Zwangerschaps Klaagtopic Deel 2!

01-09-2015 07:47 2747 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier klagen we ongegeneerd over alles ongemakken die een zwangerschap met zich meebrengt.

Wij houden ons niet in, zeggen niet het gaat wel. NEE wij flappen lekker alles eruit.



Van pril tot op knappen, Brand los !







Na de bevalling klagen wij lekker hier verder:

Kraamtijd klaagtopic
anoniem_127575 wijzigde dit bericht op 11-09-2015 07:33
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Bij mij hetzelfde verhaal als bij 04: slaap superlicht, word overal wakker van, moet om de haverklap verliggen en ben ook nog vaak op vaste tijden wakker.



Joker spannend! Ben je er klaar voor?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat je meteen mag blijven, anders zouden ze je vast niet op een zondag opnemen. Spannend Joker.



Ik waggel, heb rugpijn ( met mijn rug verleden niet heel gek) en krampen.

Vk raadde aan om nog eens urine te laten testen. Ik was gisteren bij de huisarts omdat ik een oog onsteking heb. Dus ik vraag bij het weggaan aan de assistente een potje voor de urine want ik dacht niks meer te hebben. En zeg: tot morgen. Zei ook: tot morgen.

Sta ik vanmorgen dus mooi voor de kat zijn viool met een potje pis voor de deur, de dokter is er niet tot 1 dec!!

Aaarrghhh dat kan ik nu ik zo snel buitenadem ben en moet waggelen dus niet hebben he. Zeg dat dan %¤@# even. Zucht.

Gelukkig heb ik dus toch nog een potje bleek thuis. Dus ik sta woensdag direct voor de deur.

( er is vervanging naar dat is eigenlijk alleen voor noodgevallen).



Als ik het had geweten had ik gisteren nog ingeleverd, dan was het maar geen ochtend urine.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Voor de slecht slapende dames:

Jullie mogen wel wat van mij. Ik slaap zo vast dat ik nauwelijks wakker word.

Pas als mijn wekker heel hard gaat hoor ik m.

Op zich ook wel prettig want de bouwvakkers beginnen hier voor 7 uur en ik hoor er niks van. .

Volgende week halverwege komen ze de steigers aan ons huis plaatsen en gaan ze met ons huis bezig. Denk dat ik dan wel wakker wordt als ze bij mijn raam staan ( nu doen ze de huizen schuin achter).
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals dank! Ja we hebben een mooie naam gekozen, niet dankzij een bemoeierige kraamhulp in het ziekenhuis die ongevraagd met haar tengels aan het lijstje zat, het ook nog ging lezen en toen zei dat de naam van haar dochter erop stond. The bloody nerve! Anders maak je jezelf even het middelpunt van de situatie terwijl de ouders proberen iets van een privé momentje te hebben na een enorm heftige bevalling. Hou gewoon je kop stom wijf, grrrr.



Vevana ik hoop dat jij inmiddels ook een vers baby'tje in je armen hebt.

Joker ook veel sterkte, het weekend is begonnen, je kan de start van je bevalling bijna aanraken! Morgen nog even uitgebreid lunchen oid, nu het nog kan? (ondanks dat stomme maagzuur)



Ik heb inmiddels besloten dat ik de bv-weg ga verlaten, het was de vorige keer al zeer moeizaam en ben toen daarom gestopt. Nu wilde ik het toch een kans geven maar werd er weer zo droevig van, alles kwam weer boven, de onzekerheid etc etc, dit wilde ik niet nog een keer. Stoppen dus, en ik zit nu aan en lekker glaasje.

Wat ik wel raar vind, ik heb honger als een paard! Man zegt dat dat komt omdat maag nu weer ruimte heeft dus er past meer in. Van de bv kan het iig niet komen...



Nogmaals sterkte meiden, ik blijf nog wel even meelezen.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Point helemaal gemist! Oeps.. Van harte gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Point, goed dat je gestopt bent met de bv voordat het je kraamtijd kon verpesten! Heel herkenbaar wat je schrijft, ik ben om dezelfde reden er deze keer al niet eens meer aan begonnen. Ik had in de eerste week na mijn bevalling ook enorme honger, ik gooi het er op dat dat komt doordat bevallen zo'n enorme inspanning is. Gewoon lekker eten waar je zin in hebt, eindelijk kan het weer zonder maagzuur en andere ellende.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm hier 38 weken en erg krampig. Hoop dat dit een soort voorweeën zijn. Ik ben er nog niet klaar voor



@Point: las net je berichtje. Wat een raar mens, waar bemoeit zo iemand zich mee zeg... fijne kraamtijd gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Nou idd wat een stom mens point.

Compleet over jullie intieme moment heen gewalst.



Goed dat je gestopt bent, belangrijk om aan jezelf te denken. Je dochter heeft er niks aan als jij je er alleen maar onzeker en verdrietig door voelt.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Point: Jeetje wat een achterlijk mens, waar bemoeid ze zich mee!



Mjah: succes met de allerlaatste loodjes!





Hier: momenteel 34 weken en 5 dagen. Al een poosje af en toe last van menstruatieachtige krampen maar dat is volgens de verloskundige indalingspijn. Maar sinds vandaag gaat het gepaard met lage rugklachten wat komt en gaat. En verder als de kleine beweegt heb ik het gevoel dat ik in mijn broek plas. *klaagmodus weer uit*
Alle reacties Link kopieren
Dank je Witteparel. Jouw klachten klinken heel bekend. Hier ook lage rugpijn en het plasgevoel... *klaagmodus weer aan* En vreselijk het zuur vandaag... jakkes.
Dat heb ik ook, als de baby beweegt moet ik soms naar de wc rennen.

Vanmorgen wakker geworden met erg pijnlijke borsten. Net als in het begin van de zwangerschap.



Joker succes vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Zet m op joker!!
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Succes Joker!
Alle reacties Link kopieren
Succes Joker!!
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Dank jullie! Mocht gewoon naar hui, morgen gaat het gebeuren.



Mag tot 22u eten, ga nu aan de chocoladevla met slagroom.



Moet zeggen dat alles veel leuker en rustiger is dan 7 jaar geleden. Afdeling is gezellig, eigen suite, ruimte voor humor. Er wordt veel meer naar het welzijn van de moeder gekeken.
Fijn joker! Kwam speciaal nog even voor jou kijken blij te lezen hoe het gaat en hoe jij je voelt. Ik zou zeggen eet je klem aan de vla met slagroom!

Ik hoop (en ga er van uit) dat jouw gentle sectio net zo "fijn" gaat als die van m'n beste vriendin, dan komt het helemaal goed!!
Alle reacties Link kopieren
Joker succes en geniet van je vla!
Alle reacties Link kopieren
Nou snap ik er niks meer van hoor, wat hebben jullie vandaag dan in het ziekenhuis gedaan? Bij een gentle sectio is er lijkt me toch geen sprake van inleiding medicatie?

Ik weet niet meer wie het over 'vla' had van de week maar ik kan het even niet horen...

Ik ben bezig met een inhaalslag; vanavond een glaasje wit bij het eten. (Sorry off topic)



Zet m op joker, nogmaals!
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Oh je mocht toch nog naar huis. Wel fijn slapen in je eigen bed.



Heel veel succes morgen en geniet maar lekker van je vla.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:pointdexter schreef op 29 november 2015 @ 19:43:

Nou snap ik er niks meer van hoor, wat hebben jullie vandaag dan in het ziekenhuis gedaan? Bij een gentle sectio is er lijkt me toch geen sprake van inleiding medicatie?

Ik weet niet meer wie het over 'vla' had van de week maar ik kan het even niet horen...

Ik ben bezig met een inhaalslag; vanavond een glaasje wit bij het eten. (Sorry off topic)



Zet m op joker, nogmaals!



Ik heb ook nog steeds geen idee waarom ik vandaag moest komen. ;)



Heb aan een monitor gelegen, moest bloed prikken en mijn kamer bekijken.



Toen mocht ik weer gaan met mijn koffer.
Alle reacties Link kopieren
Lol. Sta je dan met je goeie gedrag. Lekker nog een nachtje rust in je eigen bed!
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik kom even binnenvallen omdat ik even moet klagen over lompe mensen en opmerkingen die ik vaak echt niet kan hebben nu.



*klaagmodus aan*

'Nee, ik ben NIET zwanger van een tweeling. Nee, ik denk niet dat mijn buik 'heel fors is' voor de eerste. En nee, je mag me niet nu opeens dik noemen alleen omdat ik zwanger ben. ('Haha, nu kan ik dat zeggen'. Ehm nee, ook als iemand zwanger is is het lomp). En ja, ik vind het dus heel vervelend als mensen zich opeens met mijn buik bemoeien omdat mijn gewicht hiervoor nooit een issue was. Bek houden allemaal en bemoei je met je eigen lichaam.

*klaagmodus uit*



Zo, dat lucht op. Dank. En sorry dat het er even uitmoest
Alle reacties Link kopieren
Hallo Saqua,



Heel herkenbaar allemaal :-) Gooi t er maar uit, hier kan het. Hier een vrij grote buik, soms kijken mensen op straat 4 keer om, waarbij ik dan denk 'jeez, zo groot is mijn buik nou ook weer niet'



En met een week of 25 dachten ze al dat ik bijna uitgerekend was. Irritant...
Alle reacties Link kopieren
Even snel updaten: ik ben van vrijdag op zaterdagnacht in recordtempo bevallen van m'n derde dochter! Op nog geen drie uur was ze er :-)

Alles gaat goed, alleen die naweeën... Auw!
Vevana van harte! Veel geluk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven