Entertainment alle pijlers

The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

28-10-2015 12:16 3010 berichten
If more people become a part of us, we get stronger.



Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.



Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.



Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Hier de link van het vorige topic.

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

whaaaaa dat laatste ook nog ff erachteraan he!
Laatste kogel voor jezelf Deanna......
Maar nog altijd geen antwoord op de help...
Nou. Ik had een MSF verwacht.
Oh, afgelopen. Stom zeg. Inderdaad wat Star zegt. Alleen weet ik niet zo goed wat beantwoord word....
quote:linde77 schreef op 30 november 2015 @ 15:46:

[...]





Ik ook!! Grrrr...

Nu lang wachten. Vind het echt een goed seizoen tot nu toe.



Op wie zijn jullie boos?



Ik vond zelf Carol een beetje raar doen..
quote:mama_lin schreef op 30 november 2015 @ 23:02:

Maar nog altijd geen antwoord op de help...Ja wel, vlak voor ze de garage in doken hoorde je Daryl over de walky talky, waarop Eugene 'help' zei.
quote:mama_lin schreef op 30 november 2015 @ 23:02:

Maar nog altijd geen antwoord op de help...Wel. Het was Eugene.
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 30 november 2015 @ 23:02:

Maar nog altijd geen antwoord op de help...Wel toch? Het was Eugene.
Life is short. Eat dessert first.
quote:tulpje1977 schreef op 30 november 2015 @ 23:02:

[...]





Op wie zijn jullie boos?



Ik vond zelf Carol een beetje raar doen..tik op haar eierdopje gehad he
Alle reacties Link kopieren
Morgan, goddamnit! Meerdere malen naar de TV geroepen. De showdown tussen Carol en hem was wel mooi trouwens. Goed geacteerd van beiden! Die Wolf...ik snap niet dat Morgan hem ook nog echt ging verdedigen. Dat hij hem zelf niet wilde doden vond ik al onverstandig, maar dat hij het een ander ook niet wil laten doen... En die ander zelfs gaat bevechten om het te voorkomen. Doe eens normaal, lul. Door hem waren Carol, Denise en hijzelf bijna dood en misschien gaat Denise nog wel dood.



Deanna is het slachtoffer, had ik wel verwacht. Mooie scenes met Michonne. Toen Deanna aan Michonne vroeg: ' wat wil jij?' dacht ik gelijk: RICK!



Doordat Sam gaat praten wordt de aandacht van die Walkers op de groep gericht. Daar gaan doden vallen natuurlijk.



Glenn komt, al dan niet met Enid, Maggie te hulp.



Het was Eugene door de walkie. Hem wilde ik ook wel een schop verkopen. Wat was er gebeurd als Rosita en Tara niet gekomen waren... Doe wat! Gelukkig was hij nog van nut met dat slot, maar man man man.



Geen Daryl, Sasha en Abraham.
Alle reacties Link kopieren
Meh, wat een kuteinde weer zeg Kunnen ze die Sam niet ff uit de rij gooien, hou je kop joh.



Ik ben ook behoorlijk pissed op Morgan. Waar zat hij met zijn hoofd?



EN WAAR WAS DARYL IN DEZE MSF??



Vragen, vragen, vragen.
Oeps
quote:doornroosje9 schreef op 30 november 2015 @ 23:04:

[...]



Wel toch? Het was Eugene.Nee, want Eugene zei het maar 1x, en bij Daryl wordt om herhaling gevraagd en dat is luider herhaald. En hij zei idd help, maar niet in de walkie talkie
Ik ben boos op Morgan. Door zijn stomme pacifistische houding is Denise straks dood. En hij heeft Carol pijn gedaan
Alle reacties Link kopieren
Ik was juist boos op Carol dat ze dat perse nu wilde doen.
Alle reacties Link kopieren
O, en Ron!



Carl loog voor hem, maar ik weet bijna zeker dat Rick en Jessie dat wisten.
Alle reacties Link kopieren
Ja, was Eugene die help riep. In ieder geval weten we dat op dat moment Daryl en companie aan het rijden waren. Die komen dus naar alexandria!

En och arme, Denise!! Wat gebeurd daar mee?
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
quote:Smaug schreef op 30 november 2015 @ 23:04:

EN WAAR WAS DARYL IN DEZE MSF?? Laatste scene was ie er
quote:Liadan schreef op 30 november 2015 @ 23:04:

Geen Daryl, Sasha en Abraham.Wel, na de aftiteling.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben boos op de pauze. Wat is dit nou voor prutafsluiting.
Oeps
quote:Liadan schreef op 30 november 2015 @ 23:06:

O, en Ron!



Carl loog voor hem, maar ik weet bijna zeker dat Rick en Jessie dat wisten.Ja nou ja, je hebt niks aan ruzie in de tent op zo'n moment. Dus dat snapte ik wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 30 november 2015 @ 23:06:

Ik was juist boos op Carol dat ze dat perse nu wilde doen.



Dat was ook onverstandig in mijn ogen. Maar Morgans idiotie heeft dat voor mij echt naar de achtergrond gedrongen. Dat was nog tien keer stommer.



Ik neem aan dat Carol niet een actie wilde ondernemen met Langhaar achter haar rug. Zou ik ook niet willen. Heb je een horde Walkers aan de voorkant en zo'n Wolf aan de achterkant. Nee, bedankt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 30 november 2015 @ 23:07:

[...]



Wel, na de aftiteling.Shit, ben ik te vroeg gestopt met kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 30 november 2015 @ 23:08:

[...]



Ja nou ja, je hebt niks aan ruzie in de tent op zo'n moment. Dus dat snapte ik wel.Uh ja.. ik ook.
Morgan gaat z'n ass gekickt krijgen als Daryl dit hoort trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven