Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!

02-01-2015 19:57 2219 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen is gesloten
Ooit een leuk lopend topic zo rond de feestdagen. Nu kan het niet blijven omdat het nieuwe forum ons niet de kans biedt om leuke ava's te plaatsen. Door mijn enthousiaste forummaatje in Ava's is dit topic ooit tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten.

Mocht dit topic ooit een doorstart gaan vinden dan open ik een nieuwe maar niet zonder jou te herinneren MV, rust zacht en we missen je:
Mylene_Valerie schreef:
02-01-2015 20:00
LEUK ENN!!!
Voor jou :lips: :

Afbeelding


Archief topic:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 23-12-2017 16:51
88.19% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 24 november 2015 @ 21:27:

Mocht je het mooier vinden: zo sta je meer in het midden.

[img]http://i65.tinypic.com/2lbnkgo_th.jpg[/img]Die is idd nog mooier, thnx
Alle reacties Link kopieren
Np!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren




Kan iemand deze voor me spiegelen? IK wil graag dat ze naar de tekst van het forum kijkt. Mij lukt het helaas/raar genoeg niet.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Alsjeblieft



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Oh nu doet het gifje het niet meer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Dank! Plaats ik deze eerst. Zodra iemand het met gifje kan, dan graag
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
en ook graag met witte achtergrond



Maar ik ben er al heel blij mee, MV! Echt!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 27 november 2015 @ 14:27:

Dank! Plaats ik deze eerst. Zodra iemand het met gifje kan, dan graag Ja sorry, deed niets maar bij het omdraaien verdween het gifje. Succes, denk dat Enn het wel lukt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer, het gifje lukt mij alleen niet.



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ooh.. mooi he, ik voel me weer helemaal mezelf



Dank
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 27 november 2015 @ 14:48:

Ooh.. mooi he, ik voel me weer helemaal mezelf



Dank Ja heel mooi elfje, ik hou er wel van. Straks met een paar glittertjes helemaal af!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ja, zo leuk dat die glittertjes nu kunnen!



Ooit, vroeger, toen we net ava's kregen had ik deze ook, maar bewogen de vleugels. Dat heb ik er toen helemaal uit moeten poetsen. Deze glim vind ik erg mooi
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dreamer, met glitter!

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 november 2015 @ 14:31:

[...]





Ja sorry, deed niets maar bij het omdraaien verdween het gifje. Succes, denk dat Enn het wel lukt.Dan gebruik je denk ik geen gif. programma en dan wordt het een jpg op het moment dat je het plaatje opslaat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren








Dank!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Je glittert me tegemoet!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ja, het glimt enorm he
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 27 november 2015 @ 22:53:

[...]



Dan gebruik je denk ik geen gif. programma en dan wordt het een jpg op het moment dat je het plaatje opslaat.Klopt wat je zegt. Heb het goede programma er niet voor maar merkte dat pas na opslaan en hier posten. Fijn dat jij het even goed hebt gemaakt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Het internet is geduldig MV.



Iemand nog een verzoek? Ik kan niet naar buiten (want rotweer) en heb de tijd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 29 november 2015 @ 12:50:

Het internet is geduldig MV.



Iemand nog een verzoek? Ik kan niet naar buiten (want rotweer) en heb de tijd. Doe je ook thema's etc? Ik zou wel graag een kerstthema bij mijn ava willen. Een kerstmuts of iets winters . Mij lukt het niet .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Alle reacties Link kopieren
Oh gezellig, binnenkort weer allemaal kerstava's



IK begin er niet aan, zo ben ik deze kwijtgeraakt, maar ik vind het wél leuk
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Kia-Ora schreef op 01 december 2015 @ 04:14:

[...]



Doe je ook thema's etc? Ik zou wel graag een kerstthema bij mijn ava willen. Een kerstmuts of iets winters . Mij lukt het niet .Prima! Ik zal zo even knutselen voor je.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Het was lastig om op jouw huidige ava een kerstmuts bij te plakken dus ik heb eerst het origineel op gezocht, daarna de achtergrond verwijderd. Vervolgens van het origineel de groene delen als aparte afbeeldingen opgeslagen en daarna in het totaal vier afbeeldingen (linkerkant, rechterkant, gezicht en muts) weer bij elkaar gevoegd. Deze opgeslagen en weer bijgewerkt.



Ik heb dus extra ruimte moeten creëren. Vandaar het groen rondom het gezicht.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven