Zapp sinterklaasfeest angst

18-11-2015 07:29 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Doorgaans sta ik vrij nuchter in het leven, maar nu met de aanslagen in Parijs en volgens verschillende terrorisme experts die voorspellen dat aanslagen in Nederland onvermijdelijk zijn heb ik angst

.

Waarschijnlijk is deze angst volkomen irreëel en stom maar toch.

Volgende week zouden we / gaan we naar het Zapp Sinterklaasfeest met ons bijna 3 jarige boefje en ergens in mijn hoofd zweeft toch die vraag

Is het wel veilig ? Stel je toch voor dat... Ze hebben het daar dan wel te pakken al die kinderen bij elkaar, ik weet het lugubere gedachten en toch laat het me niet los



Wie denkt met me mee...
Alle reacties Link kopieren
Dit topic even onthouden, leuk om even naar terug te keren na afloop van het feestelijke vrolijke zapp sint feest.

Voel je je mooi ellendig dat je met je kids thuis op de bank zat uit angst voor iets een werkelijk absurd kleine kans is. Zonde om zo te leven.
Alle reacties Link kopieren
http://speld.nl/2015/11/1 ... -vanwege-terreurdreiging/
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp je wel, TO. De intoch van Sint in Amsterdam was 2 dagen na de aanslagen. Ik heb mijn kinderen gewoon thuis gehouden. De kans dat er inderdaad iets gebeurt is misschien wel erg klein, maar ik voelde me niet veilig. Er hoeft maar een gek "bom" te roepen oid en je bent met drie jonge kinderen platgestampt door in paniek wegrennende menigte.
Alle reacties Link kopieren
Check even of er niet net een rampoefening is (geweest) met als scenario een aanslag op het Zapp Sinterklaasfeest. Zo niet, dan ben je redelijk veilig.
óu sont les neiges d'antan

quote:permis schreef op 18 november 2015 @ 18:20:

http://speld.nl/2015/11/1 ... -vanwege-terreurdreiging/
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het nog nooit zo veilig geweest in het land. Alles en iedereen wordt bewaakt. Ik ga volgende week gewoon naar Jochem Meijer. Als ik dan ten onder ga door een stelletje kutviolen, dan in ieder geval lachend.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
quote:permis schreef op 18 november 2015 @ 18:20:

http://speld.nl/2015/11/1 ... -vanwege-terreurdreiging/Hahaha prachtig!
Alle reacties Link kopieren
quote:permis schreef op 18 november 2015 @ 18:20:

http://speld.nl/2015/11/1 ... -vanwege-terreurdreiging/
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Dan kan je nergens meer heen. Het kan altijd en overal gebeuren. En niet alleen door IS, maar door elke gek die op deze aardbol rondloopt.
Alle reacties Link kopieren
ik raad je aan om sowieso te gaan al zal ik het ook altijd in mijn achterhoofd hebben. Het is te zonde om niet te gaan voor je kind, en eigenlijk ook een beetje voor jezelf. Ik denk toch dat kinderfeesten minder kans hebben om het doelwit te worden van aanslagen.
Alle reacties Link kopieren
En was t leuk TO?

Niks aan de hand he!
Alle reacties Link kopieren
Heeft Guus Meeuwis niet een liedje ''geef mij je angst'' ?



Ik zie het ook wel voor me dat terroristen zich als zwarte pieten verkleden om zo ongestuurd en ongehinderd door de menigte te lopen en om uiteraard dicht bij podiums en belangrijke figuren te komen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Jan_Jansen schreef op 29 november 2015 @ 18:17:

Heeft Guus Meeuwis niet een liedje ''geef mij je angst'' ?



Ik zie het ook wel voor me dat terroristen zich als zwarte pieten verkleden om zo ongestuurd en ongdehinderd door de menigte te lopen en om uiteraard dicht bij podiums en belangrijke figuren te komen...



Uiteraard. Jij ziet wel meer dingen die er niet zijn.



Ksssssssssssssssssst.



Er waren alleen wat antie zeik pieten die de boel wat verziekten.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven