Kleine printer, liefst draadloos. Welke?

20-01-2016 13:58 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek ervaringen en tips.

Wij hebben niet de ruimte voor een bureau met daarop een computer en printer. Als wij werken is dat aan de eet tafel aan een laptop.

Nu mis ik eigenlijk wel een printer en ben op zoek naar een kleine printer die evt draadloos is en we makkelijk op kunnen bergen.



Ik hoef geen grote prachtige prints eruit te halen, maar zo af en toe is even een printje kunnen maken is wel zo handig.



Hebben jullie tips?
Alle reacties Link kopieren
Echt draadloos is ie nooit, er moet ergens stroom vandaan halen. Wel kun je hem aansturen met wifi en hoef je je computer er dus niet op aan te sluiten. Ik heb via Coolblue twee keer prima printers voor een goede prijs gekocht, ze zijn tegenwoordig ook heel lekker klein. Oh en mijn printer staat boven op n kast, ik werk vaak beneden en kan dan gewoon boven uitprinten.
Alle reacties Link kopieren
ja dat bedoel ik ook eigenlijk, via wifi. Maar ik snap dat er een stroomstekker nog aan moet



Welke merk printers heb/had jij?

Ik had daar toevallig voor mijn bericht hier gekeken, maar op de plaatjes lijken ze zo groot....
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even kijken welke ik eerst had, nu nml A3. Dat wil jij niet. Zijn echt kleiner dan ze lijken. De mijne paste volgens mij in n vak van een Expedit kast van Ikea.
Alle reacties Link kopieren
Ik had de 'HP Photosmart 5520 e-All-in-One'. Die was prima. Kopieert en scant ook.
Alle reacties Link kopieren
o super, ga ik even naar kijken!

DAnk voor je tips.
Alle reacties Link kopieren
quote:PlayingTheAngel schreef op 20 januari 2016 @ 14:49:

Ik had de 'HP Photosmart 5520 e-All-in-One'. Die was prima. Kopieert en scant ook.Die heb ik ook, prima printer!
Alle reacties Link kopieren
ff tvp. ben ook op zoek naar een printer.
Alle reacties Link kopieren
Google eens op "portable printer wifi",



Dikke kans dat je kleine printers met wifi verbinding vindt.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Als je alleen maar zo af en toe print raad ik je in ieder geval een laserprinter aan. Die is veel zuiniger in gebruik dan een inkjetprinter vooral als je weinig print.
Alle reacties Link kopieren
Brother heeft prettige printers met WiFi.

Groot voordeel bij Brother is dat je enkel de inkttank wisselt, bij veel HP printers wissel je ook de (dure) kop.



Ik gebruik bij mijn Brother imitatie-patronen van nog geen euro per stuk, dat werkt echt perfect.

En met een speciale app print ik ook vanaf mijn iPhone (geen AirPrint, maar dat kan dan weer via een computer-server).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onlangs een Epson inktjet printer gekocht met Wifi. Klein model en kan overal binnenshuis gebruikt worden en als ik wil, ook vanaf afstand printen. Gekocht via Mediamarkt voor ¤ 45, inclusief 5 inktpatronen.

Heb ook een app op mijn telefoon geïnstalleerd, ideaal.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven