leuke jongen!

30-11-2015 10:04 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat is dan ook wel het hele probleem! Ik heb een super leuke jongen leren kennen via tinder (oeps, nooit gedacht dat er normale mensen op zaten maar toch wel!) hij woont zo'n 25 min rijden bij mij vandaan! geen probleem zou je zeggen.. maar de laatste keer dat ik hem nu gezien heb is al weer 12 dagen geleden omdat we allebei zo druk eigen leven hebben.. hij moet al 4 keer per week voetballen.. gewoon 5 dagen werken.. ik heb paardrijden.. vriendinnen... Ik vind hem echt onwijs leuk maar ik ben bang dat het niet werkt als je zo weinig tijd heb voor elkaar en allebei zo eigen leven heb.. hij zegt dan nu deze week uiteten te willen gaan en ik mag de dag kiezen, maar ik wil absoluut niet dat hij een training daarvoor af zegt in mijn ogen is dat niet de manier waarop we tijd voor elkaar moeten hebben/maken.. hoe zouden jullie denken?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekker erop uit gaan met zn 2en.

Als hij je echt leuk vind, is er vanzelf een keer tijd voor jullie samen (of maakt ie die!)

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
quote:misschelsea schreef op 30 november 2015 @ 12:00:

Hij kan heus wel een training missen, is niks ergs aan.]Als je het niet erg vindt om met de wedstrijd op de bank te beginnen...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty schreef op 30 november 2015 @ 11:11:

[...]





En degene op hoger niveau zeggen hun trainingen niet zomaar af. Dus date van TO traint niet op hoog niveau want dan had hij wel gezegd: ik kan alleen op donderdag tussen 4 en 7.Als je laag speelt train je niet drie keer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
[..
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty schreef op 30 november 2015 @ 21:54:

[...]



ook weer waar....



the mystery continues..
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik niet beginnen met daten als je je hobby’s er niet voor wilt opzeggen ;). Daten is tijd voor elkaar maken en mocht het serieus worden, dan een goede mix vinden tussen je relatie en hobby’s



Ik werk zelf ook 5 dagen per week en sport daarnaast ook 5 a 6 dagen per week. En als mijn vriendin een filmavond wilt doen, dan sport ik toch gewoon een dagje minder.



Hij kan dus best een training overslaan voor een leuke date met jouw en daar hoef je je niet schuldig over te voelen. Voor daten moet je nou eenmaal tijd maken.



Geniet ervan
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 november 2015 @ 10:07:

Dus jij wil je paardrijden er wel voor opgeven?Dit is wel een hele scherpe Bianca.
Alle reacties Link kopieren
Pff, hij wilt een training opoveren.. Waar maak je je druk om?
Dus dat...
Alle reacties Link kopieren
quote:marc-30 schreef op 01 december 2015 @ 13:42:

en sport daarnaast ook 5 a 6 dagen per week. En als mijn vriendin een filmavond wilt doen, dan sport ik toch gewoon een dagje minder.



Hij kan dus best een training overslaan voor een leuke date met jouw en daar hoef je je niet schuldig over te voelen.Jij fitnesst, of loopt hard oid?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat is dan ook wel het hele probleem! Ik heb een super leuke jongen leren kennen via tinder (oeps, nooit gedacht dat er normale mensen op zaten maar toch wel!) hij woont zo'n 25 min rijden bij mij vandaan! geen probleem zou je zeggen.. maar de laatste keer dat ik hem nu gezien heb is al weer 12 dagen geleden omdat we allebei zo druk eigen leven hebben.. hij moet al 4 keer per week voetballen.. gewoon 5 dagen werken.. ik heb paardrijden.. vriendinnen... Ik vind hem echt onwijs leuk maar ik ben bang dat het niet werkt als je zo weinig tijd heb voor elkaar en allebei zo eigen leven heb.. hij zegt dan nu deze week uiteten te willen gaan en ik mag de dag kiezen, maar ik wil absoluut niet dat hij een training daarvoor af zegt in mijn ogen is dat niet de manier waarop we tijd voor elkaar moeten hebben/maken.. hoe zouden jullie denken?



Huh, zo vaak? Is tie een pro ofzo
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2015 @ 16:10:

[...]





Jij fitnesst, of loopt hard oid?Fitness inderdaad, 4 dagen kracht en 1 dag cardio (squash). Maar doelde meer op het feit dat er best tijd gemaakt mag worden voor een romantisch avondje uit . Daar sport ik zelf ook graag een avondje minder voor
quote:KingImmortal schreef op 30 november 2015 @ 10:25:

mijn advies is om paardrijden nooit op te geven, voor niks en niemand! laat nooit een man tussen jou en de paarden inkomen. Droog!
Ik zou op zoek gaan naar iemand die groter is dan jij..
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex traint ook vier keer per week. Twee keer zelf en twee avonden traint hij een jeugdelftal. Veel verantwoordelijkheid, dat kon en wilde hij niet afzeggen voor een avondje eten of film kijken. En dan ook nog werken en op zaterdag de hele dag weg zijn want z'n eigen wedstrijd en die van z'n jeugdteam. Ik vond het heel vermoeiend en frustrerend om hem zo weinig te zien. Ik zou er niet aan beginnen als je nu al niet weet hoe je het moet doen. Klinkt alsof hij nog te druk is voor een relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:marc-30 schreef op 02 december 2015 @ 08:15:

[...]





Fitness inderdaad, 4 dagen kracht en 1 dag cardio (squash). Maar doelde meer op het feit dat er best tijd gemaakt mag worden voor een romantisch avondje uit . Daar sport ik zelf ook graag een avondje minder voor Met fitness heb je geen verplichting om te komen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
wat een rare reacties zitten er tussen zeg. maar inderdaad m'n paard zal ik nooit opgeven voor een vriend heb ik ook nooit ergens gezegt. en ja hij speelt hoog voetbal waardoor hij 4x per week daar is.. en ook daarom wil ik niet dat hij voor mij een training gaat afzeggen dat js zijn hobby en passie
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat kan hij dan zelf wel inschatten, denk je niet? Dat hoef jij echt niet voor hem te doen. Ik vind het een beetje betuttelend om, als hij af wil spreken, moeilijk te gaan doen omdat je bang bent dat hij een training mist. Het is een volwassen vent, hij is niet vanzelf op dat hoge niveau terechtgekomen en hij is in al die jaren vast wel vaker een leuk meisje tegengekomen, hij zal dat dus zelf wel kunnen plannen en regelen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven