Entertainment alle pijlers

Het grote kardashian topic

08-11-2015 11:06 181 berichten
Alles over de kardashians kan hier geplaats worden, van fotos tot meningen leef je uit!
Gezellig allemaal bij elkaar voor Thanksgiving.....vraag me alleen af wie er links voor staat?



Alle reacties Link kopieren
De hele familie (behalve Kendall) is zwaar verbouwd. Als je naar foto's kijkt van kylie nu en 2 jaar geleden.. Dat is echt bizar. Die heeft echt niet alleen haar lippen laten opspuiten, 18 jaar! De rest laat al jaren aan zichzelf sleutelen. Ik vind het ergerlijk dat zij worden gezien als 'mooi' (vooral in Amerika), want het is gewoon niet echt. Daarnaast is het geen goed beeld voor jonge meiden. Je kan ze helaas moeilijk negeren want ze blijven overal voorbij komen..
Alle reacties Link kopieren
Het zijn net mestkalveren
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:lolanu schreef op 27 november 2015 @ 10:59:

De hele familie (behalve Kendall) is zwaar verbouwd. Als je naar foto's kijkt van kylie nu en 2 jaar geleden.. Dat is echt bizar. Die heeft echt niet alleen haar lippen laten opspuiten, 18 jaar! De rest laat al jaren aan zichzelf sleutelen. Ik vind het ergerlijk dat zij worden gezien als 'mooi' (vooral in Amerika), want het is gewoon niet echt. Daarnaast is het geen goed beeld voor jonge meiden. Je kan ze helaas moeilijk negeren want ze blijven overal voorbij komen..idd, staat nu een stuk over Kylie in de LINDAMEIDEN naaah vind je het gek dat ze zo verknipt is al vanaf haar 12de werd ze geflimed door camera's en voor haar moeder is de ze doodgeverfde opvolger van Kim. dat vind ik dus ook vooral die hele kylie-jenner-lip challenge ze bleef maar beweren dat ze make-up had gebruikt. maak dan gewoon je mond open en zeg gewoon ik was onzeker over me lippen blabla en heb ze laten opvullen de hele wereld weet toch dat je familie een abbonement heeft op de plastich chirug
quote:misschicken schreef op 27 november 2015 @ 04:53:

Gezellig allemaal bij elkaar voor Thanksgiving.....vraag me alleen af wie er links voor staat?



[afbeelding]

Misschien familie van Kanye of Tyga? Of een familyfriend?



Wel leuk zo'n foto met iedereen incl Caitlyn en Scott. Al weet je met zo'n familie natuurlijk nooit of dat echt is, of voor de media
quote:nijntje021 schreef op 27 november 2015 @ 16:12:

[...]





idd, staat nu een stuk over Kylie in de LINDAMEIDEN naaah vind je het gek dat ze zo verknipt is al vanaf haar 12de werd ze geflimed door camera's en voor haar moeder is de ze doodgeverfde opvolger van Kim. dat vind ik dus ook vooral die hele kylie-jenner-lip challenge ze bleef maar beweren dat ze make-up had gebruikt. maak dan gewoon je mond open en zeg gewoon ik was onzeker over me lippen blabla en heb ze laten opvullen de hele wereld weet toch dat je familie een abbonement heeft op de plastich chirugEens. Ik vond het dan wel weer tof dat dat bij KUWTK gewoon naar voren kwam. Die onzekerheid, haar zussen die vinden dat ze er niet sneaky over moet doen.
Alle reacties Link kopieren
Linksvoor is de vriend van Kris.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 27 november 2015 @ 19:44:

Linksvoor is de vriend van Kris.Nee die staat tussen Cait en Kanye in.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 13 november 2015 @ 12:16:

Kendall is inderdaad de mooiste van de familie.



Kim is niet aan te zien met haar belachelijke kleren die ze aantrekt, met name nu tijdens haar zwangerschap.



En cait is gewoon bruce, maar dan met een geslachtsverandering.

Heb 'i am cait' een keer gezien en ik heb helemaal niks met hem/haar.

Nooit gehad ook, zag het altijd een beetje als de voetveeg van de familie.Vind ik ook. Een heel mooi meisje. Veruit de mooiste.
Alle reacties Link kopieren
Nee, sorry ik bedoel Kylie.Die vind ik het mooist.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 27 november 2015 @ 19:46:

[...]





Nee die staat tussen Cait en Kanye in.Ja volgens mij ook. Geen idee wie die gast links voor is.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 28 november 2015 @ 01:19:

[...]



Ja volgens mij ook. Geen idee wie die gast links voor is.Friend of the family! Of een ghost!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 27 november 2015 @ 04:53:

Gezellig allemaal bij elkaar voor Thanksgiving.....vraag me alleen af wie er links voor staat?



[img]http://img2-2.timeinc.net/people/i/2015 ... g-1024.jpg[/img]waar is Rob? die kan ik niet op de foto ontdekken?
Die heeft zich al een poosje onttrokken aan het Kardashian toneelstukje.
Alle reacties Link kopieren
dat kan ik mij heel goed voorstellen dat hij zich ontrekt van dit hele gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond nog een K parel



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 28 november 2015 @ 08:04:

Die heeft zich al een poosje onttrokken aan het Kardashian toneelstukje.Was het ook niet zo dat hij in verband met zijn eigen onzekerheid (nadat hij veel was aangekomen) de publiciteit ontweek?
ook maar het begon al eerder hij was zelfs bij Khloe en Lamar ingetrokken. en de bom barste toen Kim vervolgens tegen hem zei dat hij te dik was voor zijn kostuum toen ze trouwde
quote:matroesjka_ schreef op 27 november 2015 @ 16:26:

[...]



Eens. Ik vond het dan wel weer tof dat dat bij KUWTK gewoon naar voren kwam. Die onzekerheid, haar zussen die vinden dat ze er niet sneaky over moet doen.daar zet ik een beetje vraagtekens bij.. alles voor publiciteit/kijkcijfers is hun kenmerk
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het nieuwe seizoen toch? Of vergis ik mij een week?
Ja om 19 uur, nu alleen herhalingen
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat het weer begint
Alle reacties Link kopieren
quote:dienbladoptafel schreef op 28 november 2015 @ 05:20:

[...]





waar is Rob? die kan ik niet op de foto ontdekken?Ik kan me ook zo voorstellen dat het voor hem echt niet makkelijk is tussen al die vrouwen met allerlei meningen over hoe hij in het leven zou moeten staan.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:nijntje021 schreef op 28 november 2015 @ 12:46:

ook maar het begon al eerder hij was zelfs bij Khloe en Lamar ingetrokken. en de bom barste toen Kim vervolgens tegen hem zei dat hij te dik was voor zijn kostuum toen ze trouwdeEn dat wordt gezegd door een propje met een veel te grote en lelijke reet?
Alle reacties Link kopieren
quote:missdory schreef op 29 november 2015 @ 16:43:

Vanavond begint het nieuwe seizoen toch? Of vergis ik mij een week?



Het is al lang begonnen hoor



Morgen Aflevering 3



http://thewatchseries.to/ ... g_up_with_the_kardashians

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven