Lekkere Sonja Bakker recepten?

03-07-2007 17:03 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand nog lekkere Sonja Bakker recepten voor mij?
Alle reacties Link kopieren
Op de pijler 'Lijf"staan heel veel sonja-bakkertopics,ik denk dat je beter daar terecht kan met je vraag.Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ingrediënten: 2 flinke uien, 2 rode paprika's, 2 vleestomaten, 1 aubergine, 1 courgette, 2 rode pepers (ontpitten als je het niet te HOT wilt hebben), klontje boter, peper, zout, verse marjoraan, verse basilicum, verse peterselie en een flinke moot Sonja Bakker (het bilgedeelte schijnt het best te zijn).



Braad de moot even rondom bruin, groenten en specerijen erbij met eventueel een bouillonblokje voor de smaak. Zodra de moot goed gaar is uit de soep halen en in kleine blokjes snijden. Desgewenst de soep zeven voor je het vlees in de pan teruggooit. Goed doorwarmen en op smaak brengen met peper, zout en de verse kruiden. 

Hierbij te serveren soepstengels, stokbrood of croutons.

Eet smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
hm lolot,ik ga voor de linkerkuit spier van sonja,die is wel errug mals hoor.
Alle reacties Link kopieren
hm lolot,ik ga voor de linkerkuit spier van sonja,die is wel errug mals hoor.
Nee joh, die kuitspier wordt teveel bewogen. Is het niet vanwege sportief bewegen, dan wel door verveeld schopbewegingen maken tijdens het zitten. Daar wordt vlees pezig van. Daarom het bilgedeelte.

Eigenlijk zou je voor de hersenen moeten gaan, maar dan moet het recept aangepast. De hoeveelheden kunnen de geminimaliseerd worden. Meer een snack dus.;)
Alle reacties Link kopieren
Zoals Luni al heeft geschreven, er zijn legio Sonja Bakker topics bij Lijf te vinden, dit topic wordt gesloten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven