whatsappen met een ander

29-11-2015 02:22 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste iedereen.



Mijn vriend werd lastig gevallen door een meisje dat hem leuk vond. Op een gegeven moment is hij daar op in gegaan. Ik ben hierop boos geworden en het is inmiddels uitgepraat, maargoed. Hij wil nu wel een ander nummer. Gelukkig hebben wij beiden prepaid kaarten zodat dat geen echt probleem is, echter moet hij dus wel maandag gewoon werken. Ik ben bereid opnieuw te beginnen, maar al zou ik hem vertrouwen, haar doe ik dat niet. En ik weet vrijwel zeker dat zij gewoon weer begint met whatsappen.



Morgen ga ik dus een simkaart halen. Maar, hoe weet ik nou zeker dat haar nummer niet meer in zijn telefoon voorkomt ? Ik wil uiteraard zien dat hij het contact verwijderd, maar het vertrouwen is toch wel geschaad. Voor het zelfde geld staat het alsnog ergens in die telefoon en begint hij zelf weer. Hoe zouden jullie hiermee omgaan?



En ja, mijn eerste reactie was ook dat het over was, er is ook gezoend namelijk, maar we zijn inmiddels zo lang bij elkaar en hebben zoveel samen meegemaakt dat we hier wel overheen moeten kunnen komen.
Alle reacties Link kopieren
Oja aangezien de mannen hier toch geroepen worden voor tips: hoe moet ik volgens jullie dan laten blijken dat dit niet is wat ik wil?
Alle reacties Link kopieren
quote:fhsgfsdlf schreef op 30 november 2015 @ 13:41:

Ik ben dan misschien stom dat ik dit laat gebeuren maar sommige van jullie reacties vind ik ook een beetje kortzichtig hoor.

Oh en ik ben alles behalve een materialistisch poppetje maar heb keihard gewerkt voor alle spulletjes die ik heb dus waarom mag ik daar niet blij mee zijn?



Als het jouw spullen zijn, dan neem je ze toch mee? Of sla je ze ergens op?

Je blijft toch serieus niet bij iemand vanwege 'alle spulletjes'?
Alle reacties Link kopieren
quote:fhsgfsdlf schreef op 30 november 2015 @ 13:43:

Oja aangezien de mannen hier toch geroepen worden voor tips: hoe moet ik volgens jullie dan laten blijken dat dit niet is wat ik wil?Ik ben geen man, maar wat dacht je van: 'Henk, ik wil dit niet. Kap ermee!'
Alle reacties Link kopieren
quote:fhsgfsdlf schreef op 30 november 2015 @ 13:41:

Oh en ik ben alles behalve een materialistisch poppetje maar heb keihard gewerkt voor alle spulletjes die ik heb dus waarom mag ik daar niet blij mee zijn?

Ergens blij mee zijn hoeft nog niet te betekenen dat je je eigenwaarde door de plee spoelt voor die spullen. Maar blijkbaar vind je die spullen belangrijker dan je zelfrespect.

En als ze van jou zijn dan neem je ze toch lekker mee? Ik zou voor alle spullen in de wereld niet samen blijven met een man die ik niet vertrouw.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem gezegd dat ik voorlopig even geen seks wilde om er achter te komen of dat verliefde gevoel er nog zat. Eigenlijk ook dat ik apart wilde slapen. Ik heb ook verteld dat ik iemand leuk vond. Het resultaat daarvan isdat we het 3 keer op een dag op zijn initiatief gedaan hebben, hij vroeg of ik bij hem in bed kwam en ineens een stuk liever doet. We lachen ook weer samen en hangen na lange tijd niet ieder op een eigen bank maar samen op de bank. Ineens geeft hij alle bevestiging die ik wel wil maar waar ik niet om vraag. Wat moet ik hier nu weer uit opmaken?
Alle reacties Link kopieren
quote:fhsgfsdlf schreef op 01 december 2015 @ 14:16:

Ik heb hem gezegd dat ik voorlopig even geen seks wilde om er achter te komen of dat verliefde gevoel er nog zat. Eigenlijk ook dat ik apart wilde slapen. Ik heb ook verteld dat ik iemand leuk vond. Het resultaat daarvan isdat we het 3 keer op een dag op zijn initiatief gedaan hebben, hij vroeg of ik bij hem in bed kwam en ineens een stuk liever doet. We lachen ook weer samen en hangen na lange tijd niet ieder op een eigen bank maar samen op de bank. Ineens geeft hij alle bevestiging die ik wel wil maar waar ik niet om vraag. Wat moet ik hier nu weer uit opmaken?Wat je hieruit moet opmaken? Dat je niet zo heel standvastig bent als je je al niet eens aan je eigen woord houdt. Je wilt voorlopig even geen seks en ook niet meer met hem in 1 bed slapen, maar stapt vervolgens wél bij hem in bed en neukt drie keer op een dag met hem? Je laat je wel heel gauw overhalen. Zo leer je hem dus dat hij jouw argumenten niet serieus hoeft te nemen, omdat je toch wel weer bijdraait als hij eventjes lief doet.
Alle reacties Link kopieren
Ik kon niet ruiken dat hij toen ineens moeite ging doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:fhsgfsdlf schreef op 01 december 2015 @ 14:51:

Ik kon niet ruiken dat hij toen ineens moeite ging doen.



En als hij een beetje moeite doet spreid jij automatisch je benen, ook als je jezelf voorgenomen hebt (en ook tegen hem gezegd hebt) voorlopig even geen seks met hem te hebben? Tsja. Dan doet hij nu eventjes moeite om te laten zien dat hij toch écht wel zijn zin krijgt, tot hij het weer zat is en dan zit je weer in hetzelfde schuitje; jij vertrouwt hem niet en je blijft alleen maar bij hem vanwege de spullen, en hij weet dat hij jouw dreigementen toch niet serieus hoeft te nemen omdat hij overal mee wegkomt. Leuke relatie zo!
Wauw ik zit echt met open mond te lezen.

Nou ja als het voor jullie werkt, apart stel zijn jullie, heel twisted ik denk ook echt dat jullie samen oud gaan worden, hoe fucked up het ook is.
quote:fhsgfsdlf schreef op 01 december 2015 @ 14:51:

Ik kon niet ruiken dat hij toen ineens moeite ging doen.
Wat een drama voor niets. Je blijft toch bij hem, wat hij ook doet want die arme schat kan er niets aan doen dat hij zo lekker is en dat anderen op hem geilen. En dat hij zwak is als hij onder invloed is, is ook zielig want dat komt door drank of drugs, kannieookniksandoen..



En dan kan jij wel stoer zeggen: hij krijgt geen seks meer van mij. Maar zodra hij met z'n apparaat staat te zwaaien, spreid jij gewoon drie keer je benen.



Kortom, drama voor niks.
Alle reacties Link kopieren
Toch wel raar dat als ik het anders formuleer en mij als de gekwetste echtgenote opstel jullie wel normaal kunnen reageren. Het wordt tijd voor een mannen viva meld ik mij daar wel aan! Tuurlijk is hij fout maar we zijn al weer een tijd verder. Moet ik daar over blijven sippen dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:fhsgfsdlf schreef op 01 december 2015 @ 22:22:

Tuurlijk is hij fout maar we zijn al weer een tijd verder. Moet ik daar over blijven sippen dan?Inderdaad, we zijn alweer een hele tijd verder. Om precies te zijn: twee hele dagen sinds het begin van dit topic.
Alle reacties Link kopieren
Wat?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:fhsgfsdlf schreef op 01 december 2015 @ 22:22:

Toch wel raar dat als ik het anders formuleer en mij als de gekwetste echtgenote opstel jullie wel normaal kunnen reageren. Het wordt tijd voor een mannen viva meld ik mij daar wel aan! Tuurlijk is hij fout maar we zijn al weer een tijd verder. Moet ik daar over blijven sippen dan?

Nou, met als die letters van je alfabet , kom je er zeker niet.

.

Maar ik denk anders ook niet.

Want je bleef al wel een tijdje sippen, met dit geschreven topic, of niet?

.

Alle sterkte voor jou, ...want jij zult het nodig hebben.

En dat zeg ik niet snel.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:fhsgfsdlf schreef op 01 december 2015 @ 22:22:

Toch wel raar dat als ik het anders formuleer en mij als de gekwetste echtgenote opstel jullie wel normaal kunnen reageren. Het wordt tijd voor een mannen viva meld ik mij daar wel aan! Tuurlijk is hij fout maar we zijn al weer een tijd verder. Moet ik daar over blijven sippen dan?Van mij hoef je niet te sippen. Je zegt zelf dat jij een andere simkaart gaat halen maar je maakt je zorgen hij haar niet weer zal benaderen.. Echt gezellig klinkt het niet als je je vent (of nee die stoute meiden) niet kan vertrouwen. En in mijn ogen terecht dat je hem niet vertrouwt.
quote:fhsgfsdlf schreef op 01 december 2015 @ 14:16:

Ik heb hem gezegd dat ik voorlopig even geen seks wilde om er achter te komen of dat verliefde gevoel er nog zat. Eigenlijk ook dat ik apart wilde slapen. Ik heb ook verteld dat ik iemand leuk vond. Het resultaat daarvan isdat we het 3 keer op een dag op zijn initiatief gedaan hebben, hij vroeg of ik bij hem in bed kwam en ineens een stuk liever doet. We lachen ook weer samen en hangen na lange tijd niet ieder op een eigen bank maar samen op de bank. Ineens geeft hij alle bevestiging die ik wel wil maar waar ik niet om vraag. Wat moet ik hier nu weer uit opmaken?



Hij vond het wel geinig dat jij deed alsof je afstand wilde nemen. Dus was hij eventjes "lief" voor je, om tegenover zichzelf en jou te bewijzen dat hij je gewoon tot 3x toe op een dag neemt als jij zegt dat je even geen seks meer wil. Het lijkt erop alsof jij letterlijk en figuurlijk voor hem op je rug ligt. Dat "lief" doen en die bevestiging zal waarschijnlijk heel tijdelijk van aard zijn. Respect lijkt hier namelijk ver te zoeken, maar goed dat dwing jij ook in geen enkel opzicht af.



Maar veel plezier nog samen..
Mannen zijn meestal veel eerlijker en directer dan vrouwen, dus op een "mannen forum" kom je er echt niet beter vanaf..



Maar als jij vindt dat alles koek en ei is moet je je zeker niets laten aanpraten. Ga dan ook helemaal niet opzoek naar antwoorden op een forum, als je die toch al weet.
Alle reacties Link kopieren
Deze man doet dus precies wat jij NIET wil? Jij wil geen sex en dat antwoord hij met extra veel sex.

Je hoeft niet te sippen om een vent, dat wil niemand. Maar je zit er wel mee, toch? Ergens blijf je stiekem toch sippen.

Het quasi stoer doen heeft hier geen nut,dan worden de reacties harder en pijnlijker. in je relatie heeft het ook geen nut, ook dan worden de reacties steeds pijnlijker en harder. gaat je een keertje opbreken als je niet voor jezelf op gaat komen. Bedenk je maar eens wanneer hij over jouw grenzen heen walst...en bedenk eens wanneer hij je fijn en goed behandelt. Ik zie hier een jonge vrouw die zichzelf veel minder belangrijk vindt dan haar partner en een partner die niet naar zijn vriendin luistert en haar niet serieus neemt.
quote:bungaa schreef op 02 december 2015 @ 08:50:

een partner die niet naar zijn vriendin luistert en haar niet serieus neemt.Zo te lezen neemt hij haar behoorlijk serieus
Alle reacties Link kopieren
quote:sadface902 schreef op 02 december 2015 @ 09:46:

[...]



Zo te lezen neemt hij haar behoorlijk serieus
Alle reacties Link kopieren
Jou gezicht sadface, met het bijbehorende topic naam schrijfster, zo gaat zij zich voelen...

.

Hussel hussel hussel , totdat je er stront misselijk van word.

Ligt alles in duigen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven