Ergerlijke facebookberichten deel 3

26-07-2015 19:51 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen weer verder!



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:gemini2009 schreef op 28 november 2015 @ 09:06:

Ik ken een koppel met kinderen waarvan het oudste kind van een andere moeder is. Een samengesteld gezin dus.

Als de oudste van z'n echte moeder terug gaat naar het 'nieuwe' gezin, zet de stiefmoeder heel zoetsappig op Facebook :' zo nu is het gezinnetje weer compleet!'

(Leuk voor de echte moeder denk ik dan.)



Ze heeft ook foto's waar ze zelf teksten onder zet in de trant van;

'Het perfecte gezinnetje'



Echt, om te kotsen.Wat erg....
Alle reacties Link kopieren
atquote:BridgetteDubois schreef op 27 november 2015 @ 14:03:

[...]





Die mensen ken ik ook ! Die heb ik ook in mijn lijst. Zo ergerlijk, ook meteen maar samen nog een kindje erbij.



Dat stel wat ik ken heeft nog geen nieuw kindje.

Maar de jongste 2 waren toen allebei nog baby, dus ik zat echt achter mijn beeldscherm.

Zo snel uit elkaar als er net een baby is vind ik ook nogal typisch.
Stressed is just desserts spelled backwards
Niet specifiek een bericht maar parntners die samen 1 facebook hebben vind ik toch raar!

Keesje Marietje de Vries



Ik heb er nu een op mijn fb die ook een eigen bedrijf heeft en daarin ook post met de gezamelijke Facebook. Ik vind dat zo onprofesioneel!
Alle reacties Link kopieren
Van die neppe sensatiefilmpjes: 'Ze Deed Dit Met Een Dat, En Wat Er Toen Gebeurde Is Ongeloofelijk!'





En dan zie je haar een lullig kerstboompje knutselen of zo...





Zég gewoon wat er te zien zal zijn, dan bepaal ik zelf wel of ik daar een minuut van mijn leven aan wil besteden (die ik nooit meer terug krijg).
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
quote:Katatoniaaa schreef op 29 november 2015 @ 09:57:

Van die neppe sensatiefilmpjes: 'Ze Deed Dit Met Een Dat, En Wat Er Toen Gebeurde Is Ongeloofelijk!'





En dan zie je haar een lullig kerstboompje knutselen of zo...





Zég gewoon wat er te zien zal zijn, dan bepaal ik zelf wel of ik daar een minuut van mijn leven aan wil besteden (die ik nooit meer terug krijg). Ik ken het! Zwaar irritant! Stomme manier van iemand lekker maken voor iets onbenulligs.
quote:fleetfox schreef op 29 november 2015 @ 14:00:

[...]



Ik ken het! Zwaar irritant! Stomme manier van iemand lekker maken voor iets onbenulligs.+1
quote:Katatoniaaa schreef op 29 november 2015 @ 09:57:

Van die neppe sensatiefilmpjes: 'Ze Deed Dit Met Een Dat, En Wat Er Toen Gebeurde Is Ongeloofelijk!'





En dan zie je haar een lullig kerstboompje knutselen of zo...





Zég gewoon wat er te zien zal zijn, dan bepaal ik zelf wel of ik daar een minuut van mijn leven aan wil besteden (die ik nooit meer terug krijg). Clickbait. Enorm irritant.
Alle reacties Link kopieren




Goed advies.. van iemand die elke poep en scheet deelt..
Ik heb een megadik persoon in mijn lijst die meerdere keren per week foto's van zichzelf met wijn en vette hap op FB plaatst.



Man en ik lachen ons suf.



En ook een familielid die haar ex via FB zuur zit te maken met berichten over dr nieuwe echtgenoot (ze is net een jaar gescheiden), en hun geweldige gezinnetje. Hij heeft al 3 kinderen, zij heeft er ook 3 en samen krijgen ze nu een liefdesbeeb
Alle reacties Link kopieren
Begrijp in hieruit dat jij graag lacht om mensen die niet voldoen aan het ideaalbeeld? Dat komt niet echt sympathiek over.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ja bij die specifieke persoon lach ik daar idd om.

En dat komt vooral doordat zij aldoor flauw commentaar heeft op hoe ik mijn leven inricht.
Alle reacties Link kopieren
Dat stukje info las ik niet tussen de regels door. Sommige mensen zijn gewoon vervelend, daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik ben gestopt met Facebook. Ik zag bijna alleen nog maar berichten van onbekenden en pagina's die me niet boeien met daarboven "... vindt dit leuk" en reclames. Ik beleefde totaal geen lol meer aan het scrollen door mijn nieuwsoverzicht. Dus dan maar niet.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 29 november 2015 @ 16:54:

Dat stukje info las ik niet tussen de regels door. Sommige mensen zijn gewoon vervelend, daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja. Ik snap jouw reactie ook. Objectief gezien klonk ik ook wel als een bitch...
Alle reacties Link kopieren
Ach, daarom kan je het beter even normaal erover hebben toch? Voordat er een verkeerd beeld ontstaat.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ik merk de laatste tijd vooral hoeveel er eigenlijk gepest wordt op FB. Ben er zelf helaas onlangs ook slachtoffer van geweest en er wordt niks aan gedaan, zelfs niet als het om onwaarheden gaat waar gewoon serieus je carriere door geschaad zou kunnen worden. Facebook is daar vrij gemakkelijk in, zelfs bedreigingen lieten ze staan.
Op welke manier softijsmetspikkels? Ik heb dat eerlijk gezegd nog niet gezien of mee gemaakt geloof best dat er ook op Facebook word gepest.
Alle reacties Link kopieren
quote:Katatoniaaa schreef op 29 november 2015 @ 09:57:

Van die neppe sensatiefilmpjes: 'Ze Deed Dit Met Een Dat, En Wat Er Toen Gebeurde Is Ongeloofelijk!'





En dan zie je haar een lullig kerstboompje knutselen of zo...





Zég gewoon wat er te zien zal zijn, dan bepaal ik zelf wel of ik daar een minuut van mijn leven aan wil besteden (die ik nooit meer terug krijg). Ik kreeg ook zo'n sensatiefilmpje: Kijk w at er gebeurt als die aangevallen vrouw wordt geholpen door een dakloze.. en dan staan ze dus echt uitgebreid te filmen hoe die vrouw aangevallen wordt, en niemand steekt een poot uit. En ik weet dan niet zo gauw hoe ik ze in het engels dat aan het verstand moet brengen, dat je niet filmt, maar helpt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Pesten ook nog niet meegemaakt.



Ik zit midden tussen de ouders met kinderen in de zwemlesleeftijd. Ikzelf idem. Afgelopen weekend was het weer zover, een handjevol mocht afzwemmen. Fijn voor die kinderen, nog fijner voor die ouders natuurlijk.



Maar: de reacties zijn uit te tekenen.

- Toppie hoor!

- Toppertje goed gedaan hoor!!! (Zonder komma's)

- Goed gedaan zeg!

- Knap hoor!!!

- Topperrr!!!

- Knapperd!!!

- Toppie joppie!



Als je dan de foto's plus reacties zo onder elkaar leest word je daar knap melig van.



(En wat ik zo bijzonder vind: sommige van deze vrienden zijn erg bezig met privacy en hun kinderen op FB. En ineens staan diezelfde kinderen met zwembroekje in de billen en verschoven bikinitop trots te zijn op hun diploma. Alsof het dan niet meer erg is, een foto van je kind op FB.)
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 30 november 2015 @ 09:18:

Pesten ook nog niet meegemaakt.



Ik zit midden tussen de ouders met kinderen in de zwemlesleeftijd. Ikzelf idem. Afgelopen weekend was het weer zover, een handjevol mocht afzwemmen. Fijn voor die kinderen, nog fijner voor die ouders natuurlijk.



Maar: de reacties zijn uit te tekenen.

- Toppie hoor!

- Toppertje goed gedaan hoor!!! (Zonder komma's)

- Goed gedaan zeg!

- Knap hoor!!!

- Topperrr!!!

- Knapperd!!!

- Toppie joppie!



Als je dan de foto's plus reacties zo onder elkaar leest word je daar knap melig van.



(En wat ik zo bijzonder vind: sommige van deze vrienden zijn erg bezig met privacy en hun kinderen op FB. En ineens staan diezelfde kinderen met zwembroekje in de billen en verschoven bikinitop trots te zijn op hun diploma. Alsof het dan niet meer erg is, een foto van je kind op FB.)
Bij deze neem ik mij dus voor dat ik mijn kind NIET op fb zet met afzwemmen
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg het nu ook dat ik het niet wil doen, maar hoop dat ik me eraan houden! Als ze straks na hopelijk 1 jaar en 3 maanden af mag zwemmen voor A, gaat de vlag uit.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
[img]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56D64102[/img]



Dit plaatje vind ik ook heel ergerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Oh, is er iemand die dit plaatje wel kan plakken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven