Nieuw in de winkel, is het wat?

14-06-2009 14:52 2926 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Kan ook zijn dat ze weer eens een nieuw recept hebben geprobeerd, hoe bevalt jullie dat?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:yolo8 schreef op 26 november 2015 @ 17:52:

Haha, ik vergeet altijd dat yolo mijn gebruikersnaam is Maar in dit geval zeer toepasselijk ja



Daarom vind ik hem ook zo toepasselijk

JLMEK Jij Liever Melk En Kruidnoten

Ik moest eerst teruglezen voordat ik hem doorhad Lotte, ben een beetje moe geloof ik
Alle reacties Link kopieren
Ohhhhh hemels die rittersport karnemelk citroen Het is heeeel vergelijkbaar met de Lindt balletjes die ik 2 jaar geleden had (ook wit met citroen), alleen waren die iets zoeter. Maar beide echt heerlijk. Waarom zijn altijd limited editions heel lekker? Dat vind ik stom
Alle reacties Link kopieren
quote:yolo8 schreef op 27 november 2015 @ 12:30:

Ohhhhh hemels die rittersport karnemelk citroen Het is heeeel vergelijkbaar met de Lindt balletjes die ik 2 jaar geleden had (ook wit met citroen), alleen waren die iets zoeter. Maar beide echt heerlijk. Waarom zijn altijd limited editions heel lekker? Dat vind ik stom





Een tikkie opgelucht ben ik wel, moet ik bekennen.

Ik heb ze je immers aangesmeerd
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Haha ik heb er ook 3 gekocht. Die aarbei-mint, de citroenvariant, en koffie-vanille.

Van het weekend maar even proeven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 27 november 2015 @ 13:12:

[...]







Een tikkie opgelucht ben ik wel, moet ik bekennen.

Ik heb ze je immers aangesmeerd



Hahaaa snap ik! Maar ik zou het niet voor zoveel geld kopen als ik er niet 99% zeker van was dat ik het lekker zou vinden (Tony's puur cranberry anijs bijvoorbeeld )



quote:winters schreef op 27 november 2015 @ 13:31:

Haha ik heb er ook 3 gekocht. Die aarbei-mint, de citroenvariant, en koffie-vanille.

Van het weekend maar even proeven.Stiekem ben ik benieuwd naar de aardbei-mint! Het lijkt me heel smerig, maar toch, wel benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 27 november 2015 @ 13:31:

Haha ik heb er ook 3 gekocht. Die aarbei-mint, de citroenvariant, en koffie-vanille.

Van het weekend maar even proeven.Die koffie-vanille is ook echt heel erg lekker!
You don't have to fit into the format
Tony is volgende week in de Bonus!

Ff inslaan dus
Alle reacties Link kopieren
@yolo, bij V&D hebben ze een chocoladeletter met citroen (gele doos) die óók niet vies is.

Ik vind de Rittersport lekkerder, omdat die zuurder is. Jij vertelde dat de balletjes van Lindt zoeter waren, dus ik denk dat deze letter daar erg op lijkt. Er zitten ook stukjes koek in.



You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
de butterscotch letter van de hema is overigens ook erg lekker.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
O nee Lotte wat doe je me aan!
Alle reacties Link kopieren
*kwijlt*

Citroen?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:yolo8 schreef op 29 november 2015 @ 21:07:

O nee Lotte wat doe je me aan! Ik bespaar je nog een peperdure bestelling
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 29 november 2015 @ 21:09:

*kwijlt*

Citroen?

Ja....

Lekker joh.



Maar die Rittersport wint het hoor, voor mij.

Als er nog een Xenos-schip met die dingen binnenvaart, ga ik strak door het lint.
You don't have to fit into the format
quote:Lotte35 schreef op 29 november 2015 @ 22:10:

[...]



Ja....

Lekker joh.



Maar die Rittersport wint het hoor, voor mij.

Als er nog een Xenos-schip met die dingen binnenvaart, ga ik strak door het lint.



Ja die citroen dingen van rittersport zijn super lekker en slecht voor de lijn

Maar wel jammer dat ze weg zijn bij de xenos. Ik vond ze daar zo'n mooi prijsje hebben. 1 euro waren ze dacht ik
Alle reacties Link kopieren
De Xenos heeft vaak lekkere dingen voor lage prijzen.

Ik vind het een heerlijke winkel.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees dat we ze nergens meer gaan zien. Het was een limited edition voor de zomer. Op amazon bijvoorbeeld kon je ook een 12-pack van die citroensmaak krijgen, alleen die is niet op voorraad (en dat blijft zo denk ik)..



Candy online heeft het nog wel
Alle reacties Link kopieren
Over Amazon gesproken. Heeft iemand van jullie weleens snoep besteld uit Amerika? Ze hebben er geweldige M&M's, maar ik durf niet zo goed.
You don't have to fit into the format
bij de jamin hebben ze ook speciale m&m's

http://www.jamin.nl/onlin ... 3/american-chocolate.html
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip, maar die bedoel ik niet.

Ik bedoel deze:



En deze:



En deze:

You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
En ik heb al opgezocht hoe dat zit, met bestellen.

Als je onder de 22 euro blijft, hoef je geen inklaringskosten te betalen (btw en douanekosten).

Maar ik kom er niet helemaal uit wat nou precies de verzendkosten zijn.

Alles is natuurlijk in het Engels, op Amazon.com, en ik ben bang dat ik iets over het hoofd zie, waardoor ik straks aan de deur een giga bedrag moet afrekenen.

Ze hebben deze M&M's ook alleen op de Amerikaanse Amazon, niet op de Europese.

Ik zou ze zo graag willen proberen, vooral die CarrotCake.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet proberen te doen alsof je het koopt? Vaak kun je dan de verzendkosten zien!

Maar ik heb ook wel eens op amazon.com dat ze heel veel dingen sowieso al niet naar Europa verzenden, maar dat zie je pas als je je winkelwagen wilt betalen



Edit: heb het zelf even geprobeerd, en ze versturen het niet naar Europa

Misschien ebay proberen?
Alle reacties Link kopieren
Oh yolo, bedankt voor het uitproberen.

Ebay heeft ze ook, maar daar zijn de verzendkosten gigantisch.
You don't have to fit into the format
quote:Lotte35 schreef op 29 november 2015 @ 23:16:

De Xenos heeft vaak lekkere dingen voor lage prijzen.

Ik vind het een heerlijke winkel.Vind ik ook
Oh die M&M's lijken me ook lekker...

Heeft iemand de Dubbelfriss ice tea uitgeprobeerd? Ik ben heel benieuwd of het lekker is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss_Marvellous schreef op 01 december 2015 @ 20:54:

Oh die M&M's lijken me ook lekker...Als jij nou eens een reisje naar Amerika boekt, en een stapel van die zakken voor ons meeneemt....?
You don't have to fit into the format

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven