"Minnaar", deel 30 alweer.

17-09-2015 15:48 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Proost!









Al 29 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Jij als vrouw kan een profiel aanmaken op SL of SF met de boodschap dat je een man zoekt voor een trio. De aanbiedingen stromen hoogstwaarschijnlijk vanzelf binnen.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 27 november 2015 @ 22:27:

Jij als vrouw kan een profiel aanmaken op SL of SF met de boodschap dat je een man zoekt voor een trio. De aanbiedingen stromen hoogstwaarschijnlijk vanzelf binnen.En worden dat soort verzoeken dus gewoon geaccepteerd op die sites en niet verwijderd?
Alle reacties Link kopieren
Geen enkele vrouw wordt geweigerd met welk verzoek dan ook. Zo ongeveer dan, t mot wel "netjes" blijven
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 27 november 2015 @ 23:08:

Geen enkele vrouw wordt geweigerd met welk verzoek dan ook. Zo ongeveer dan, t mot wel "netjes" blijven He verdikkeme! Had net allemaal heerlijke ranzige dingen bedacht voor in m'n profiel...
Alle reacties Link kopieren
Spannend Blake, ik zou het niet zo snel aandurven, maar hoop het ooit nog eens te doen. Ben benieuwd of je veel leuke reacties gaat krijgen!





Ik heb morgen een 3e date met een kerel, waarmee ik qua seks heel erg op een lijn zit en daarnaast mee kan lachen. Ik vind het alleen lastig om te bepalen hoeveel contact je nu tussendoor hebt. Ik ben daar niet zo goed in. Als ik een relatie heb wil ik best wel wat appen af en toe, maar wanneer ik niet verliefd ben, vergeet ik zoiets gewoon. Hij is juist wat meer van het contact tussendoor, dus daar zoeken we een beetje een middenweg in.
Alle reacties Link kopieren
Blake, hou ons op de hoogte.

En succes. Lijkt me erg spannend. Ben stiekem wel jaloers.



Gisteren op bezoek bij vriendinnen geweest. Onderwerp 'vreemdgaan' werd besproken. Zucht. Schijnbaar was kennis van een van die vriendinnen vreemdgegaan en ze vonden het niet kunnen.

*Slik*

Ik ken hem niet en hele situatie ook niet, dus ik luisterde alleen. Maar mijn hart begon toch harder te kloppen toen ze de minnares aan het bespreken waren.

Ik weet dat het part of the deal is, zoals Roos dat mooi zegt. Was gewoon beetje bang dat ze aan mij kunnen zien wat er in mijn hoofd speelt



Hoe gaan jullie hiermee om? Met hiermee bedoel ik dus als vrienden, familie en kennissen onderwerpen zoals vreemdgaan bespreken en jullie bijvoorbeeld om mening vragen?

Voordat ik minnares werd, reageerde ik redelijk neutraal. Dat er bijvoorbeeld twee kanten aan een verhaal zitten etc.. Dus wat dat betreft is mijn mening gelukkig niet zo veranderd.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat de vreemdganger allemaal wel eens in zo'n gesprek beland zijn..en dan moet je ff slikken en weer doorgaan...
you can't handle the truth
Alle reacties Link kopieren
Heb zelfs een gesprek meegemaakt waar de vriendinnen van een minnares (waarvan ze wisten dat ze vreemdging) het not done vonden dat de minnaar (die vreemd ging met haar) buiten haar nog met iemand vreemd ging.....hoe raar kun je het krijgen
you can't handle the truth
Alle reacties Link kopieren
Gisteren een date gehad met een nieuwe, was echt super. Klikte erg goed....heel erg goed.

Wat een lekker ding😜
Alle reacties Link kopieren
Pearl...niet kwijlen graag hahaha
you can't handle the truth
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk Jack 😉
Dat klinkt goed Pearl! Blijf nog maar even lekker zweven.
Alle reacties Link kopieren
Dat zal wel lukken Oranjexx ☺
Alle reacties Link kopieren
Ahh, fijn Pearl. Fijn nagenieten nu.

Kan niet wachten tot mn volgende date, laatste keer seks is twee maand geleden. Wel kussende knuffeldates gehad waar we erg geil van werden, maar wordt tijd voor het echte werk. Nod 1 week geduld.... Ondertussen vliegen de geile appjes en fotos heen en weer.



Gelukkig heb ik die situatie nog niet gehad Dizz, lijkt me een raar moment.
Alle reacties Link kopieren
En wat kan zo'n week dan lang duren he HoesjeBoesje
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk!!!

Sinds de date staat duurt het al tijden. Nou ja... Afleiding dan maar, F1 en klussen
Alle reacties Link kopieren
Leuk Pearl, vervolgdate al gepland?
Alle reacties Link kopieren
Ik had gisteren een lang gesprek met een goede vriendin. We zien elkaar niet zoveel en hadden gisteren tijd om eens weer bij te kletsen. Ze is getrouwd met een onwijs leuke man, heeft een leuk kindje, een prachtig huis en een leuke baan. Dat ze thuis niet meer gelukkig is, wist ik wel. Ze werkt tot middernacht en blijft dan tot sluit in de nachtbar zitten. Zuipen :(.



We hebben het er gister openlijk over gehad, dat was echt al lang geleden. Ze vertelde dat er thuis niets meer is qua intimiteit, geen seks, maar ook geen knuffels of zoenen. Heel af en toe nog een kusje op de wang. Toenadering zoekt geen van beide meer.

Hij komt thuis, dan gaat zij werken en omgekeerd. Praten doen ze amper, alleen over luchtige zaken. Serieus om de tafel doen ze niet. Ze leven nu als goede vrienden.

En zo kon ze nog zo drie vriendinnen van haar opnoemen, allemaal onze leeftijd (midden 30 tot 40) en allemaal een huwelijk dat eigenlijk meer een samenwonen-van-goede-vrienden is geworden.



Wat ze thuis mist; gezien worden, gewaardeerd worden, geliefd worden, bemind worden, dat zoekt en vindt ze in de nachtbar. Ik snap het zo goed, precies hetzelfde is wat er bij Guus gebeurd is. Guus is niet voor niets dagelijks een paar uur in mijn kroeg, ook als ik er niet ben en dat was vroeger ook niet zo! Thuis is een goedwerkend team, vrienden. Maar dat is het ook wel. Passie, liefde, geilheid, spannende dingen, het is er allemaal niet en dat zoeken ze elders. Eigenlijk schrok ik er van, dat zij zo over haar huwelijk sprak. Ergens zo sneu, het is echt een leuk stel, ik gun het hun zo.

Wij maken ons vaak zorgen om haar, ze kan behoorlijk verdrinken in alcohol. Maar goed, zolang ze het thuis nog oke hebben/vinden, meng ik me er ook niet teveel in.



En dan vraag ik me af, heb ik het dan zoveel slechter? Guus is dan wel niet echt helemaal 'mijn', maar ik zit wel in zijn hart en wij hebben wel die passie. Ik hoef hem niet als rechterhand thuis, dat kan ik allemaal wel zonder vaste partner. Ik weet niet meer wie het vroeg, of ik klaar zou zijn voor een vaste relatie. Na gisteren, kan ik zeggen, nee.. want welke meerwaarde heeft een vaste relatie voor mij? Mijn dagelijkse dingen regel ik nu ook zelf al, in mijn eentje. Of ik regel iemand die het voor me organiseert. Maar mijn leven wordt er niet rijker of completer van als ik een vaste partner zou hebben.

Het is miss leuker, omdat je meer tijd samen met iemand bent. Maar ik evrmaak me heel goed alleen.



Het heeft iets armoedigs, dat zij, maar ook Guus, hun lol moeten zoeken in een kroeg of iig overal behalve thuis. Thuis is dan nog goed genoeg om niet op te geven, maar hun hart ligt daar echt niet meer. Als de relatie van vriendin zou eindigen, zou het ook goed zijn. Ik vind het lastig om te begrijpen, en denk ook echt dat ik dan wel alleen ben, onder de streep, maar ik geloof niet dat vriendin of Guus dan perse zoveel gelukkiger zijn met een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen is onder de streep alleen, Heidi, zoveel is me wel duidelijk geworden door de jaren. Zij zijn alleen eenzamer omdat er nog verwachtingen zijn om en rond hun "partners". Echte partners zijn ze natuurlijk allang al niet meer.
...
Iedereen is onder de streep alleen, maar de weg ernaartoe bewandel ik toch liever samen.

Wat jij beschrijft noem ik amper een relatie. Dat is met elkaar uithouden. Dat lijkt mij ook vrij eenzaam. Wat zonde.

Voor mij is een relatie heel veel meer dan een rechterhand hebben. Ik geloof niet dat ik het kon zoals jij Heidi. Ik zou toch een heel stuk missen wat ik echt niet bij een geleende man kan halen.

Wel mooie gesprekken, wat je met je vriendin kunt hebben. En ergens lijkt het me voor jezelf ook wel een fijne constatering dat je het zelf allemaal ook wel redt.
Alle reacties Link kopieren
Mooi stukje Heidi...dwingt mij ook weer om mijn eigen thuissituatie te bekijken...



Wat look ook zegt: ik zou ook een stukje missen bij de relatie die jij nu hebt met Guus...wat ideaal zou zijn is wellicht een lat relatie. Dan weet iedereen wel dat jullie een stel zijn, maar je behoudt wel een soort van vrijheid.



Hier zou ik zelf ook voor kiezen, mocht ik ooit alleen komen te staan.
anoniem_89089 wijzigde dit bericht op 29-11-2015 19:39
Reden: verkeerde smiley
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee secr nog niet gepland maar wel over gehad, hij heeft me ook gevraagd of ik eens een hele nacht kan blijven.
Alle reacties Link kopieren
Bij Guus blijven plakken is natuurlijk mijn eigen keuze. Maar stel dat hij niet meer zo in mijn leven was, weet ik natuurlijk ook niet of er iemand anders zou komen. Dat is ook niet helemaal een keuze, of er een geschikte partner op je pad komt of niet.

Maar als, dan idd zoals Secr schrijft, een lat-relatie. Ieder toch een eigen leven, eigen stukje, en een leven samen. Kan me niet voorstellen mijn app te moeten delen met een man, daarvoor ben ik ook te lang alleen, vermoed ik.



Look, ik denk idd dat samen wel leuker kan zijn als alleen. Ik heb bij jou ook niet de indruk dat samen bij jou thuis lijkt op zoals dat van vriendin of dat van Guus en dan begrijp ik het wel. Zo zou ik het dan ook voor me zien, alleen lijkt het wel alsof dat bijna niet meer bestaat!



Mijn stukje is een beetje chaotisch, sorry. Er gebeurde veel gister en het was een hele rare avond. Wat een superfeest zou moeten zijn, werd een avond met een geladen sfeer en ongemakkelijke confrontaties. Niks ontopic. Krijg het niet zo goed op een rij in mijn hoofd, wat er nu het meest ronddraait, of dat gesprek met vriendin of het vreemde gedrag van een van de andere meiden.

Er komt een stortvloed van woorden uit iig, die ik een beetje probeer in te dammen ;).



Wat ik heb met Guus, of wat hij of mijn vriendin voor een relatie hebben.. ergens snap ik het wel. Het is natuurlijk ook 'veilig'. Je weet wat je hebt en ook heel goed wat je niet hebt. Zonder dat ik vandaag hem iets schreef over mijn gepieker en echt gewoon normaal met hem aan het kletsen was, vroeg hij wat er was, want iets hield me bezig. Geen idee hoe hij dat weet, ik heb hem niets gezegd over gister. Dat heeft iets fijns, ik hoef het niet te zeggen, het draadje werkt.

En voor hun beide, vriendin en Guus, geldt dat het thuis ook niet erg genoeg is om het te stoppen. Financieel, kinderen, geregel en gedoe - het is zoveel wat er dan loskomt, terwijl het nu niet 'slecht' genoeg is thuis. Er is geen ruzie. Vriendin vindt het jammer dat ze niet meer praten, maar hij heeft ooit gezegd dat ze haar mond moest houden. Tja, dan houdt het op. En zolang er dan niet gescholden wordt en het nog ergens prima werkt, blijven ze.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom van het "laag libido" topic hier naar toe verhuizen, omdat ik denk dat mijn belevenissen hier verder beter tot hun recht komen. Of misschien bij een 'open relatie' topic maar dat is er niet echt meer. (of althans, geen lang lopende of het zou het swingerstopic moeten zijn, maar dat is weer wat anders)



in het kort: mijn man wil geen seks, ik wel.(met hem) seksuloog erbij sinds een jaar, veel praten en nu heeft mijn man aangegeven dat seks er echt niet inzit wat hem betreft en dat hij mij een minnaar gunt. Heel lief, maar desondanks sta ik niet te juichen. Vooral omdat ik beren op de weg zie. Ik ben niet het type dat de pizzajongen van zijn brommertje afsleurt om mijzelf op de echtelijke keukentafel tussen de soep en de frietjes te laten nemen. Dus wordt dat een zoektocht. Ik geloof, afgaande op de berichten dat de meeste van jullie toevallig tegen hun minnaar zijn aangelopen, klopt dat? En als dat niet zo is, hoe verliep zo'n zoektocht eigenlijk? Vallen en opstaan net als met 'gewoon' daten?



de meesten van jullie ervaren (zo begrijp ik het althans) jullie minnaar als een aanvulling, niet als een opvulling en daar zit denk ik, een wezenlijk verschil voor mij; voor mij is het een 'opvulling' van wat ik mis. ik ben namelijk bang, dat op den duur, beide mannen niet naast elkaar kunnen bestaan en dat mijn gevoelens voor mijn minnaar toenemen en voor mijn man afnemen met alsnog een einde tot gevolg. Maar misschien zit ik daar naast.



kortom: minnaar?
Alle reacties Link kopieren
Ja rosaaaa en dizz, het is echt super spannend!!! Heb me nu dus weer aangemeld bij SL en dan met n ander doel.. Veel verzoekjes, maar vooral van mannen die niet goed m'n profiel lezen... Vanavond vroeg minnaar m'n inloggegevens en heeft, omdat ik zelf niet durfde, op mijn naam met n man gechat! 😳 Was eigenlijk wel n beetje grappig, ik kon alles meelezen en was net alsof ik t zelf was. Hij kent me best goed.. Afwachten of t via deze weg gaat lukken...



Heerlijk hoesje, die geile appjes! Kan ik ook zo van genieten 🙈 En voor je t weet is de week om ;)



Pearl, fijn zo'n nieuwe date. Geniet r maar lekker van hoor!



Welkom meiroosje! Lijkt me n moeilijke en ingewikkelde tijd voor je, vol met dilemma's. Mooi dat je man het je 'gunt' en ookal weet ik niet hoe dat voor je moet zijn, ik kan me voorstellen dat jij je vraagtekens erbij hebt. Zijn r hier wel n paar met n open relatie, dus denk dat ze je wel wat antwoorden kunnen geven... Ikzelf heb geen open relatie, ga dus vreemd zonder medeweten, ik weet ook niet hoe t moet voelen om jouw situatie mee te maken.



Ook ik ben geen type die de pizzajongen van z'n brommer af sleurt, ze zijn me meestal iets te jong, ietsje maar hoor ;)

Ik heb deze minnaar bewust gezocht via een van de bekende sites voor vreemdgaan.. Toen ik me inschreef wist ik niet wat ik moest verwachten, maar verzoekjes genoeg hoor! Niet alle mannen zijn leuk en je krijgt vast ook veel oneerbare voorstellen. Het is aan jou of je daarmee kunt dealen...

Mijn zoektocht duurde (gelukkig) niet heel lang, meer mannen dan vrouwen op die sites ;) Ik heb in t begin wel geprobeerd op ieder berichtje te reageren, maar dat heb ik snel losgelaten.



Op dit moment vind ik dat m'n man en minnaar prima naast elkaar kunnen, maar ik weet niet hoe dat over n tijdje zal zijn. Vind t verstandig van je dat je jezelf dit soort vragen stelt! Bezint eer ge begint ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven