Lastig, wat zouden jullie doen

01-12-2015 18:19 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even heel kort door de bocht:



Sinds een tijd aan het daten met een geweldige man. Alles heel leuk en aardig tot ik van de week ondervond dat hij en zijn familie veel optrekken met vijanden van mij en mijn familie. Vijanden vind ik een kinderachtige benaming maar zij zijn de hoogste uitzondering waar ik me niet voor in zou kunnen houden die echt ooit eens te ver gegaan zijn. Als ze aan je kinderen komen.. Denk aan woninginbraak, aanranding nichtje etc etc. Ze liegen ontzettend veel over deze situatie en roddelen klinklare onzin over alles en iedereen en ik zie mezelf eenmaal helemaal gesmolten in deze man toch over zes maanden gefrustreerd mijn spullen pakken omdat ik me niet eens zou gaan zitten verantwoorden wanneer er praatjes de rondte zouden gaan bijvoorbeeld. Verjaardagen enzo vergeet het maar.



Wat zouden jullie nou doen? Mij lijkt het logisch om de handdoek in de ring te gooien, dit even te verwerken en te wachten op een nieuwe liefde. Maar misschien valt er hier nog wel wat van te maken? Daarom ben ik benieuwd wat jullie zouden doen. Ik wil niet dat hij kennissen opgeeft voor mij of dat er straks ruzie ontstaat in zijn familie omdat ik weiger me (bijv op verjaardagen) te mengen tussen dit asociaal crimineel volk dat meerdere familieleden te pakken heeft gehad. Hij is anders, hij kan er niks aan doen maar het vergalt wel mijn verliefdheid en gedroom over onze toekomst samen. Stel je voor, de inbreker die in je zoon zijn huis zat en alles leegtrok moeten verdragen met oud en nieuw bijvoorbeeld. Mij niet gezien! Maar goed, mijn nieuwe relatie is wel bijzonder lief en overigens totaal niet crimineel ofzo hoor. Het zijn de vrouwen van- die bevriend zijn met elkaar niet dat mijn vriend zelf optrekt met dit soort "stoere" kereltjes.



Iemand?
Alle reacties Link kopieren
En wat zeg je vriend hierover?
Inderdaad, wat vindt hij er zelf van?
Alle reacties Link kopieren
You are who you hang out with, je vriend zal ook wel tendensen hebben om te stelen.
Je moet m wel onweerstaanbaar leuk vinden wil je hier aan beginnen... Klinkt een beetje als het romeo en julia verhaal. Mij niet gezien
Je vriend zit in een crimineel milieu, het lijkt me sterk dat hij zelf geen crimineel is.
Alle reacties Link kopieren
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb ook criminelen in mijn familie, maar daar ga ik niet mee om, ik wil niet met dat volk geassocieerd worden. Waarom vindt je vriend het niet erg om met dat soort mensen geassocieerd te worden?
Alle reacties Link kopieren
Die snapt mij natuurlijk, geeft me groot gelijk en geeft aan dat hij zelf niet optrekt met deze mensen. Maar goed, volgend jaar is zijn zus jarig en bijvoorbeeld inbreker zijn vrouw is haar hartsvriendin dus die komt dan ook samen met het restje. Nu ben ik uitgenodigd voor oud en nieuw. Heel lief dat ze me allemaal ook zo warm opvangen maar hun beseffen dus niet wat er allemaal speelt. Alleen vriend weet hier vanaf.



Zou hem nooit tegenhouden om zelf wel te gaan maar wie begint er nou aan een dramarelatie denk ik dan?



Dank voor je reactie
Idd, bad guys veranderen niet.

Hij heeft het waarschijnlijk alleen nog niet verteld omdat je mogelijk gaat zingen als een kanariepiet.
Alle reacties Link kopieren
Even voor de duidelijkheid. Mijn vriend is een harde werker die maar net rond komt. Een boeren lompe hark die absoluut niet crimineel is dat weet ik heel zeker. Zijn zus trekt op met die vrouwen van en zo kent zijn moeder ze ook en hebben ze het allen heel gezellig. Als vriend ook maar een beetje 'bad' zou zijn had ik dit niet eens gepost op een forum. Dan had ik er inderdaad heel snel klaar mee geweest maar hij staat er dus net zo machteloos in als ik. Vandaar lieve dames
Dat je überhaupt een topic moet openen om het te bespreken. Ik zou het wel weten.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, dan gaan jullie niet naar die feestjes? Je vriend is toch lief? Behandel dan hem zo ook.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje ikhierhuh, tuurlijk ben ik lief voor hem. Is de algemene ervaring dan niet dat na verloop van tijd dit soort dingen een relatie breken? Hij geeft ook aan niet te gaan dan maar dat wil ik dus ook niet. Hij wist ook niet van deze rotgeintjes hoor. Hij kan dan wel lekker voor mij (en zichzelf) kiezen maar gaat zijn familie dan niet zeuren dat ik hem overal wegtrek en weghoud? Daar vrees ik een beetje voor. Hij is een absolute YES maar dit staat er dus tegenover. Daarom ook zo lastig.



Misschien iemand ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang zijn jullie al bij elkaar?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
5 maandjes pas viva amber
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt alsof je er al over uit bent.

Als ik het goed begrijp weet hij niks van al die incidenten af en heeft hij er niks mee te maken. Dan kan je hem er ook niet verantwoordelijk voor maken.



Wat vriendjes van vriendinnen van familie doen.................



Hij kan ook zijn ballen oprapen en die mensen een keer confronteren. Of jij natuurlijk.
Hij mag omgaan met wie hij wil. Net als zijn zus.

En jij mag bepalen, elke gelegenheid weer, of jij bij dat feestje wil zijn of niet.



En je zo te lezen staat het toch wat verder weg. De zus van vriend heeft ene hartsvriendin en die is getrouwd met de inbreker. Dus jouw vriend heeft dus niet zijn gezelschap gezocht, maar komt, net als meneer de inbreker, erbij omdat de beide dames elkaars vriendinnen zijn.
Wat een vooroordelen zeg...
Alle reacties Link kopieren
Hij kan er niets aan doen in een 'foute' familie te zijn geboren natuurlijk. Echt blij zou ik er niet van worden maar het hangt wel af van de mate van contact, hoe hij erin staat etc
Je bent zelf een theepot
.....
nvt
Alle reacties Link kopieren
dumpen die gast, nu het nog kan....
Alle reacties Link kopieren
Inbreker is niet gestraft. Zoon werd achteraf nog getreiterd met hintjes via chatboxen waardoor wij weten wie het was maar wat door gebrek aan sporen niet aangetoond kan worden.



Ik weet niet eens of zus en overige familie van hun dubbelleven afweten. Ik kwam er dan ook achter doordat zus ineens begon te babbelen over dezelfde persoon. Heel enthousiast ook, terwijl zij zelf ook absoluut niet tokkie overkomt.



Daarom ook niemand valt iets te wijten en geen van allen hebben we zin in het gedonder dat bij deze confrontatie komt lijkt mij. Wie zou dan toch de sprong wagen?
Alle reacties Link kopieren
Wat sneu voor je vriend dat jij je leven zo laat bepalen door roddel en vage kennissen van zijn familieleden. De liefde zit blijkbaar niet diep.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven