaam ik me diep en voel me een enorme slet dat ik dat allemaal met me laat doen. Na een dag of twee verdwijnt dat gevoel weer en krijg ik weer drang om met hem af te spreken.



Het is een jongen waar ik normaal helemaal niet op zou vallen, verlegen en zelfs een beetje een nerd. Alleen tijdens de seks is hij heel dominant, daarbuiten is hij echt heel lief en aardig. Ondanks dat hij niet mijn type is maakt hij me helemaal wild en laat ik me bijna letterlijk aan mijn haren door de kamer sleuren.



Omdat ik me ervoor schaam durf ik het er niet met vriendinnen over te hebben. Ik jojo de hele tijd tussen twee gedachten, dat ik gewoon een nieuwe kant van mezelf ontdekt heb, de andere dat ik dit gewoon met me laat doen omdat ik desperate op zoek ben naar aandacht en dat ik daarin veel te ver ga. Ik heb gisteravond nog met hem afgesproken en zit de hele dag al met mezelf in de knoop. Ik schaam me diep en voel mezelf een lage slet.



Ik zou graag jullie mening hierover weten en hoe denken jullie dat ik hier het best mee om kan gaan. Moet ik het contact met hem afbreken en me weer op mijn baan en kinderen gaan richten?
Geniet van je JongeGod zolang jij het leuk vindt!

Laat een ander niet bepalen wat wel/niet mag/normaal is...Enjoy!
Beetje laat maar, moraliteitshormoon? Echt?

Dat heet besef, er is geen klier of orgaan die je moraliteit geeft dat krijg je mee in je opvoeding en de ervaring die je in je leven opdoet.

Omdat bdsm niet valt onder de norm wordt t al gauw als iets gezien waar je je voor moet schamen omdat het niet als normaal wordt gezien door de meerderheid.

Het is logisch dat je je nu zo voelt, ook al is t niet terecht, omdat je hebt meegekregen in je opvoeding dat een vrouw zich niet zo moet laten behandelen.

Dat gezegd hebbende, als jij er nou van geniet, wat maakt t dan uit wat de wereld er van denkt? Je bent er geen slechter mens of moeder van geworden.

Praat erover met je vriendje en/of zoek gelijkgestemden dan zal je zien dat er heel veel vrouwen (en mannen) zijn die zich met liefde laten domineren en vernederen en er trots op zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:stellar schreef op 23 november 2015 @ 10:09:

Beetje laat maar, moraliteitshormoon? Echt?

Dat heet besef, er is geen klier of orgaan die je moraliteit geeft dat krijg je mee in je opvoeding en de ervaring die je in je leven opdoet.

Omdat bdsm niet valt onder de norm wordt t al gauw als iets gezien waar je je voor moet schamen omdat het niet als normaal wordt gezien door de meerderheid.

Het is logisch dat je je nu zo voelt, ook al is t niet terecht, omdat je hebt meegekregen in je opvoeding dat een vrouw zich niet zo moet laten behandelen.

Dat gezegd hebbende, als jij er nou van geniet, wat maakt t dan uit wat de wereld er van denkt? Je bent er geen slechter mens of moeder van geworden.

Praat erover met je vriendje en/of zoek gelijkgestemden dan zal je zien dat er heel veel vrouwen (en mannen) zijn die zich met liefde laten domineren en vernederen en er trots op zijn.Helemaal mee eens als je ervan geniet is het prima en ben je niet abnormaal ofzo. wat de rest van de wereld vindt is niet van belang hier. Lekker doen wat je wil, toch. Je doet er niemand kwaad mee.
Het is inderdaad niet abnormaal, raar, of iets om je voor te schamen. Eerder knap dat je het aandurfde en aankon.



Al eens de rollen omgedraaid? Of daarover gedacht en gesproken?



Mijn visie hierop is anders dan het meerendeel van de mensen die reageren. Hoewel ik me aansluit bij het feit dat je geniet en dat het daarom draait, geniet je nu niet. Dat zegt toch iets?



Je zegt dat hij ervoor zorgde dat je alles los kon laten. Hij was in feite de slechte stem die de jouwe liet zwijgen.

Je zegt dat je het respectloos vind hoe hij met je is omgegaan, dat dit geen voorbeeld is voor je kinderen. Hoe zou je reageren als een kind van je dit later zou posten?



Er is een leegte en er zijn twee wegen. Volgens mij rijd jij op de snelweg. Net als ik, en zo velen.



Het klinkt misschien gek omdat verslaving doorgaans als een ziektebeeld wordt beschouwd waarbij iemand ergens afhankelijk van is. Dit ziektebeeld versterkt een verslaving alleen maar. We zijn uiteindelijk allemaal wel eens verslaafd, of verslaafd geweest. Verslaving is iets geestelijks, het is een gevolg of een symptoom van een bepaald zelfbeeld. Van de staat waarin je je begeeft. En dus geen ziekte.

Jan Geurts is iemand die dit heel mooi en duidelijk kan verwoorden. Hij laat je jezelf met al je verlangens en schaamtes beter begrijpen. Hij schrijft boekjes die je makkelijk uitleest vol met inzichten die je zorgen een plek bieden waardoor er meer ruimte over blijft om te genieten.





Met andere woorden kan ik niet anders denken dan dat deze vorm van seks een soort van negatieve psychologie is. Natuurlijk kan je eraan wennen, dat kan je aan alles. Maar wil je dat? Volgens mij niet.

Het is bijzonder aanstootgevend en dan vooral voor die man... Dit is ook de manier hoe een moordenaar zou beginnen.



Bijzonder zorgelijk, ook voor jou. Hoe meer ik het visualiseer hoe verdrietiger ik wordt, dat heb jij dus niet alleen. Een dikke, warme knuffel voor jou.

Ik begrijp je beter dan nu misschien naar voren komt.



Je lijkt me een sterke vrouw. Wat denk je als je met empathie naar jezelf en je gevoel kijkt?

Hoe voel je je echt en waar komen je gevoelens vandaan, waar gaan ze naartoe?



Ik denk er ook wel eens aan om ontvoerd of verkracht te worden. Of om een kogel door m'n hoofd te schieten. Om van een brug te springen. Net als wanneer m'n vinger pijn doet ik de gedachte heb om hem eraf te hakken.

Het maakt het niet beter.



Hopelijk begrijp je wat ik bedoel.

Mijn post is misschien een beetje warrig excuses daarvoor, moeilijk om precies te verwoorden wat ik zie en voel.

En daarnaast ben ik verslaafd aan blowen, stoned op het moment van schrijven dus dat geef ik even als excuus.



Wilde er graag nog aan toevoegen dat ik in mijn omgeving ook mensen heb gezien die ook op deze manier hun grenzen verlegden.

Zij werden er niet gelukkig van.

Het is een grote illusie.

Als je dat ziet verliest hij zijn kracht.



Seks waarbij je je de dagen erna nog steeds on top of the world voelt, daar kan toch niets aan tippen?
Alle reacties Link kopieren
quote:skyhigh_ schreef op 23 november 2015 @ 13:02:

Het is inderdaad niet abnormaal, raar, of iets om je voor te schamen. Eerder knap dat je het aandurfde en aankon.



Al eens de rollen omgedraaid? Of daarover gedacht en gesproken?



Mijn visie hierop is anders dan het meerendeel van de mensen die reageren. Hoewel ik me aansluit bij het feit dat je geniet en dat het daarom draait, geniet je nu niet. Dat zegt toch iets?



Je zegt dat hij ervoor zorgde dat je alles los kon laten. Hij was in feite de slechte stem die de jouwe liet zwijgen.

Je zegt dat je het respectloos vind hoe hij met je is omgegaan, dat dit geen voorbeeld is voor je kinderen. Hoe zou je reageren als een kind van je dit later zou posten?



Er is een leegte en er zijn twee wegen. Volgens mij rijd jij op de snelweg. Net als ik, en zo velen.



Het klinkt misschien gek omdat verslaving doorgaans als een ziektebeeld wordt beschouwd waarbij iemand ergens afhankelijk van is. Dit ziektebeeld versterkt een verslaving alleen maar. We zijn uiteindelijk allemaal wel eens verslaafd, of verslaafd geweest. Verslaving is iets geestelijks, het is een gevolg of een symptoom van een bepaald zelfbeeld. Van de staat waarin je je begeeft. En dus geen ziekte.

Jan Geurts is iemand die dit heel mooi en duidelijk kan verwoorden. Hij laat je jezelf met al je verlangens en schaamtes beter begrijpen. Hij schrijft boekjes die je makkelijk uitleest vol met inzichten die je zorgen een plek bieden waardoor er meer ruimte over blijft om te genieten.





Met andere woorden kan ik niet anders denken dan dat deze vorm van seks een soort van negatieve psychologie is. Natuurlijk kan je eraan wennen, dat kan je aan alles. Maar wil je dat? Volgens mij niet.

Het is bijzonder aanstootgevend en dan vooral voor die man... Dit is ook de manier hoe een moordenaar zou beginnen.



Bijzonder zorgelijk, ook voor jou. Hoe meer ik het visualiseer hoe verdrietiger ik wordt, dat heb jij dus niet alleen. Een dikke, warme knuffel voor jou.

Ik begrijp je beter dan nu misschien naar voren komt.



Je lijkt me een sterke vrouw. Wat denk je als je met empathie naar jezelf en je gevoel kijkt?

Hoe voel je je echt en waar komen je gevoelens vandaan, waar gaan ze naartoe?



Ik denk er ook wel eens aan om ontvoerd of verkracht te worden. Of om een kogel door m'n hoofd te schieten. Om van een brug te springen. Net als wanneer m'n vinger pijn doet ik de gedachte heb om hem eraf te hakken.

Het maakt het niet beter.



Hopelijk begrijp je wat ik bedoel.

Mijn post is misschien een beetje warrig excuses daarvoor, moeilijk om precies te verwoorden wat ik zie en voel.

En daarnaast ben ik verslaafd aan blowen, stoned op het moment van schrijven dus dat geef ik even als excuus.



Wilde er graag nog aan toevoegen dat ik in mijn omgeving ook mensen heb gezien die ook op deze manier hun grenzen verlegden.

Zij werden er niet gelukkig van.

Het is een grote illusie.

Als je dat ziet verliest hij zijn kracht.



Seks waarbij je je de dagen erna nog steeds on top of the world voelt, daar kan toch niets aan tippen?



Sorry hoor, maar dat soort (vetgedrukte) gedachten heb ik nou werkelijk nóóit.

En nooit gehad ook.



Ooit van BDSM gehoord en dat dat geen verslaving is en ook niet in alle gevallen schadelijk, psychiatrische afwijking, begin van moordenaars, de stem van het slechte, de duivel die je in zijn greep krijgt, niet verderfelijk, enz, zolang het geen schade of verwonding oplevert.



De enige "verwonding" van het achteraf "verderfelijk" en "respectloos" vinden (los van leeftijdsverschillen, maar om wat er gedurende die seks gebeurt) is de schaamte itself, dat ze daar lust bij kan voelen, itt veel andere mensen.

En de meerderheid van de mensen dat dus idd niet kan begrijpen en af zal keuren of over zal denken zoals jij doet.



Andere mensen die elke dag seks willen (uit lust) of zelfs meerdere malen per dag met hun vaste liefdevolle partner vind jij overigens wél normaal?

Of is dat ook een verslaving?

Stel dat 1 van die respectvolle liefdes(vaste)partners elke dag seks wil en de ander maalt er niet om?

En die doet dat dan maar omdat de ander zonodig zo vaak "moet"?

En waar ligt die grens dan volgens jou bij wat (nog) normaal is?



Omdat TO single is en geen vaste liefdespartner heeft maar een minnaar, en zich achteraf ontnuchterd en wel zich schaamt om wat haar in opwinding veel lust brengt, maar dat niet "mág" volgens sommigen is nou precies waarom ze in conflict is met zichzelf hierover.



Overigens wordt dit niet langer als psychisch/ psychiatrisch afwijkend beschouwd.

En zijn Dominanten geen duivels of moordenaars in de dop, daar is toch wel een onderscheid in hoor!

En "onderdanigen" geen mensen die ontvoerd, verkracht of vermoord willen worden of kicken op het risico daarop nemen oid.



Het zijn dit soort misverstanden, uitspraken en clichébeelden van onwetende mensen die zich daar dit soort rare voorstellingen bij maken, maar totaal geen idee hebben van BDSM, zich daar ook nooit in verdiept hebben of zullen verdiepen, en dat dus ook niet begrijpen, omdat ze daar niks mee hebben, waardoor mensen die daar wél mee in aanraking komen, en lust ondervinden van dingen die "not done" zijn zo van in de war raken/ zijn en zich schamen voor hun eigen seksualiteit.



Totdat ze ontdekken dat ze niet de enige zijn, en eea in een ander kader kunnen gaan plaatsen, ipv dat het verwerpelijk is en zichzelf kwaad mee berokkenen.



Net als homoseksualiteit ook door de eeuwen heen als ziekte of afwijking is gezien, en duivels bovendien. Not done.

Dat is inmiddels ook ingehaald (behalve in primitieve culturen misschien).



Ik ben zelf ook geen fan van vernedering en geslagen worden, maar ik kan wél wat verder kijken dan mijn eigen normaalwaarden cq normen en wat de massa als normaal beschouwt, als het gaat om wat anderen hun smaak en voorkeuren zijn.



Je mag daar prima je eigen mening over hebben en geven, maar ik zou zeggen: verdiep je eerst in de materie, het ligt echt wel genuanceerder dan jij nu denkt.



TO mag sowieso zelf uitmaken wat ze hier nou werkelijk van vindt en ik kan haar ook aanraden om zich in zichzelf en deze voorkeur te verdiepen, erover te lezen en met anderen over te praten, die zo'nzelfde voorkeur (en voormalige worstelingen daarmee) kennen.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Ik had een reactie getypt op de post van Skyhigh maar Suzy, jij verwoord t een stuk beter (en netter) dan ik deed.

Ben t zó ontzettend met je eens
Alle reacties Link kopieren
Hi

TO heeft gewoon flink wat nieuws in haarzelf ontdekt en schrikt ervan,

dat zij zo kan zijn kan ze niet begrijpen zo is zij niet opgevoed.



Zij is gegroeid in de rol van het onschuldige huis moedertje. Dat juist zij kan genieten van

zulke grove sex dat zij zo met haar lichaam om laat gaan daar walgt ze van, the day after

als de driften zijn gedoofd is zij gewoon van steek en schaamt zich voor zichzelf zelfs.

Toch gaan haar gedachten er weer naar terug, en verlangt ze er weer naar.

Telkens weer geniet ze ervan en laat zij alles toe en ondergaat wat hij met haar doet.

Ze laat in haar seksuele spanning alles gebeuren tot ze ontlaad dan slaan de twijfels toe



Er komt, ik weet het, een tijd dat je van jezelf accepteert dat je zo bent, onderdanig of misschien zelfs masochistische. Dat jij zelf vindt een sub te zijn en vindt dat je dat ook mag en zelfs wil zijn.

Dat je de sub mag zijn van een [H]eerlijke Dom die je laat genieten van de vernedering van je zelf en de pijn die je misschien mag lijden zonder je te schamen , dat je je mag onderschikken en zijn wie je bent.



Je moet jezelf accepteren en dat kan met deze partner, of zonder hem. Maar een echte

Dom die jou blindelings aanvoelt en je gevoelens losmaakt waar je je vertrouwd bij voelt,

zou ik niet laten gaan, je vindt er wellicht nooit meer een terug.

Daarbij kun je toch zeker nog voor je kinderen zorgen.

Je bent geen slet maar geniet van de hoge school der sex.
quote:BraveHuismoeder schreef op 22 november 2015 @ 11:05:

[...]





Buiten de slaapkamer zeg maar is hij juist heel lief en zelfs wat verlegen. Gaat bij hem echt een knop om zodra we seks hebben. Als je hem zo tegen komt op straat zou je helemaal niet verwachten dat hij zo dominant kan zijn.Was het maar zo'n feest dat je het aan de buitenkant kan zien. Maar ik heb in totaal met 4 dominante mannen seks gehad, en waren allemaal totaal verschillende types. Van bloedmooi naar nerd. Ze hadden allemaal wel 1 ding gemeen. Stuk voor stuk allemaal super lief, zorgzaam en een goed hart.
Alle reacties Link kopieren
Troost je... ik ben ook een brave huismoeder en ben nu 16 jaar samen met mijn (heerlijke) man...



En zelfs als wij een lekker wild avondje hebben gehad waar hij dominant is...voel ik me daarna altijd beetje een slet...



Heel gek eigenlijk...



Ook mijn man is verder niet dominant.



Vind het trouwens wel de leukste seks...als hij dominant is
quote:consuelabananahammok schreef op 21 november 2015 @ 02:34:

[...]





Tsja, wat er niet in zit, komt er idd waarschijnlijk nooit uit. Niet in een maand en ook niet in 5 jaar.

Maar no way dat ik mij al binnen korte tijd zo kwetsbaar zou opstellen bij de eerste de beste gast die mij al chattend denkt te moeten gaan vertellen hoe dominant hij is in bed.



Maar goed, misschien ben ik een ouderwetse tut.

Mijn man mag mij alle hoeken van de kamer laten zien en ik hou erg van geile seks.

Maar no way dat een man bij mij had kunnen aanbellen toen ik vrijgezel was voor een potje vechten tussen de lakens.

Laat eerst maar eens zien wie je bent en wat je intenties zijn. Voor alleen seks kan je mijn deur voorbij lopen.



Haha, dat ben ik wel met je eens! Je moet elkaar wel goed kennen om in bed echt goed los te gaan, zeg maar, vooral omdat het draait om grenzen en die ken je niet van een semi-vreemde. Dan lijkt het me gevaarlijk of op zijn minst ongemakkelijk.



Aan de andere kant: zelfs met mijn eigen man is het soms lastig. Wij hebben het 'ruigere' werk pas laat ontdekt, geen idee hoe dat zo kwam, maar het gebeurde. Leuk! Spannend! En soms ook een totale mislukking, omdat hij bijvoorbeeld ineens iets zei (of riep) waarvan ik dacht: 'Sorry?!' Dat dacht ik niet alleen, ik zei het ook, terwijl ik me half verbijsterd, half pissed naar hem omdraaide, en dan was het snel gedaan met de wilde seks, haha. Kregen we ruzie over welk woord hij dan wél mocht gebruiken: "Nou, géén reet," zei ik dan, "ik hèb geen reet, mafkees." En hij: "O, oké. Sorry, maar welk woord is dan wel goed?" En ik: "Ja, dat moet je zélf bedenken, anders is er niks aan. Ik zit hier niet om alles voor te kauwen." Ook heeft hij me wel eens te hard geslagen, in the heat of the moment, waarop ik keihard terugsloeg. Oók geen succes



Maar goed, de moraal van het verhaal is dat we wel gelachen hebben, dat sowieso, en dat de seks er steeds beter op wordt. Het duurt alleen een tijdje voor je op dezelfde golflengte zit
Alle reacties Link kopieren
Consuela: sommige dingen check ik tegenwoordig (als single) liever vooraf globaal.

Waar iemand voor open staat, bedoel ik, want ik wil dat niet meer proefondervindelijk leren in een monogame liefdesrelatie waarin beide personen op seksueel vlak zoveel verschillen dat er 1 of allebei echt totaal niet aan eigen behoefte of beleving toekomt en ook nooit zal komen, tenzij het monogame danwel de hele liefde verbreken omdat seksuele "tekorten" vroeg of laat de boventoon gaan voeren en van 1 of beiden juist "genotszoekers" maakt (jagers op wat er niét was).



Zo'n langdurige liefde heb ik dus al meegemaakt, waarin het niet alleen op dit gebied misliep, maar zeker wel een hoofdrol heeft gespeeld in het behouden van liefde(sgevoelens) en hoe aantrekkelijk je je partner blijft vinden op de lange duur.

Dat heeft niet zozeer met uiterlijke aantrekkelijkheid te maken, daar spelen veel meer zaken in mee, hoe je (onbewust) tegen de ander aankijkt.



Om écht intiem te zijn is een "klik" op dit gebied imo toch behoorlijk belangrijk, zeker als dat meer of minder afwijkt van wat de meerderheid opwindend of heel okay vindt (of iig langdurig tevreden mee is).



Tja, hoe snel mensen in zee gaan bij dit soort overeenkomsten, blijft idd link, als het gaat om voorkeuren die mentale of fysieke kwetsbaarheid betreffen en nogal vergroten tov een potje gewone seks op een 1e of 3e (tinder)date, waar mensen evengoed nog niks van elkaar weten dan wat ze vertellen, dus ook volledig op woorden (moeten) vertrouwen en het ook een onbetrouwbare engerd kan blijken te zijn.

Met bdsm-achtige praktijken (en zeker SM-voorkeuren) is dat natuurlijk nog een fractie linker, als dat gaat om sadisme en masochisme, om pijn en/of vernederingen en wie daarin te vertrouwen en ervaren is, en nóg belangrijker is om zo'n beetje te weten wie diegene voor persoon is, buiten die praktijken om, en hoe die in het leven staat, en tov jouzelf staat.



Juist buiten de lakens speelt gelijkwaardigheid en wederzijdsheid een veel grotere rol dan in relaties waar die gelijkwaardigheid ook tussen de lakens volledig helder is, incl respecteren van elkaars grenzen vanzelfsprekend is (ipv die op te zoeken bijv).



Zelf heb ik geen SM-voorkeuren en vind ik al dat iemand laten domineren (om redenen van lust je "sexy vrouw" uit handen geven, aan die ander overlaten, de leiding en controle geven en bepaalde macht/overwicht danwel bijv jezelf in een "hulpeloze" situatie brengen (zoals vastgebonden zijn)) grotere risico's oplevert als je een verkeerde treft en dus nóg een groter vertrouwen nodig is dan een tegenvallende date. En dus idd meer reden hebt om elkaar te kennen, om daar (voor allebei!!) vertrouwen in op te kunnen bouwen.



Verder naast die "persoon iha" vertrouwen kunnen beide personen alleen vertrouwen krijgen in het "spel"/gebeuren alleen maar opbouwen door (samen) te ervaren. En daar ook oprecht over mogen en kunnen praten samen, wat wel en niet voor herhaling vatbaar was en is, als dat op de manier van "trial and error" is, dan moet je kunnen en durven aangeven naar elkaar wat wel en niet prettig was (en dat daar ook naar geluisterd wordt, naar gehandeld wordt, om zo te streven naar ervaringen die voor beide partijen bevredigend zijn).



Ik vind het op zich een veel prettiger manier om vooraf globaal te checken bij elkaar dan met de 1e de beste aantrekkelijk (genoeg) persoon maar gewoon te proberen of dat matcht en pas veel later in een relatie (of járen later, zoals hierboven "het ruigere werk pas veel later) ontdekt" eigenlijk doodzonde is van de tijd, als je daar allebei zo van kunt genieten en eigenlijk denkt: hadden we dát maar eerder geweten!

Of nooit ontdekt, omdat 1 van beiden dat met een ander gaat ontdekken, omdat altijd werd aangenomen dat de eigen partner daar wel niet voor te porren zou zijn, omdat het nooit ter sprake kwam en ook niet per ongeluk vanzelf een keer toevallig die richting op liep.



Ik heb van meer bdsm-stellen gehoord dat ze daar pas na een jaar of 15 (!) achterkwamen, al dan niet omdat 1 van de 2 dat pas na zoveel jaar durfde toe te vertrouwen (of niet meer trok dat het er nooit van zou komen als hij/zij zijn/haar mond niet opentrok).

Zelf heb ik daar reuzeveel spijt van, niet dat dat misschien veel had uitgemaakt (want ex had daar niks mee, al had ie misschien wel een klein beetje willen proberen als ik daardoor vaker zin had gekregen), maar het had zoveel onuitgesproken misverstanden en aannames kunnen verklaren en uit de weg kunnen ruimen, die onnodig waren geweest (en onnodig kwetsend zijn ervaren, oa onzekerheid over de eigen aantrekkelijkheid en ik bij mij en hij bij zichzelf (eigen tekortkomingen) zoeken naar mogelijke verklaringen die later buiten jezelf bleken te liggen.



Over allerlei dingen worden vaak hele gesprekken gehouden om elkaar in te leren kennen en te weten hoe je daarover denkt (werk, vrije tijd, bezigheden, wel/niet een gezin, hoe en waar wonen, ambities, taakverdelingen) en op seksueel gebied matcht het dan vanzelf wel (of vindt men dat dat meteen/ al snel) duidelijk moet worden na een paar dates en gebaseerd op een enkele ervaring.

Waar mensen vaak tijd nodig hebben om eea te kunnen of durven naarmate iemand juist vertrouwder wordt, dus dat prille zegt alleen maar een hoop als het wél direct matcht, maar nog weinig als het niet direct geweldig flitsend en steamy enz is.



Waarbij ik denk dat mensen die iha ook al snel hun oordeel klaar hebben, dat misschien ook (teveel?) doortrekken naar tussen de lakens en dat ook vaak de mensen zijn als op het eerste gezicht meteen door de bliksem getroffen voelen en sterren willen zien bij de allereerste ontmoetingen en anders er al snel een eindoordeel hebben, hun conclusies trekken en er niet meer in geloven.

Terwijl sommige dingen van kwaliteit een opbouw kennen, of er iets groeit of niet.



En natuurlijk is het niet de bedoeling om bij iedereen die een beetje okay lijkt te gaan onderzoeken of daar wat groeit: soms kan het net zo snel duidelijk zijn dat iemand of iets er niet is, of elke vonk ontbreekt.



En sommigen vinden seks weer helemaal niet zo'n belangrijke graadmeter voor wat ze wel/niet voelen en gaat het vooral om allerlei andere (onbewuste) redenen waarom ze op iemand vallen of niet.

En in het geval van geen noemenswaardige uitgesproken wensen en verlangens die door veel mensen niet gedeeld wordt, vind ik het wel zo handig om dat wel al vrij snel te vertellen (zoals de dominante vriend van TO) op een (seks)chat.



Als single kun je ook bewust een "lust"relatie aan gaan, als dat een keuze is.

En daar komen heus ook vaak wel gevoelens bij kijken, en vertrouwen enz net als in "normale" (liefdes)relaties, en hopelijk een klik op meer gebieden dan tussen de lakens, en dan boeien die leeftijdsverschillen of verschillen in levenswijzen, uiterlijke zaken enz gewoon niet (in dezelfde mate) als in gewone relaties dat zeer kan opbreken (oa om hoe de buitenwereld daarover oordeelt).

Omdat de insteek een andere is dan een (monogame) liefdesrelatie (met alles erop en eraan, incl toekomstige "zekerheden", voor altijd samen enz).



Ik vind dat vaak moeilijk uit te leggen aan anderen, omdat er veel elementen overeenkomen of lijken te komen met een gewone vanilla relatie, maar (voor mij althans, ik spreek voor mezelf) de insteek een andere is.

En natuurlijk hoop je op een wat langduriger (opbouw en) ontwikkeling en vergt dat evengoed eoa andere vorm van "relatie" en omgang met elkaar.

Dan nog zijn er gewoon ook verschillen met een gewone doorsnee man-vrouwliefdesrelatie, oa op intentieniveau: bij een intentie tot langdurige liefdesrelatie met alles erop en eraan, óf een lustrelatie waar hier en daar wel (en soms heel sterke/heftige) gevoelens ontstaan oa door intense/ intens voelbare ervaringen).



Dat is in bdsm vaak wel duidelijk, dat onderscheid, maar vanilla wordt dat nogal eens verkeerd uitgelegd als ik dat weleens probeer.

En dat soort betrokkenheid tóch in het hokje gestopt wat diegene zelf kent (verliefd) maar wat ik "verlust" noem (en zo voel).

(en vaak mensen die zelf om de haverklap verliefd zeggen te zijn, waar het eerder lust is imo, en daar al een hele liefdesrelatie uit zien voortrollen of dat commitment/ intentie alvast willen dat ze daar iig naar(toe) streven.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Kinderen zijn inmiddels weer naar hun vader, dus heb net weer even bijgelezen hier. Doet me goed om te lezen dat ik lang niet de enige ben die verlangt naar dit soort seks blijkbaar. Kreeg dat idee wel als ik mijn vriendinnen hoor praten. De hele week geen contact opgenomen met 'vriendje', wilde eerst voor mezelf op een rijtje zetten wat ik verder met deze gevoelens wil doen. Vanwege heel druk met werk en de kinderen ook weinig tijd gehad om hier over na te denken.



Wil morgen sowieso met hem bellen om te bespreken hoe hij het met anderen afspreken ziet. Van mij hoeven we niet exclusief te zijn, maar wil ook niet een van de velen zijn. Als ik aan contact opnemen met hem denk krijg ik direct al weer van die kriebels.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rary schreef op 24 november 2015 @ 12:05:

[...]





Was het maar zo'n feest dat je het aan de buitenkant kan zien. Maar ik heb in totaal met 4 dominante mannen seks gehad, en waren allemaal totaal verschillende types. Van bloedmooi naar nerd. Ze hadden allemaal wel 1 ding gemeen. Stuk voor stuk allemaal super lief, zorgzaam en een goed hart.Raar eigenlijk, nadat we ontmoet hadden voor koffie had ik nooit gelooft dat hij echt dominant in bed zou zijn. Ik dacht dat hij ook zo'n man was met een grote mond die als het erop aan kwam het niet kon waarmaken. Was echt een schok voor me toen hij me toch ineens na binnenkomst tegen de deur smeet. Wel een hele aangename
Alle reacties Link kopieren
En, hoe was je gesprek?
Alle reacties Link kopieren
quote:HoesjeBoesje schreef op 30 november 2015 @ 21:54:

En, hoe was je gesprek?



We hebben vanavond ongeveer een half uurtje gebeld en heb er een heel dubbel gevoel aan over gehouden. Ik heb hem gevraagd of hij momenteel nog contact heeft met andere vrouwen en hoe hij over exclusiviteit denkt. Vanop de chatsite waar we elkaar hebben leren kennen heeft hij geen privé contact met andere vrouwen nu en hij zegt ook niet direct die behoefte te voelen als ik wat tijd nodig heb om alles op een rijtje te zetten. Wat dat betreft dus heel positief. Waar ik wel een slecht gevoel bij heb is zijn contact met een getrouwde vrouw die hij al meer dan 5 jaar kent. Met haar heeft hij zijn dominante kant ontdekt en samen hebben ze daar veel mee geëxperimenteerd. Hij zegt nog veel contact met haar te hebben en ook nog af te spreken voor seks, zowel met haar alleen als in combinatie met haar man.



Zoals sommigen van jullie al hadden aangegeven had ik niet hoeven verwachten dat ik zijn enige was. Dat hij contact met een ander heeft raakt me niet, maar vooral hoe intiem hun contact is. Zoals hij over haar praat geeft aan dat het meer is dan slechts een sekscontact. Ze heeft veel ervaring als onderdanige en hij noemde haar een echte 'topslet'. Ik voel me nu heel onzeker over ons contact omdat ik bang ben niet aan haar te kunnen tippen of niet zover te willen gaan als zij.



Naast mijn twijfels over mijn eigen gevoelens is dat wel een flinke klap voor mijn zelfvertrouwen....
Alle reacties Link kopieren
quote:samarinde schreef op 28 november 2015 @ 16:01:

[...]





Haha, dat ben ik wel met je eens! Je moet elkaar wel goed kennen om in bed echt goed los te gaan, zeg maar, vooral omdat het draait om grenzen en die ken je niet van een semi-vreemde. Dan lijkt het me gevaarlijk of op zijn minst ongemakkelijk.



Aan de andere kant: zelfs met mijn eigen man is het soms lastig. Wij hebben het 'ruigere' werk pas laat ontdekt, geen idee hoe dat zo kwam, maar het gebeurde. Leuk! Spannend! En soms ook een totale mislukking, omdat hij bijvoorbeeld ineens iets zei (of riep) waarvan ik dacht: 'Sorry?!' Dat dacht ik niet alleen, ik zei het ook, terwijl ik me half verbijsterd, half pissed naar hem omdraaide, en dan was het snel gedaan met de wilde seks, haha. Kregen we ruzie over welk woord hij dan wél mocht gebruiken: "Nou, géén reet," zei ik dan, "ik hèb geen reet, mafkees." En hij: "O, oké. Sorry, maar welk woord is dan wel goed?" En ik: "Ja, dat moet je zélf bedenken, anders is er niks aan. Ik zit hier niet om alles voor te kauwen." Ook heeft hij me wel eens te hard geslagen, in the heat of the moment, waarop ik keihard terugsloeg. Oók geen succes



Maar goed, de moraal van het verhaal is dat we wel gelachen hebben, dat sowieso, en dat de seks er steeds beter op wordt. Het duurt alleen een tijdje voor je op dezelfde golflengte zit



Nou dat idd.

De veiligheid om te experimenteren is voor mij een must.

Alles wat ik eigenlijk hoef te weten van iemand, is dat er een flinke mate van openheid en nieuwsgierigheid aanwezig is oo het gebied van seks.

Hoe ver je samen gaat ligt dan voor het grijpen, en de groei samen vind ik persoonlijker een stuk prettiger dan iemand die vrij snel even zijn skills tentoon wil spreiden.



En ja, daar mag bij gelachen worden idd bij al dat uitproberen samen.

Hoe heerlijk is dat , dat je je zo vreselijk op je gemak voelt bij iemand dat the Sky the limit is.

En dat schaamte er niet mee gemoeid is, ook niet als het en keer een fiasco is, ook niet als het heeeel ver gaat, en ook niet als je er een keer van in de lach schiet.
quote:BraveHuismoeder schreef op 30 november 2015 @ 22:56:

[...]





We hebben vanavond ongeveer een half uurtje gebeld en heb er een heel dubbel gevoel aan over gehouden. Ik heb hem gevraagd of hij momenteel nog contact heeft met andere vrouwen en hoe hij over exclusiviteit denkt. Vanop de chatsite waar we elkaar hebben leren kennen heeft hij geen privé contact met andere vrouwen nu en hij zegt ook niet direct die behoefte te voelen als ik wat tijd nodig heb om alles op een rijtje te zetten. Wat dat betreft dus heel positief. Waar ik wel een slecht gevoel bij heb is zijn contact met een getrouwde vrouw die hij al meer dan 5 jaar kent. Met haar heeft hij zijn dominante kant ontdekt en samen hebben ze daar veel mee geëxperimenteerd. Hij zegt nog veel contact met haar te hebben en ook nog af te spreken voor seks, zowel met haar alleen als in combinatie met haar man.



Zoals sommigen van jullie al hadden aangegeven had ik niet hoeven verwachten dat ik zijn enige was. Dat hij contact met een ander heeft raakt me niet, maar vooral hoe intiem hun contact is. Zoals hij over haar praat geeft aan dat het meer is dan slechts een sekscontact. Ze heeft veel ervaring als onderdanige en hij noemde haar een echte 'topslet'. Ik voel me nu heel onzeker over ons contact omdat ik bang ben niet aan haar te kunnen tippen of niet zover te willen gaan als zij.



Naast mijn twijfels over mijn eigen gevoelens is dat wel een flinke klap voor mijn zelfvertrouwen....



Ik snap je gevoel wel en t is ook niet leuk om te horen.

Maar, ik denk dat je die "relatie" los moet zien van wat jullie hebben.

Je kan t ook positief bekijken, hij heeft die "topslet" maar hij kiest er ook bewust voor om jou zijn tijd en energie te geven. Dat zij zo'n band hebben is best logisch ook aangezien je dat juist door t (soms) heftige spel ontwikkeld.

Ik ben van mening dat t ook veel zegt over hem als persoon, in positieve zin.

Denk er nog eens rustig over na, zonder teveel te piekeren of te twijfelen aan jezelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 30 november 2015 @ 23:33:

[...]





Nou dat idd.

De veiligheid om te experimenteren is voor mij een must.

Alles wat ik eigenlijk hoef te weten van iemand, is dat er een flinke mate van openheid en nieuwsgierigheid aanwezig is oo het gebied van seks.

Hoe ver je samen gaat ligt dan voor het grijpen, en de groei samen vind ik persoonlijker een stuk prettiger dan iemand die vrij snel even zijn skills tentoon wil spreiden.



En ja, daar mag bij gelachen worden idd bij al dat uitproberen samen.

Hoe heerlijk is dat , dat je je zo vreselijk op je gemak voelt bij iemand dat the Sky the limit is.

En dat schaamte er niet mee gemoeid is, ook niet als het en keer een fiasco is, ook niet als het heeeel ver gaat, en ook niet als je er een keer van in de lach schiet.Helemaal mee eens, Consuela!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Brave huismoeder: hij kan dat blijkbaar prima scheiden, misschien is dat maar een paar keer per jaar en zij en haar man zijn immers een stel.

Het is geloof ik niet ongebruikelijk dat een Dominante partner meer dan 1 partner heeft, andersom is de sub vaak erg gericht op "haar" Dominant.

Het is toch vaak heel anders dan in een vanilla serieuze liefdesrelatie.



De vraag is meer: wat wil JIJ?

Waar voel jij je wel en niet (nog) prettig bij?

Dit zijn eigenlijk dingen waar ik een voorstander van ben om dat vooraf met elkaar te bespreken en niet zomaar in het wilde weg te starten en "boem is ho"-methode te hanteren.

Juist vanuit die gelijkwaardige gesprekspartners (buiten seks en voordat er gestart wordt) die allebei evenveel te zeggen hebben wat ze wel en niet willen, kun je dan veilig binnen die grenzen blijven van wat afgesproken is.

Daarbinnen kun je hem die "speelruimte" geven en wel/niet grenzen opzoeken en verschuiven (samen! al onderzoekend).

Maar zaken als exclusiviteit enzo vind ik ook onder die grenzen vallen, die je gewoon afspreekt met elkaar.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-12-2015 18:57
Reden: verwijderd ivm trollen
% gewijzigd
quote:randomizer schreef op 01 december 2015 @ 18:21:

Elke vrouw is toch een slet? Leer ermee te leven.Jouw moeder ook dus?
quote:stellar schreef op 01 december 2015 @ 18:41:

[...]





Jouw moeder ook dus?
Alle reacties Link kopieren
quote:stellar schreef op 30 november 2015 @ 23:57:

[...]





Ik snap je gevoel wel en t is ook niet leuk om te horen.

Maar, ik denk dat je die "relatie" los moet zien van wat jullie hebben.

Je kan t ook positief bekijken, hij heeft die "topslet" maar hij kiest er ook bewust voor om jou zijn tijd en energie te geven. Dat zij zo'n band hebben is best logisch ook aangezien je dat juist door t (soms) heftige spel ontwikkeld.

Ik ben van mening dat t ook veel zegt over hem als persoon, in positieve zin.

Denk er nog eens rustig over na, zonder teveel te piekeren of te twijfelen aan jezelf.



Na een nachtje slapen zie ik het toch allemaal niet zo somber in als gisteren. Zo'n hechte band kan ook eigenlijk niet anders aangezien ze zoveel intieme momenten samen hebben meegemaakt. Ik denk dat ik gisteren vooral jaloers op haar was, dat zij al zo'n tijd met hem date en dat ook nog eens naast haar eigen man.



Wel gek dat ik me vanmorgen pas besefte dat hij heel de tijd complimentjes geeft over mijn sportieve lichaam. Sinds een jaar ben ik meer gaan sporten en merk dat ik nu veel slanken en strakker ben dan voorheen. Was voorheen altijd wel onzeker over mijn lijf, maar mijn slankere lijf was blijkbaar ook nog niet tot mijn zelfvertrouwen doorgedrongen
Alle reacties Link kopieren
Vraagje voor degene van jullie die van de onderdanige rol houden. Kleden jullie je ook wel eens speciaal aan voor je vriend of man? Tot nu toe heb ik dat niet gedaan en ik heb eigenlijk ook niet hele uitdagende kleding. We hebben het er wel over gehad en het lijkt mij wel enorm stoer om zoiets een keer voor hem te doen. Al zal dat mijn gevoel dat ik een slet ben wel versterken. En wat doen jullie zoal aan, is dat dan meer kinky kleding of meer in de hoek van de korte rokjes zonder slip? Of bepaalt hij dat voor je?
quote:BraveHuismoeder schreef op 01 december 2015 @ 20:50:

[...]





Na een nachtje slapen zie ik het toch allemaal niet zo somber in als gisteren. Zo'n hechte band kan ook eigenlijk niet anders aangezien ze zoveel intieme momenten samen hebben meegemaakt. Ik denk dat ik gisteren vooral jaloers op haar was, dat zij al zo'n tijd met hem date en dat ook nog eens naast haar eigen man.



Wel gek dat ik me vanmorgen pas besefte dat hij heel de tijd complimentjes geeft over mijn sportieve lichaam. Sinds een jaar ben ik meer gaan sporten en merk dat ik nu veel slanken en strakker ben dan voorheen. Was voorheen altijd wel onzeker over mijn lijf, maar mijn slankere lijf was blijkbaar ook nog niet tot mijn zelfvertrouwen doorgedrongen



Dat klinkt al een stuk positiever 😊



Hij bepaalt nu voor mij wat ik aan moet trekken maar daarvoor kleedde ik me wel sexier dan ik normaal zou doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven