Viva zoekt alle pijlers

Wil jij een kleurrijke make-over?

15-01-2016 17:52 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Heb je altijd al een edgy kleurtje in je haar gewild, maar heb je het nooit gedaan? Misschien omdat je het niet durfde of simpelweg omdat je er gewoon nooit aan toe gekomen bent? Dan willen wij je het laatste zetje geven, want gekleurd haar is natuurlijk hartstikke gaaf. Wij zijn op zoek naar vijf forummers die kleurrijke make-over willen ondergaan en we willen dit graag terug laten komen in VIVA.



Lijkt het je leuk of ken je iemand die dit leuk zou vinden? Mail dan je motivatie, een foto van jezelf én welke haarkleur je zou willen naar annieck.bilder@sanoma.com.



Ik kijk uit naar jullie mailtjes!



Alle reacties Link kopieren
VivaAnnieck, kun je toelichten wat er allemaal bij komt kijken? Word je geacht om een keer naar een plaats in Nederland te komen waar de make-over plaatsvindt en worden er vervolgens foto's gemaakt voor het blad? Wat moet ik me er precies bij voorstellen?
Alle reacties Link kopieren
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 15 januari 2016 @ 18:25:

Dat eerste en vijfde vind ik best leuk eigenlijk!



Je kan me altijd een mailtje sturen!

En je hoeft natuurlijk niet perse uit de voorbeelden te kiezen, we kunnen altijd overleggen .
Alle reacties Link kopieren
quote:Promethium schreef op 15 januari 2016 @ 18:57:

VivaAnnieck, kun je toelichten wat er allemaal bij komt kijken? Word je geacht om een keer naar een plaats in Nederland te komen waar de make-over plaatsvindt en worden er vervolgens foto's gemaakt voor het blad? Wat moet ik me er precies bij voorstellen?



Hi Promethium! Natuurlijk kan dat. Het is de bedoeling dat je dan naar een plek in Nederland komt (die wordt later bekend, zal waarschijnlijk midden Nederland zijn) waar we dan de make-over gaan doen. Er zullen voor en na foto's gemaakt worden voor in het blad.

Er gebeurt natuurlijk niks wat je niet wilt, maar het is wel de bedoeling je haren kleurrijk worden. Maar we overleggen natuurlijk met je en met de kapper welke kleur je wilt.



Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik het graag van je! En als het je leuk lijkt om mee te doen, dan zou ik het leuk vinden als je me een mailtje stuurde!
Alle reacties Link kopieren
quote:Promethium schreef op 15 januari 2016 @ 18:52:

Het lijkt me wel heel gaaf om m'n haar een keer in een bijzondere kleur te hebben, vind vooral die rechter boven en de middelste onderaan heel gaaf, maar ik ben bang dat ik er uiteindelijk toch niet zo blij mee ben en dat het dan jaren kost om het weer uit te laten groeien? En is het niet heel erg schadelijk voor je haar? Aangezien mijn haar donker is, dan moet het waarschijnlijk geblondeerd worden? Nog nooit mijn haar geverfd



Nog een keer, hi Promethium! Zoals ik in mijn vorige berichtje al zei overleggen we sowieso met je wat we gaan doen en gaan we er voor zorgen dat jij helemaal tevreden de deur uitloopt.



Qua kleur ligt het er aan, sommige kleuren zijn hardnekkig en moet je uit laten groeien (blauw en groen), terwijl pastelkleuren juist helemaal uit je haar verdwijnen als je het een aantal keer gewassen hebt.



En het klopt dat je haar wel opgelicht moet worden, maar als je haar nog nooit geverfd is zal het waarschijnlijk beter oplichten waardoor er minder schade is. Ook zijn er tegenwoordig producten zoals Olaplex die ervoor zorgen dat je haar niet beschadigd tijdens het verven (werkt echt!).



En als je het nog nooit geverfd hebt, is het natuurlijk spannend om iets nieuws te proberen. Maar ik hoop dat dit je het laatste zetje geeft . Kan je dat in ieder geval van je bucketlist afstrepen haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bij_Zonder schreef op 15 januari 2016 @ 18:54:

Is er al bekend met welke producten/merken er gewerkt gaat worden?Nog niet! Dat komt z.s.m.
Alle reacties Link kopieren
quote:violetskies schreef op 15 januari 2016 @ 18:31:

Ik doe het liever zelf. Kan ook natuurlijk .
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 15 januari 2016 @ 18:30:

1, 3 en 5 vind ik heel gaaf.

Bij donker haar vind ik zo'n subtieler kleurtje heel gaaf.

Maar met mijn blonde haar wordt ik meteen een my little pony, dus ik pas.Met blond haar kan je ook een hele hoop gave dingen doen hoor! Je kunt er bijvoorbeeld een mooie grijze tint aan geven of juist meer rosegoud achtig.
quote:VivaAnnieck schreef op 18 januari 2016 @ 14:52:

[...]





Nog niet! Dat komt z.s.m. Ik las in je andere reactie over Olaplex en daar hoopte ik eigenlijk al op Geen ervaring mee, maar wel heel veel goeds over gelezen, vandaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven