Entertainment alle pijlers

The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

28-10-2015 12:16 3010 berichten
If more people become a part of us, we get stronger.



Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.



Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.



Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Hier de link van het vorige topic.

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

Alle reacties Link kopieren


Alle reacties Link kopieren
Nog 25 berichten en we zijn weer vol!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het wel helemaal eens met daj, vooral met het bericht van 22.05. (ik zie weer een leeg bericht, ik neem aan dat er een afbeelding moet komen?)
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 22 januari 2016 @ 01:38:

[...]





Ik ben te dun en te klein. Ik pas in een kindermaatje, en dat hebben ze niet . Als ik een dames singlet koop dan heb ik loze ruimte bij de arms gaten, dan krijg ik zo'n centenbakje bij de oksels. Moeilijk uit te leggen, maar misschien begrijp je het

Ik koop meestal herenshirts, waar ik dan vervolgens de kraag uit knip en een taille in maak.Ik snap het. Hoewel ik het tegenovergestelde figuur heb, heb ik hier ook last van bij sommige singlets. Met een grote boezem staat zo'n singlet ook wel eens open bij de oksel.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 22 januari 2016 @ 08:56:

Dat dames shirt met die wijde hals vind ik ook wel heel mooi maar ik ben ook nogal stevig. En buiten dat ik geloof dat mijn man echt aan mijn verstand gaat twijfelen als ik daar geld aan ga uitgeven terwijl ik juist dit jaar nogal wil sparen voor een verre reis eind van het jaar (er van uit gaande dat de reorganisatie op mijn werk in mijn voordeel uitvalt tenminste. ..).Ook voor jou duim ik. Hoor je gauw meer of moet je nog een tijdje in onzekerheid zitten?
quote:Liadan schreef op 22 januari 2016 @ 23:21:

Ik ben het wel helemaal eens met daj, vooral met het bericht van 22.05. (ik zie weer een leeg bericht, ik neem aan dat er een afbeelding moet komen?)Jeeeeeetje wat een flauwe humor heb jij
quote:Dragisa schreef op 22 januari 2016 @ 17:34:

Lauren Cohan (Maggie) bij Ellen



https://www.youtube.com/watch?v=04SQR3IXpBY

Aparte jurk heeft ze aan.



Ik ben wel benieuwd naar die film The Boy.
quote:mama_lin schreef op 21 januari 2016 @ 23:20:

De tekst van AMC bij de foto: Will Daryl, Sasha and Abraham make it back to Alexandria? Find out February 14. #TWD

reactie van een vrouw: I wish Daryl would make it into my bed



[afbeelding]Mijn hemel. Ik hoop hetzelfde, maar ga mezelf niet voor lul zetten op fb voor mijn hele vriendenlijst door dat te schrijven.
Alle reacties Link kopieren


Alle reacties Link kopieren
Eindelijk gelukt....
quote:Starshine schreef op 23 januari 2016 @ 01:33:

[...]



Mijn hemel. Ik hoop hetzelfde, maar ga mezelf niet voor lul zetten op fb voor mijn hele vriendenlijst door dat te schrijven.Ow ik zou best wel eens met hem willen lunchen oid, maar ik hoef m niet zo zeer in mijn bed te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Grrrr niet te zien op mijn foon wel op de computer? ?? Ik geef het op
quote:daj schreef op 23 januari 2016 @ 08:41:

Grrrr niet te zien op mijn foon wel op de computer? ?? Ik geef het op nee niks te zien helaas
Alle reacties Link kopieren
Jammer was een leuk gifje...
linkje misschien?
quote:mama_lin schreef op 23 januari 2016 @ 08:40:

[...]



Ow ik zou best wel eens met hem willen lunchen oid, maar ik hoef m niet zo zeer in mijn bed te hebben.

is goed, gaan jullie daarna lekker lunchen



Nah, allemaal gekkigheid natuurlijk. Ik vind hem een heerlijke vent, maar laten we realistisch zijn, het zal nooit wat worden.

Gelukkig ben ik met een andere heerlijke vent getrouwd.
trouwens...TWD zou toch van Netflix verdwijnen per 18-01-16, maar ik kan m nog steeds bekijken!
Alle reacties Link kopieren
http://themetapicture.com/classic-reedus/

Dan maar een linkje proberen..



Fijn toch mama-lin
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:daj schreef op 23 januari 2016 @ 12:01:



hooooo mijn gezicht stond op standje kwijl



trouwens, hier zie je goed die tattoo op zijn borst. Die was ook heel duidelijk zichtbaar in een scene van boondock saints en daar kon je heel goed lezen dat daar 'Norman' staat haha oeps.
Ik zag onlangs de film 'Beat' met een piepjonge Norman en Courtney Love. Daarin hebben ze op low budget manier geprobeerd de tattoo weg te werken.

Niet gelukt







De film is een aanrader trouwens, als je art house en de beat generatie kan waarderen.
In dit filmpje laten ze zien hoe de grote rug tattoo's in The boondock Saints 2 tot stand kwamen.

Ik heb het altijd vreemd en zonde gevonden dat ze niet de moeite namen om de bestaande tattoo op zijn rug weg te werken. Dat zijn details waar ik mij enorm aan kan storen.



https://www.youtube.com/watch?v=G_PNTB8fAxM
Ik was op zoek naar die tattoo van hem in boondock, maar kwam deze tegen en die vind ik toch even het plaatsen waard. Het is dat ik weet welke scene dit is, maar je zou dit zo in een andere context kunnen plaatsen

quote:daj schreef op 23 januari 2016 @ 12:00:

http://themetapicture.com/classic-reedus/

Dan maar een linkje proberen..



Fijn toch mama-lin



Ook al zo'n lekker stel.



als er nou een Boondock Saints 3 komt, kan Andrew Lincoln dan ook meedoen? Lijkt me lachen, gieren, brullen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven