Meiden omgeving Arnhem

26-01-2016 14:03 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben onlangs verhuisd naar een plaats nabij Arnhem. Graag zou ik hier nieuwe mensen leren kennen en eventueel vriendschappen opbouwen.



Zelf ben ik 21 jaar en zoek ik contacten in de leeftijd 20-26. Ik ga graag stappen, shoppen, ergens drankjes doen, naar de bios etc.



Ik hoop graag van jullie te horen!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo rolgordijntje!,



Wat leuk, ik en ook 21 jaar en woon nabij arnhem.

Een tijd geleden heb ik ook een oproepje geplaatst.

Werk 40 uur in de week, en dan merk je wel dat je vriendinnen die nog op school zitten toch liever met die meiden omgaan.

zeker omdat ze soms niet begrijpen dat je ook bepaalde verantwoordelijkheden hebt op werk en daarom even niet mee kan stappen hihi.

Ik vind het leuk om te gaan stappen, wat gaan drinken of een keertje naar de film. maar om telkens alleen te gaan of je moeder mee te nemen is ook niet echt denderend hihi.



goh, mocht je het leuk vinden om te kletsen oid, dan hoor ik het wel!



groetjes!
Alis volat propriis.
Alle reacties Link kopieren
quote:esjeee88 schreef op 27 januari 2016 @ 15:18:

Hallo rolgordijntje!,



Wat leuk, ik en ook 21 jaar en woon nabij arnhem.

Een tijd geleden heb ik ook een oproepje geplaatst.

Werk 40 uur in de week, en dan merk je wel dat je vriendinnen die nog op school zitten toch liever met die meiden omgaan.

zeker omdat ze soms niet begrijpen dat je ook bepaalde verantwoordelijkheden hebt op werk en daarom even niet mee kan stappen hihi.

Ik vind het leuk om te gaan stappen, wat gaan drinken of een keertje naar de film. maar om telkens alleen te gaan of je moeder mee te nemen is ook niet echt denderend hihi.



goh, mocht je het leuk vinden om te kletsen oid, dan hoor ik het wel!



groetjes!



Hey!



Bedankt voor je berichtje! Ik heb je twee keer geprobeerd een pb te sturen, maar dit wil niet lukken..



Je verhaal komt me bekend voor! Het lijkt me dan ook leuk om met je in contact te komen zou jij mij anders een pb willen sturen? Misschien dat het dan wel lukt! Kunnen we daar verder kletsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven