Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 17 december 2015 om 10:06
Ik denk dat kritiek vooral als onbeschoft en pijnlijk wordt gezien als het om uiterlijkheden gaat waar mensen niks aan kunnen doen.
Over een idioot kapsel of afschuwelijke facelift mag je wel zeggen wat je wil.
Ook iemands persoonlijkheid mag je afkraken. Adelheid Roosen kreeg zelfs publiekelijk een prijs omdat ze de allerirritantste is. Vind ik ook pijnlijk. Hulde dus voor de sportieve manier waarop ze die in ontvangst nam.
Zoiets zou echt niet kunnen voor de lichamelijk meest weerzinwekkende Nederlander.
En da's goed, maar ook best raar.
Ook iemands persoonlijkheid mag je afkraken. Adelheid Roosen kreeg zelfs publiekelijk een prijs omdat ze de allerirritantste is. Vind ik ook pijnlijk. Hulde dus voor de sportieve manier waarop ze die in ontvangst nam.
Zoiets zou echt niet kunnen voor de lichamelijk meest weerzinwekkende Nederlander.
donderdag 17 december 2015 om 10:13
quote:hatsetats schreef op 17 december 2015 @ 09:54:
[...]
Lilleke bek = ze heeft n rot stem.Ze heeft geen rot stem, jij vindt het een rot stem. Massa's mensen denken daar anders over. En nog steeds is het raar, dat jij die stem wel mag veroordelen omdat jij die stem niet mooi vind, en ik die man niet mag veroordelen. Omdat jij ooit net zo dik was oid
[...]
Lilleke bek = ze heeft n rot stem.Ze heeft geen rot stem, jij vindt het een rot stem. Massa's mensen denken daar anders over. En nog steeds is het raar, dat jij die stem wel mag veroordelen omdat jij die stem niet mooi vind, en ik die man niet mag veroordelen. Omdat jij ooit net zo dik was oid
donderdag 17 december 2015 om 10:23
quote:fietsie schreef op 17 december 2015 @ 10:13:
[...]
Ze heeft geen rot stem, jij vindt het een rot stem. Massa's mensen denken daar anders over. En nog steeds is het raar, dat jij die stem wel mag veroordelen omdat jij die stem niet mooi vind, en ik die man niet mag veroordelen. Omdat jij ooit net zo dik was oid
Aannames aannames.
Ik vind haar idd n rotsten hebben
[...]
Ze heeft geen rot stem, jij vindt het een rot stem. Massa's mensen denken daar anders over. En nog steeds is het raar, dat jij die stem wel mag veroordelen omdat jij die stem niet mooi vind, en ik die man niet mag veroordelen. Omdat jij ooit net zo dik was oid
Aannames aannames.
Ik vind haar idd n rotsten hebben
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 17 december 2015 om 10:42
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 17 december 2015 @ 10:41:
Goh, dus als ik ga hardlopen en mijn truitje beweegt zich naar boven zodat je mijn buik ziet ben ik misselijkmakend. Fijn om te weten dan maar.Ik heb zelfs al eens te horen gekregen dat je als dikkertje helemaal niet hebt te hardlopen. Dat ziet er niet uit.
Goh, dus als ik ga hardlopen en mijn truitje beweegt zich naar boven zodat je mijn buik ziet ben ik misselijkmakend. Fijn om te weten dan maar.Ik heb zelfs al eens te horen gekregen dat je als dikkertje helemaal niet hebt te hardlopen. Dat ziet er niet uit.
donderdag 17 december 2015 om 10:50
quote:Amaqanda schreef op 17 december 2015 @ 10:48:
[afbeelding]
Ik vind dat we hier ook niks meer van mogen zeggen!
Ik vind eigenlijk dat we ons meer zouden moeten richten op de dingen die mooi zijn van andere mensen, ipv elkaar constant de maat te nemen over imperfecties.
Deze vrouw heeft bijv. een mooie lach.
[afbeelding]
Ik vind dat we hier ook niks meer van mogen zeggen!
Ik vind eigenlijk dat we ons meer zouden moeten richten op de dingen die mooi zijn van andere mensen, ipv elkaar constant de maat te nemen over imperfecties.
Deze vrouw heeft bijv. een mooie lach.
donderdag 17 december 2015 om 10:55
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 17 december 2015 @ 10:50:
[...]
Deze vrouw heeft bijv. een mooie lach. Daar doelde ik ook op. Zie jij iets anders opvallends dan?
[...]
Deze vrouw heeft bijv. een mooie lach. Daar doelde ik ook op. Zie jij iets anders opvallends dan?
donderdag 17 december 2015 om 11:09
quote:Amaqanda schreef op 17 december 2015 @ 10:48:
[img]http://i40.photobucket.com/albums/e243/ ... CN1123.jpg[/img]
Ik vind dat we hier ook niks meer van mogen zeggen!Dat zie ik eigenlijk nooit meer. De broeken zijn weer een stuk hoger en strings zijn volgens mij uit. Dit is een beetje 2003 he?
[img]http://i40.photobucket.com/albums/e243/ ... CN1123.jpg[/img]
Ik vind dat we hier ook niks meer van mogen zeggen!Dat zie ik eigenlijk nooit meer. De broeken zijn weer een stuk hoger en strings zijn volgens mij uit. Dit is een beetje 2003 he?
IMHO
donderdag 17 december 2015 om 11:23
donderdag 17 december 2015 om 11:29
quote:missie_m schreef op 16 december 2015 @ 21:40:
https://youtu.be/iWwQWwIIlLU Jeroen Leenders pratende walvissen
Ik vind um zo leuk.Yep missie, ik vind um ook heel leuk.
https://youtu.be/iWwQWwIIlLU Jeroen Leenders pratende walvissen
Ik vind um zo leuk.Yep missie, ik vind um ook heel leuk.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 17 december 2015 om 11:33
Positief denken, ik ben een talent hoor.
Bedenk net dat mijn treinreisje goedkoper is geworden.
Vorige week betaalde ik 4 euro voor een half uurtje met de trein. Vandaag betaal ik datzelfde bedrag voor 3 kwartier met de trein.
Wat een bofkont ben ik.
Bedenk net dat mijn treinreisje goedkoper is geworden.
Vorige week betaalde ik 4 euro voor een half uurtje met de trein. Vandaag betaal ik datzelfde bedrag voor 3 kwartier met de trein.
Wat een bofkont ben ik.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 17 december 2015 om 11:35
donderdag 17 december 2015 om 11:39
quote:yette schreef op 17 december 2015 @ 10:06:
Ik denk dat kritiek vooral als onbeschoft en pijnlijk wordt gezien als het om uiterlijkheden gaat waar mensen niks aan kunnen doen.
Mwoah, het is toch een soort van normaal (lijkt!) dat je over dikke mensen mag zeggen wat je wil, maar noem je een dun iemand een gratenpakhuis dan is het hek van de dam.
Raar toch?
Mwoah, het is toch een soort van normaal (lijkt!) dat je over dikke mensen mag zeggen wat je wil, maar noem je een dun iemand een gratenpakhuis dan is het hek van de dam.
Raar toch?
donderdag 17 december 2015 om 11:42