Is dit raar

02-11-2015 23:51 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee ik (20) heb sinds 2,5 maand een vriendin (21) heel leuk en aardig maar ik zit toch ergens mee..

Want ze vertelde dat ze met een jongen die ik ken was gaan date en toen gelijk na de date met hem naar huis is gegaan en daar voor de eerste keer seks heeft gehad, allemaal leuk en aardig maar ik heb al flink wat tijd met d'r doorgebracht en heb nog helemaal niets met haar gedaan en zei zegt dat ze niet wil vanwege "m'n ouders slapen kamer ernaast die horen alles" maar bij mij thuis gebeurt er ook niets want dan is ze ongesteld of kan ze niet. Wtf moet ik hiermee?
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
.
I rest my case. Court adjourned.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 03 november 2015 @ 22:33:





TO, wanneer ze niet doet wat je wilt, dan is ze je niet waard (om op mijn beurt die idiote zegswijze maar eens van stal te halen)Of dat meisje vindt de TO niet neukwaardig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
.
Alle reacties Link kopieren
Bovenstaande opmerkingen zijn duidelijk vooral uit vrouw-perspectief geschreven. Hij zegt toch: "allemaal leuk en aardig"? En "ik zit er een beetje mee". Ik lees daar niet uit dat hij coute-que-coute onmiddelijk van bil wil.



@TO: Enige goede manier om hier uit te komen is: haar respectvol vragen waarom ze nog wil wachten. En liefdevol aangeven dat jij eigenlijk wel graag met haar naar bed wil. Beide partijen moeten 't willen, anders gebeurd t niet.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is ze wel gewoon maagd en wil ze dit niet toegeven. Probeer er stapsgewijs naartoe te werken in zoverre ze het toelaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven