Mailaccount instellen op nieuwe laptop lukt niet

22-01-2016 21:30 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn oude laptop heeft definitief de geest gegeven, dus ik heb een nieuwe (Windows 10).

Fijn, leuk, mooi.

Alleen lukt het me niet om mijn Caiway-account voor de mail in te stellen.

Als ik mijn wachtwoord op moet geven, krijg ik een foutmelding, terwijl ik met datzelfde wachtwoord wel gewoon in kan loggen in de webmail op de site van Caiway.

Ik heb zitten klooien, en heb nu een Outlook-account aangemaakt.

Waarom? Geen idee, ik deed maar wat.

Dat Outlook-account wil ik nu verwijderen, maar dat lukt óók niet.

Kortom; ik voel me dom.



Kan iemand me misschien op weg helpen?

Ik wil dus:

1. Dat Outlook-account verwijderen.

2. Mijn Caiway-account instellen.



Alvast bedankt voor het meedenken.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar heb je een outlook-account gekoppeld aan je laptop.

Die kan je verwijderen maar dat is niet zo eenvoudig omdat daar allerlei toegangen aan gekoppeld zijn.



Om een gekoppelde account te verwijderen zou je als volgt te werk moeten gaan:



Een verbonden account beheren of verwijderen



Ga naar uw Microsoft-accountprofiel en meld u aan.



De pictogrammen in de rechterbovenhoek geven aan met welke accounts u al verbinding hebt gemaakt. Tik of klik op het account dat u wilt beheren.



Schakel de selectievakjes bij de gewenste instellingen in en tik of klik op Opslaan. Tik of klik op Deze verbinding helemaal verwijderen als u het account wilt verwijderen.



Succes! Maak voor de zekerheid een backup van gevoelige bestanden.
You can’t talk about fucking in America, people say you’re dirty. But if you talk about killing somebody, that’s cool
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor de info, Charelke.

Het lukt helaas niet.

Het is me wel gelukt mijn laptop te verwijderen uit mijn Microsoft-account, maar ik moet nog steeds inloggen met mijn Microsoft-wachtwoord. Ik kreeg wel de tip om de weer terug te gaan naar de fabrieksinstellingen, maar dat durf ik niet zo goed.



Ik laat het nu maar zo.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 22 januari 2016 @ 23:06:

[...]





Ik denk dat dit de enige redelijke aanbieder was toen TO met internet begon ?



In de tijd dat ik nog in de regio van TO woonde had je voor de TV geen kabelaanbieder (dus geen Ziggo, geen UPC en dergelijke) CaiWay was de enige mogelijkheid tenzij je internet via de telefoonlijn nam.

Overigens is er in het dorp waar ik nu woon ook een heel klein deel waar je alleen bij CaiWay terecht kunt.



Komt bij dat jaren terug hotmail, live-mail en gmail nog niet beschikbaar waren en iedereen eigenlijk min of meer afhankelijk was van de mailadressen van hun provider.





Bovendien, ik denk dat ik dan eerder zou overwegen om een eigen domein te registreren en daar een mailaccount op aan te maken.De naam was in het begin nog kabelfoon
Alle reacties Link kopieren
Mijn adres eindigt ook op kabelfoon.
You don't have to fit into the format

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven