Whatsapp update.

20-01-2016 21:03 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik zit met een vraag. Ik hoop dat er forumleden zijn die er wat over weten.



Ik heb whatsapp, maar 1X in de x aantal maanden moet ik mijn whatsapp updaten en krijg ik de melding dat ik tot 30 dagen de tijd heb, ook krijg ik een melding dat ik tot 5 dagen de tijd heb om whatsapp te updaten.



Mijn opslagruimte van mijn telefoon is heel erg vol en ik heb al heel veel verwijderd ook geïnstalleerde apps, om maar ruimte te creëren. Nu is het zo dat ik niks meer kan verwijderen van mijn telefoon en ik krijg weer bericht dat mijn whatsapp over 30 dagen een update moet hebben maar ik hen geen ruimte meer.



Wat gaat dit inhouden? Kan ik dan nog wel gebruik maken van whatsapp of werkt het dan niet meer?



Iemand ervaring met het niet updaten van whatsapp?
dan kun je er geen gebruik meer van maken
Wat voor telefoon heb je? Daar verscheeld het ook heel veel in met wat betreft de opslag van updaten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een LG-l70.
Alle reacties Link kopieren
Dan doet hij het helaas idd niet meer. Wat je kan doen is een (grotere) geheugenkaart in je telefoon doen, sommige apps kan je dan verplaatsten naar doen geheugenkaart. Zo heb je meer geheugen vrij in je telefoon geheugen. Heb ik ook gedaan omdat ik veel te veel foto's en filmpjes maak van mijn zoontje had iedere keer binnen de kortste keren geen geheugen meer.
Alle reacties Link kopieren
Heb je er al een losse geheugenkaart in zitten?
Als je niet update dan stopt hij er mee. Wat heb je voor telefoon? Een simpele update moet toch wel lukken op de gemiddelde smartphone.
Alle reacties Link kopieren
Je moet whatsapp even verwijderen en opnieuw installeren. Al je berichten blijven gewoon bestaan. Mijn ouders hebben dit probleem ook en ik had het bij mijn vorige telefoon. No big deal!
Niets hoeft, paarden wel
Alle reacties Link kopieren
Wat de rest al aangeeft. Als je niet update kun je geen gebruik meer maken van whatsapp. Ik zou toch naar je opslagruimte kijken. Desnoods zet je wat filmpjes en foto's over op je pc en verwijder je ze van je mobiel.



Je hebt altijd wel wat ruimte over. Daarnaast zou ik doen wat miauw aangeeft. Gewoon verwijderen en opnieuw installeren. Je behoud alles, omdat het geregistreerd wordt op jouw nummer.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist helemaal niet dat je WA moest updaten...
Ik ook niet. Wat ik lees is allemaal nieuw voor mij.
ze zeggen ook bij aanmelden dat whats app na een jaar geld kost maar ik heb nog nooit betaald voor het verlengen of updaten
Alle reacties Link kopieren
Ja die moet he upgraden omdat elke keer een app nieuwe dingen krijgt.



In eerste instantie ga ik kijken voor een grotere geheugenkaart. Aangezien ik whatsapp niet durf te verwijderen omdat ik bang ben dat ik misschien dan iets verkeerd doe.



In eerste instantie even kijken voor een grotere geheugen kaart.



Ik heb nu zo'n micro kaart erin.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nooit hoeven betalen maar om de zoveel tijd wel weer vernieuwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivajaline schreef op 20 januari 2016 @ 21:58:

ze zeggen ook bij aanmelden dat whats app na een jaar geld kost maar ik heb nog nooit betaald voor het verlengen of updatenKlopt. Ging altijd probleemloos. Vanaf een paar dagen is het ook officieel gratis verklaard.
Dat verschilt ook, Apple/Android.
Alle reacties Link kopieren
[quote]starry-sky schreef op 20 januari 2016 @ 21:59:



In eerste instantie even kijken voor een grotere geheugen kaart.



Ik heb nu zo'n micro kaart erin.[/quote



Een kaart met meer geheugen neem ik aan. En grotere kaart zal niet in je telefoon passen. Hoe het nu geschreven staat, lijkt het net of je dat bedoeld
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
Alle reacties Link kopieren
In de LG-I70 kan je een microSD of microSDHC stoppen, tot 32 gb. Heb je er nu al een microSD in zitten? Anders is dat al een goede oplossing. Die zijn tegenwoordig helemaal niet zo duur (voor maximaal een tientje heb je een microSD van 8 GB). Je kan ook foto's en video's naar je computer overzetten. Dat is trouwens sowieso altijd wel handig om te doen, zo heb je een back-up. Verder kan je vaak bij instellingen ook zien wat veel geheugen in beslag neemt, en waar je dus op kan besparen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo niet thuis in apparatuur. Volgens mij staan er op die micro geen bestanden en ik weet ook niet hoe je bestanden op de micro zet.



Heeft iemand idee hoe je apps enzo op de micro kan zetten vanuit de opslagruimte/ geheugen in de telefoon?



Ja ben van plan om foto's op computer te zetten dus dat ga ik dan ook snel doen.



Ik heb nu een MicroSD erin zitten.

Beschikbare ruimte is 174 GB.
Alle reacties Link kopieren
quote:starry-sky schreef op 20 januari 2016 @ 21:59:

Ja die moet he upgraden omdat elke keer een app nieuwe dingen krijgt.



In eerste instantie ga ik kijken voor een grotere geheugenkaart. Aangezien ik whatsapp niet durf te verwijderen omdat ik bang ben dat ik misschien dan iets verkeerd doe.



In eerste instantie even kijken voor een grotere geheugen kaart.



Ik heb nu zo'n micro kaart erin.Van zo'n micro kaart heb je verschillende groter (qua geheugen), hoeveel heb je nu? Ik heb er zelf 8GB in zitten, maar ze zijn er nog groter (64GB is volgens mij het grootst). Let wel op, niet alle apps kan je verplaatsen naar je sd kaart. Je kan per app kijken of dat wel of niet kan, dan kan je opzoeken of je er genoeg kunt verplaatsen om geheugen vrij te maken voor updates.
Alle reacties Link kopieren
quote:starry-sky schreef op 20 januari 2016 @ 23:25:

Ik ben zo niet thuis in apparatuur. Volgens mij staan er op die micro geen bestanden en ik weet ook niet hoe je bestanden op de micro zet.



Heeft iemand idee hoe je apps enzo op de micro kan zetten vanuit de opslagruimte/ geheugen in de telefoon?



Ja ben van plan om foto's op computer te zetten dus dat ga ik dan ook snel doen.



Ik heb nu een MicroSD erin zitten.

Beschikbare ruimte is 174 GB.



Ga naar instellingen -> apps -> aplicatie beheer -> kies een app en ergens vind je dan de knop 'verplaats naar sd kaart' soms kan je die niet gebruiken, dan kan je de app niet naar de sd verplaatsen.



Tenminste zo zit het bij mijn telefoon, die van jou zal vergelijkbaar zijn denk ik.



Edit: voor foto's en filmpjes ga je naar je camera -> instellingen en dan daar de opslaglocatie veranderen naar sd kaart.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gevonden hoe het moet.



Het probleem is dat ik al mijn apps ezo niet op mijn MicroSD kan zetten met nog 1,74GB.
Alle reacties Link kopieren
Grotere kaart halen dan
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Whatsapp is trouwens gewoon gratis geworden, je hoeft er dus nooit meer voor te betalen
Alle reacties Link kopieren
Ollekebollekeknolleke@ dat klopt maar het gaat niet om het betalen, maar om de update.



Om de zoveel tijd moet je, je app bijwerken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven