Entertainment alle pijlers

The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

28-10-2015 12:16 3010 berichten
If more people become a part of us, we get stronger.



Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.



Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.



Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Hier de link van het vorige topic.

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het Denise lukt om zelf af te rekenen met Langhaar, maar los daarvan vind ik dat Morgan zijn eigen rommel moet opruimen (dus met Langhaar moet afrekenen). Ook denk ik/verwacht ik dat hij nog wel geconfronteerd gaat worden met de (ernstige) gevolgen van zijn 'all life is precious'-filosofie en ik ben benieuwd of hij er in slaagt om er aan vast blijven houden.
Alle reacties Link kopieren
Overigens lees ik Negan steeds als Megan met N. Dus Nee-gan ipv Nie-gan. Ik kan dat niet los laten, zelfs niet nu ik weet dat je het als Niegan uitspreekt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb exact hetzelfde!
hier ook
Alle reacties Link kopieren




Ik vind Neegan ook veeeel beter klinken dan Niegan.
Alle reacties Link kopieren
Ff bellen dat ze de uitspraak aanpassen
Oh nee ze spreken Negan juist goed uit! Jullie zijn allemaal gek










Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 01 december 2015 @ 22:40:

Ff bellen dat ze de uitspraak aanpassen Ja, en dan zeg ik gelijk dat ik helemaal niet op Negan zit te wachten en voor je het weet is JDM werkloos.
Voor wie Family Guy kent

Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de beste scene toen het leek alsof Deana Judith aan het eten was, zat toch ff met kippevel op mijn rug
quote:Dragisa schreef op 02 december 2015 @ 00:10:

Voor wie Family Guy kent

Even een beetje lachen om de winterstop door te komen.

























Alle reacties Link kopieren
Nog 75 dagen

Nog 1.779 uren

Nog 106.697 minuten

Nog 6.401.773 seconden

"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij Ben ik de enige die toen negan zei een vreugde kreet deed?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 02 december 2015 @ 21:46:

Volgens mij Ben ik de enige die toen negan zei een vreugde kreet deed?Nee hoor, ik ook
Hoezo eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Dat wil ik liever niet weten denk ik zo..

Ik weet al teveel jammer genoeg.
Zonder in details te treden,het is een personage waar ik al een tijdje naar uitkijk. Ik ben heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen in de serie.
Het lijkt alsof Negan diegene voor TWD fans is, wat The Joker voor Batman fans is.

Denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Dat zal wel zoiets zijn ja.
Ja daar kan ik me ook wel in vinden.



Ik ben ook wel gecharmeerd van de acteur die hem gaat spelen dus dat speelt ook wel mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 02 december 2015 @ 21:45:

Nog 75 dagen

Nog 1.779 uren

Nog 106.697 minuten

Nog 6.401.773 seconden

Inmiddels wel een paar minuutjes minder maar nog steeds duurt te lang tot februari
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Zou bijna carnaval inleveren voor een paar weekjes eerder TWD Wat zeg ik nou??? That's me??? A real carnavalvierder!!

Maar het is zo lang wachten
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven