Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!



Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.



Groeten,

Community Manager VIVA





Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg voortdurend de mobiele layout in Chrome op mijn laptop. In Firefox trouwens ook, in in IE... Enig idee hoe dat komt?
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
Alle reacties Link kopieren
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 10-12-2015 10:44
Reden: offtopic
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De zoekfunctie doet het weer eens niet...gisteren ook al niet.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Alle reacties Link kopieren
quote:Grzeczny schreef op 09 december 2015 @ 18:04:

Ik krijg voortdurend de mobiele layout in Chrome op mijn laptop. In Firefox trouwens ook, in in IE... Enig idee hoe dat komt?



Kun je mij een print screen mailen met daarbij het device dat je gebruikt? Dan kunnen we het onderzoeken.



Groet,

CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
quote:Kia-Ora schreef op 10 december 2015 @ 10:35:

De zoekfunctie doet het weer eens niet...gisteren ook al niet.



Dat is vervelend. Ik ga er achteraan. Zodra er meer bekend is laat ik het weten.



Groet,

CM VIVA
Ik kan nog steeds geen nieuwe ava uploaden.



Het is een lullig gifje, en computer says board::get_upload_error::UPLOAD_ERR_FORM_SIZE. .



Oh ja, en hij vraagt of ie me blij kan maken met een andere pagina. Beetje irrelevant lijkt me, in dit verband.
Ik heb hem wat kleiner gemaakt en nu is het wel gelukt, excuses voor mijn gezeur dus.



Nou nog even uitvissen hoe ik hem aan het glitteren krijg
Alle reacties Link kopieren




Nu heeft mijn man die net even langsliep allerlei verwachtingen
Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)
Alle reacties Link kopieren
quote:Kia-Ora schreef op 10 december 2015 @ 10:35:

De zoekfunctie doet het weer eens niet...gisteren ook al niet.



Hi Kia-Ora,



Hij werkt weer!



Groet,

CM VIVA
Wordt er nog wat aan de gebruiksvriendelijkheid van de pm inbox gedaan?

* gesprekken verwijderen door voor het bericht een vakje aan te vinken

* nieuwste antwoord boven in een lijntje

* smilies e.d in het reageervenster (is nu alleen in het venster boven, terwijl de laatste reactie beneden staat)

* melding dat een bericht niet aankomt, omdat de ontvanger een lijntje heeft verwijderd of bericht gewoon aan laten komen

* melding "nieuw bericht" bij berichten van moderator weg zodra het bericht gelezen is.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een tijdje niet in dit topic geweest, had ook niet door dat er een nieuw deel was geopend.

Ik wil even zeggen (waarschijnlijk mosterd, maar goed) dat ik niet meer die melding krijg met de vraag of ik écht wel de pagina wil verlaten, als ik ergens op klik. Die bug is dus blijkbaar opgelost.



Heel fijn!!
You don't have to fit into the format
De bol. Com reclame is irritant op mobiel. Hij klapt uit als je eroverheen scrollt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 11 december 2015 @ 20:40:

Wordt er nog wat aan de gebruiksvriendelijkheid van de pm inbox gedaan?

* gesprekken verwijderen door voor het bericht een vakje aan te vinken

* nieuwste antwoord boven in een lijntje

* smilies e.d in het reageervenster (is nu alleen in het venster boven, terwijl de laatste reactie beneden staat)

* melding dat een bericht niet aankomt, omdat de ontvanger een lijntje heeft verwijderd of bericht gewoon aan laten komen

* melding "nieuw bericht" bij berichten van moderator weg zodra het bericht gelezen is.



We zullen je suggesties doorgeven aan de technische dienst, dank!



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty schreef op 13 december 2015 @ 10:26:

De bol. Com reclame is irritant op mobiel. Hij klapt uit als je eroverheen scrollt.



We gaan het doorgeven!



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
En er is nu ook een uitklapreclame van een automerk
Het forum doet vandaag raar. Soms zie ik ineens alles gecentreerd, en dan springt het weer naar gewone vormgeving. Zowel op pc (IE) als op de tablet (Safari) zonder dat ik iets bijzonders doe. Zag een andere forummer er op Napraat ook al een opmerking over maken.
die "lees meer" begint ook weer af te glijden. Van de vier plaatjes zijn er twee reclame. Eentje is een man met hand in de broek en de ander gaat over naaktlopen. Hallo viva, we zijn er weer!?
en ik krijg zo af en toe een rare layout, de tekst groter en in het midden gecentreerd, zonder dat ik dat aan klik hierboven. Dus het hele topic gecentreerd.



nee, ik kan geen screenshot maken en mailen.



chromebook hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:CommunityManagerViva schreef op 10 december 2015 @ 17:35:

[...]





Hi Kia-Ora,



Hij werkt weer!



Groet,

CM VIVABeetje laat, maar ik zag het! Dankjewel .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Alle reacties Link kopieren
quote:Grzeczny schreef op 09 december 2015 @ 18:04:

Ik krijg voortdurend de mobiele layout in Chrome op mijn laptop. In Firefox trouwens ook, in in IE... Enig idee hoe dat komt?Ik heb zoals gevraagd een printscreen van mijn scherm gestuurd met de mededeling dat ik windows7/chrome draai, maar nog geen reactie. Is er al iets over bekend?
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
Alle reacties Link kopieren
Youtube linkjes plakken met optionele tekst lukt niet :( vooral met een langere tekst werkt het voor geen meter.

In het ' Wat ben jij aan het luisteren' topic.
En nou is het afgelopen!
quote:nbk schreef op 20 december 2015 @ 12:35:

Youtube linkjes plakken met optionele tekst lukt niet :( vooral met een langere tekst werkt het voor geen meter.

In het ' Wat ben jij aan het luisteren' topic.

Dat heb ik ook regelmatig!

En dan doe ik het 13x opnieuw en begrijp ik niet wat ik fout doe, dus stop ik er maar mee
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 20 december 2015 @ 12:40:

[...]



Dat heb ik ook regelmatig!

En dan doe ik het 13x opnieuw en begrijp ik niet wat ik fout doe, dus stop ik er maar mee Was al bang dat 't aan mij lag
En nou is het afgelopen!
Maar het is niet altijd, het is soms ineens. En hoe vaak je het ook opnieuw doet, het lukt niet. En dan de volgende post wel ineens.
quote:nbk schreef op 20 december 2015 @ 12:35:

Youtube linkjes plakken met optionele tekst lukt niet :( vooral met een langere tekst werkt het voor geen meter.

In het ' Wat ben jij aan het luisteren' topic.Hier heb ik ook last van, dacht ook dat het aan mij lag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven