Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!



Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.



Groeten,

Community Manager VIVA





Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 02 december 2015 @ 17:16:

Nu is er een blijkbaar een bug waardoor ik niet in mijn topic kan als een mod dit sticky maakt. Prima.

Er is dus ook een bug waardoor de ava niet kan worden vervangen. Niet Prima.



Het eerste probleem dat je noemt is zoals je weet gemeld bij de TD, daar wordt aan gewerkt.

Er lijkt een storing te zijn bij het uploaden van een nieuwe avatar, de TD gaat ernaar kijken. Zodra er meer bekend is hoor je uiteraard van ons.



Groet,

CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
Dank!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen priveberichten sturen, krijg dan 'bestaande pagina bestaat niet'.



Verschillende keren geprobeerd maar lukt niet om te verzenden.

Grapje ik had wat re re re weg moeten halen.

Zo slim was ik nog niet
Alle reacties Link kopieren
Het probleem omtrent het uploaden van een nieuwe avatar is opgelost. Je kunt vanaf nu weer zonder problemen van avatar wisselen. Mocht je alsnog problemen ondervinden, mail dan naar forum@viva.nl.



Groet,

CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
ik probeer net (voor het eerst) een pb te sturen naar iemand. Ik klik op het tekstballonnetje onder de avatar van die persoon. Ik zie bij het bericht staan: aan.. xxx (naam van diegene) en ik verstuur het bericht. Vervolgens staat het bericht in mijn eigen inbox en staat daar dat ik het bericht van gebruiker jopee (dat ben ik) heb gekregen...?



ik snap het niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Zoals al meerdere keren gemeld: om de haverklap (ook bij het wisselen van pijler of topic) komt ene Robert zich voorstellen (hi, I'm Robert) waarna hij een auto gaat aanprijzen. Ik heb er geen beeld bij, alleen die zeurderige stem. Bovendien blokkeert die reclame de boel. Ik heb de klacht ook al gemaild (op verzoek) maar nog geen reactie ontvangen.
verba volant, scripta manent.
Ik krijg steeds deze melding als ik mijn ava wil wijzigen:



Mocht dit vaker gebeuren dan kan je contact opnemen met de beheerders.

Vermeld hierbij de volgende error code: board::get_upload_error::UPLOAD_ERR_FORM_SIZE.



Ik heb nu al 4 verschillende formaten onder de 150x150 geprobeerd, maar krijg dus steeds deze melding.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 05 december 2015 @ 22:15:

Ik krijg steeds deze melding als ik mijn ava wil wijzigen:



Mocht dit vaker gebeuren dan kan je contact opnemen met de beheerders.

Vermeld hierbij de volgende error code: board::get_upload_error::UPLOAD_ERR_FORM_SIZE.



Ik heb nu al 4 verschillende formaten onder de 150x150 geprobeerd, maar krijg dus steeds deze melding.Dat heb ik ook sinds gisterenavond .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Moiren_ schreef op 05 december 2015 @ 22:15:

Ik krijg steeds deze melding als ik mijn ava wil wijzigen:



Mocht dit vaker gebeuren dan kan je contact opnemen met de beheerders.

Vermeld hierbij de volgende error code: board::get_upload_error::UPLOAD_ERR_FORM_SIZE.



Ik heb nu al 4 verschillende formaten onder de 150x150 geprobeerd, maar krijg dus steeds deze melding.Ik krijg ook steeds deze melding.
Ik heb een keer een reeks pb's naar de prullenbak verplaatst en toen reageerde een ander nog op een bericht. Sindsdien staat er dus Prullenbak (1), hoewel de prullenbak toch echt leeg is.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg steeds een error dat mijn plaatje te groot is als ik een nieuwe avatar wil opslaan. (Enn heeft een mooie kerst ava voor me gemaakt)

Maar zelf kan zij dat plaatje wel instellen zonder problemen.

Sterker nog: Als ik letterlijk haar ava opsla en deze bij mij instel krijg ik weer de error.

HELP!!! Ik wil mijn mooie kerst avatar instellen!!!
Alle reacties Link kopieren
Toevoeging het is dezelfde melding als welke Moiren hierboven heeft geplakt.
Hoi hoi, ik krijg mijn kerstava niet geüpload. Het is een gifje. Heb alle gebruikelijke oplossingen al geprobeerd (koekjes opeten, andere browser, even geduld hebben...) maar nakko.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het in internet explorer geprobeerd en in firefox en in chrome en cookies gewist etc niks hielp >.<
Alle reacties Link kopieren
Vervelend dat het uploaden van de nieuwe ava niet werkt. Zouden degenen die hier problemen mee ondervinden, hun afbeelding naar mij willen mailen? Dan kunnen we uitzoeken waar het aan ligt.



Groet,

CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
quote:Kia-Ora schreef op 06 december 2015 @ 09:23:

[...]



Dat heb ik ook sinds gisterenavond .



Hi Kia-Ora,

Zo te zien is het jou toch gelukt! Heb je iets anders gedaan, waardoor het nu wel lukte? Wellicht dat we daarmee andere forummers kunnen helpen.



Groet,

CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels mijn kerst ava. Maar alleen maar gelukt door een andere forummer die geen last had van de bug te laten inloggen op mijn account. Mij lukte het niet. Explorer chrome en firefox geprobeerd cookies wissen de hele riedel.
Alle reacties Link kopieren
O ja ik hb ook een paar keer in en uit gelogd ook dat hielp niet.
quote:CommunityManagerViva schreef op 07 december 2015 @ 10:09:

Vervelend dat het uploaden van de nieuwe ava niet werkt. Zouden degenen die hier problemen mee ondervinden, hun afbeelding naar mij willen mailen? Dan kunnen we uitzoeken waar het aan ligt.



Groet,

CM VIVAHet is uiteindelijk wel gelukt, na 100x proberen, koekies opeten, de boel schoonvegen, browser afsluiten en opstarten, verschillende formaten en op allerlei manieren verkleinen.
O ja, en het stomme was, terwijl het bij mij dus maar niet lukte, lukte het bij een andere forummer wel gewoon (met exact hetzelfde plaatje dus).
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 07 december 2015 @ 16:52:

O ja, en het stomme was, terwijl het bij mij dus maar niet lukte, lukte het bij een andere forummer wel gewoon (met exact hetzelfde plaatje dus).Ja dat was hier ook zo dus heb ik op hoop van zegen maar even mijn inlog gegevens aan die persoon gegeven. Het ligt niet aan de plaatjes.
Alle reacties Link kopieren
FlutterShyy en Moiren_,



Welke browser gebruiken jullie?



Groet,

CM VIVA
Chrome
Alle reacties Link kopieren
quote:CommunityManagerViva schreef op 08 december 2015 @ 09:10:

FlutterShyy en Moiren_,



Welke browser gebruiken jullie?



Groet,

CM VIVA



Hoi dat heb ik al een paar keer in dit topic aangegeven. Ik heb het zowel met chrome als firefox als internet explorer geprobeerd en het lukte niet. Uiteindelijk heb ik een andere forummer mijn inlog gegevens gegeven en zij heeft hem voor mij (probleemloos) kunnen plaatsen.



Verder heb ik een paar keer in en uitgelogd, mijn cookies gewist en het wel 10 x achter elkaar geprobeerd maar dit hielp niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:CommunityManagerViva schreef op 07 december 2015 @ 10:23:

[...]





Hi Kia-Ora,

Zo te zien is het jou toch gelukt! Heb je iets anders gedaan, waardoor het nu wel lukte? Wellicht dat we daarmee andere forummers kunnen helpen.



Groet,

CM VIVAIk heb hem met 50 procent verkleind en vervolgens die 50 procent weer met 70 procent verkleind. Maar hierdoor ís het wel wazig, erg zonde... maar de grote waarmee het zou moeten kunnen doet hij het niet. Tot 70 procent verkleinen kreeg ik steeds opnieuw de melding dat het te groot was.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven