Boekenclub Utrecht gezocht

09-07-2015 14:05 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Ik ben op zoek naar een boekenclubje in Utrecht Ik hou van lezen en het gaat voor mij ook om de gezelligheid. Gewoon lekker afspreken met een hapje en een drankje het boek bespreken! Als er nog meer meiden zijn die een clubje zoeken, kunnen we er misschien zelf wel eentje starten! Ik ben bijna 23 (september) en ik zoek meiden van ongeveer dezelfde leeftijd (jonger/ouder, maakt niet uit).



Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Klinkt leuk! Ik zou graag meedoen! Als we nog wat anderen zoeken, kunnen we een nieuwe starten?



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Al een tijdje ben ik op zoek naar een leuk boekenclubje/leesclubje in omgeving Utrecht. Ik zie dat jullie nog niet zo lang geleden zijn gestart en hoop dat er nog een plekje vrij is! Ik ben 25, woon in Zeist en lees eigenlijk van alles (op het moment veel spannende boeken).

Ik kan je geen privébericht sturen, dat kun je aanzetten.



Groet,

Jessica
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik ben gek op lezen en ga binnenkort naar Utrecht verhuizen. Ik zou me graag willen aansluiten, kan dat nog?

Op dit moment woon ik in amersfoort en ik ben 25.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi sunny141,



Volgens mij ligt dit topic een beetje stil. Ik heb iemand anders gevonden die graag een leesclubje wil starten (we hadden het idee om dan ook direct samen te eten of in ieder geval om de beurt iets lekkers mee te nemen). Als je daarin geïnteresseerd bent kun je me een privébericht sturen.



Groetjes,

Jessica
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Ik zou me ook graag aansluiten bij een boekenclub in Utrecht. Ik ben 26 jaar oud en woon nu 8 maanden in Utrecht. Ik ben gek op lezen en het lijkt mij gezellig om samen met andere meiden (onder genot van een drankje/hapje) boeken te bespreken.



Groetjes,

Hanneke
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Geen idee er al iets van de grond is gekomen, maar... wie er zin heeft is van harte welkom om aan te sluiten bij de BoekenBorrelClub in Amersfoort. BoekenBorrelClub Amersfoort We zijn nu met z'n achten en hebben zondag 13 maart de eerste meeting gepland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven