Nieuwe telefoon, Samsung Galaxy S6 of Samsung Note 4?

26-06-2015 14:55 14 berichten
Zoals de titel al zegt ben ik binnenkort aan een nieuw toestel toe.



Nu twijfel ik tussen de Galaxy S6 en de Galazxy Note 4.

Omdat ik best kippig ben lijkt een grotere telefoon me wel handig, maar misschien is die onhandig om vast te houden, past hij niet in het telefoonvakje van tassen etc.



Wie wil haar ervaringen delen? Wat maakt beide telefoon fijn, of juist niet? Ben je blij met je keuze? Waarom wel of niet?



Nu heb ik een Galaxy S2 en op zich ben ik er wel tevreden mee. Ik baal van de spraak opdracht app die heel vaak aanspringt terwijl ik hem niet wil en ik vind het scherm slecht leesbaar in daglicht.
Koop een Chinees.
Koop zelf een Chinees
Alle reacties Link kopieren
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Life is short. Eat dessert first.
quote:Dierenrijk schreef op 26 juni 2015 @ 15:23:

Koop zelf een Chinees





Heb ik!





Nouhouw!!!
Ik heb de Note 4. Fantastische telefoon! Maakt prachtige foto's en is heerlijk snel. De S pen gebruik ik heel soms. Maar wanneer ik die gebruik is het verrekte handig.

Beeldscherm is prachtig, geeft de kleuren heel mooi weer. En omdat het formaat redelijk groot is gebruik ik de telefoon ook voor veel meer doeleinden dan mijn vorige S5, zo kijk ik onderweg in de trein geregeld Netflix. Normaal zeulde ik altijd nog een tablet mee, maar sinds de Note 4 kan ik die ook prima thuis laten liggen.



Wel is de Note 4 moeilijk groot. Past in geen enkele broekzak. En even in de bh stoppen doe je ook niet. Handtas of een grote jaszak is wel gewenst.
Qua formaat wen je er snel aan denk ik dus ik zou vooral naar de functies kijken en specificaties kijken. Ben je van plan om het pennetje en de extra opties daarvoor op de note vaak te gebruiken of niet? Zo nee dan is wellicht de S6 een betere keuze en er zijn speciale pennetjes te koop voor touchscreen dus mocht je toch echt een pennetje willen is dat ook nog een optie.
Dank je Caaf, ik heb mijn telefoon sowieso nooit in mijn broekzak ofzo, dus dat is geen probleem. Het klinkt wel goed zo'n Note 4. Een groter scherm lijkt me echt fijn.
Alle reacties Link kopieren
Helaas geen nuttig advies, want ik twijfel over hetzelfde. Ik lees dus graag mee
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de note 4. Ik vind het ideaal. Maakt mooie foto's. Emails zijn lekker te lezen op groot scherm. Kijk er ook YouTube op. Past inderdaad niet makkelijk in je broekzak maar heb toch altijd een tas bij me. Ik had een iphone en moest even wennen aan Samsung maar ben om!
Ik heb inmiddels een Note 4 gekocht, fijne telefoon.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-01-2016 23:50
Reden: Spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven