Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Alle reacties Link kopieren
Oh dames ik heb jullie laten schrikken. Ik bedoelde niet die pot caramel-zeezout, maar die zak Hema-rendiertjes. Die ging in een avond schoon op!

Die pot niet hoor! Is wel een enorme caloriebom dan, zeg



Sorry voor de paniek!



(Al is het té lekker op witbrood, die pot!)
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Ik zal ook beter opletten, hoor
I can explain it to you, but I can't understand it for you
In die rendieren zitten gelukkig geen calorieën
quote:hatsetats schreef op 28 december 2015 @ 14:52:

[...]



Kant en klare pulled pork??? Dat maak je toch lekker zelf, zo gepiept.Ik ben absoluut geen keukenprinses en heb zelfs een beetje een hekel aan koken. Mij is verteld dat het nog best wat tijd kost om dit zelf te gaan maken terwijl dit van de winkel een half uurtje in een schaaltje in de oven moet. Daarna uit elkaar trekken en, in mijn geval, op een afbakbroodje en eten maar. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 28 december 2015 @ 17:43:

In die rendieren zitten gelukkig geen calorieën [afbeelding]
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:criminalmind schreef op 28 december 2015 @ 17:46:

[...]





Ik ben absoluut geen keukenprinses en heb zelfs een beetje een hekel aan koken. Mij is verteld dat het nog best wat tijd kost om dit zelf te gaan maken terwijl dit van de winkel een half uurtje in een schaaltje in de oven moet. Daarna uit elkaar trekken en, in mijn geval, op een afbakbroodje en eten maar. Heerlijk!Welnee, je smeert het vlees in met een lekkere rub, legt het op BBQ of in de oven (low&slow) en that's it. Uurtje of 6, hoef je verder niks aan te doen. Ondertussen snel een coleslaw in elkaar flansen (en dat kan iedereen) Uit elkaar trekken en op een broodje.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
TVP
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 28 december 2015 @ 17:56:

Welnee, je smeert het vlees in met een lekkere rub, legt het op BBQ of in de oven (low&slow) en that's it. Uurtje of 6, hoef je verder niks aan te doen. Ondertussen snel een coleslaw in elkaar flansen (en dat kan iedereen) Uit elkaar trekken en op een broodje.Dus als je om 17:30 uit je werk komt, kun je om 23:30 al lekker aan tafel
You don't have to fit into the format
Of je gooit het 's ochtends in een slowcooker en trekt het vlees lekker uit elkaar als je thuis komt. Totaal geen moeite.
Alle reacties Link kopieren
Het was een grapje hè

Oh, en ik heb geen slowcooker.

En ook geen barbecue trouwens.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!
Ik heb geen slowcooker of de tijd om me 's ochtends met het avondeten bezig te houden Dus ik vind dit wel een hele fijne uitkomst. 's Avonds bedenken dat we zin hebben in pulled pork en een half uur later lekker kunnen eten.
Alle reacties Link kopieren
quote:criminalmind schreef op 28 december 2015 @ 18:34:

Ik heb geen slowcooker of de tijd om me 's ochtends met het avondeten bezig te houden Dus ik vind dit wel een hele fijne uitkomst. 's Avonds bedenken dat we zin hebben in pulled pork en een half uur later lekker kunnen eten.Ik heb ook geen slowcooker. En tijd is prioriteit. En als je goed eten niet belangrijk vindt dan moet je lekker kant en klare meuk eten.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee of deze chips nieuw is, maar hij is erg lekker!



You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
die chips klinkt heerlijk. Binnenkort maar eens halen als ik weer eens bij een jumbo in de buurt ben
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Pas nog pulled pork gemaakt op de bbq, was heerlijk en de hele buurt liep uit om te kijken welke idioot er in december ging bbq-en

We hebben ook eens met kerst het vlees op de bbq gedaan was heel gezellig, met zijn allen buiten aan de gluhwijn en de vuurkorf aan !
Oh bah die chips... Maar ik kan dan ook niet tegen knoflook dus logisch dat ik er een afkeer voor heb gekregen.
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 28 december 2015 @ 19:27:

Pas nog pulled pork gemaakt op de bbq, was heerlijk en de hele buurt liep uit om te kijken welke idioot er in december ging bbq-en

We hebben ook eens met kerst het vlees op de bbq gedaan was heel gezellig, met zijn allen buiten aan de gluhwijn en de vuurkorf aan !Het is anders prima bbq weer momenteel
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
happy new topic
quote:Lotte35 schreef op 28 december 2015 @ 18:51:

Ik heb geen idee of deze chips nieuw is, maar hij is erg lekker!



[afbeelding]

Die is heel lekker ja. Echt knoflooksmaak.

Ik was altijd de enige chipseter thuis, maar tegenwoordig gooit mijn man regelmatig zo'n zak in het karretje.

Bestaat trouwens al best een tijd.
quote:paper-clip schreef op 28 december 2015 @ 19:27:

Pas nog pulled pork gemaakt op de bbq, was heerlijk en de hele buurt liep uit om te kijken welke idioot er in december ging bbq-en

We hebben ook eens met kerst het vlees op de bbq gedaan was heel gezellig, met zijn allen buiten aan de gluhwijn en de vuurkorf aan !Klinkt ook wel erg gezellig!
Zeker gezellig, is voor herhaling vatbaar in ieder geval en anders had ik al die stukken vlees nooit tegelijk gaar gekregen

Alleen had mijn man vergeten de bbq uit te doen en 's nachts had het gesneeuwd en wij het nog raar vinden dat er geen sneeuw op de bbq lag
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
TVP
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 28 december 2015 @ 18:51:

Ik heb geen idee of deze chips nieuw is, maar hij is erg lekker!



[img]http://static-images.jumbo.com/product_ ... 60x360.png[/img]Niet nieuw maar inderdaad erg lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven