Dames in Zwolle 25 - 35 jaar

25-08-2015 21:03 19 berichten
Hallo dames,



Het lijkt me erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen die in Zwolle wonen. Ben jij ook rond 29 jaar, nog in de bloei van je leven en hou je ook van terrasjes pakken, uiteten gaan, spelletjes doen, film kijken en meiden dingen doen? Het lijkt me dan gezellig om met je in contact te komen. Ik zou het ook leuk vinden als we samen kunnen sporten.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Het lijkt me leuk om in contact met je te komen! Ik woon ook in Zwolle maar ben wel een maandje geleden 36 jaar geworden... dus val net niet meer in de leeftijdscategorie 😄 maar als dat voor jou geen probleem is zie ik je pb graag tegemoet.



Groetjes
Hoi!



Geen probleem, ik stuur je een privé bericht!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik kom niet uit Zwolle maar uit Dronten,

Vind het leuk om spelletjes te doen, winkelen terrasje te pakken etc.

Ben moeder van 2 kinderen 9 en 6 jaar. Ik kan zowel met als zonder kinderen!

Lijkt het je gezellig laat het maar weten!
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi



wij (een 20 tal andere meiden ik) hebben een facebook groepje om leuke dingen af te spreken, hebben we al een aantal keer gedaan met een aantal, misschien vind je het leuk om er ook toegevoegd te worden? onze leeftijden variëren van 20 tot 35



gr Kim
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik zou ook graag nieuwe meiden leren kennen om spontaan mee af te spreken. Kim, ik zou het leuk vinden om toegevoegd te worden aan jullie facebookgroep.

Ik ben 27, hou er van om spontaan af te spreken, samen te eten, terrasje te pakken of een dansje te doen in de kroeg.



Groetjes,

Marijke
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,



Het lijkt me leuk om in contact met jullie te komen, ik ben 28 jaar en woon sinds de zomer samen in Zwolle met mijn vriend maar ken nog niet zoveel mensen! Ik ben zeker in voor gezellige activiteiten. Zou ik ook lid mogen worden van jullie FB?



Groetjes,

Marije
Alle reacties Link kopieren
Ha Kim,



Je had ze al uitgenodigd



Iedereen die lid wil worden van onze groep (de fb groep die Kim voorstelt) kan mij een priveberichtje sturen met je e-mailadres. Op die manier kan ik je uitnodigen!



Tot snel!
Alle reacties Link kopieren
haha ja, dat vind je niet erg toch?
Alle reacties Link kopieren
Nee top, hoe meer zielen hoe meer vreugd

TO, kom je er ook bij?
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik ben zelf ook alvast op zoek naar leuke nieuwe vriendinnen in Zwolle. Heb zelf de afgelopen vijf jaar in de randstad gewoond, daar een leuke vriendenkring opgebouwd maar per januari verhuis ik terug naar mijn familie en vriend in Zwolle. En hoe lief mijn vriend en familie ook zijn, ik zou het ook erg leuk vinden om wat leuke meiden te kennen met wie ik eens de stad in kan, filmpje kijken/bios, leuk dagje uit, terrasje pakken/koken/lekker eten/spelletje spelen. Ik ben zelf een spontane open meid van 28 jaar die veel verschillende dingen leuk vindt en graag onder de mensen is. Ik hoop via deze weg met leuke mensen in contact te komen en misschien te kunnen aansluiten bij het facebookgroepje waarover ik hierboven las. Spreekt het je aan, let me know en stuur me een pm'metje:)



Groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi kopjethee



Stuur me maar een PM met je emailadres en dan laat ik je wel toevoegen op onze FB groep



Gr Kim
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kim,



Hartstikke leuk! Alleen ik kan je geen PM sturen, ik zie die optie niet onder je logo:)



Groetjes Desiree
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor de late reactie, maar volgens mij was het gelukt of niet??
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames



Ik ben een vrouw van 30 jaar en woon in de omgeving van Zwolle, ik zoek ook een paar gezellige vriendinnen.

Ik ben wel wat afwachtend en vind lastig om contact te leggen.

maar ben het zat om alleen maar thuis te blijven zitten.



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Weten jullie toevallig of er ook een soort gelijke FB-groep is voor mannen of vrouwen+mannen in Zwolle (rond de 30)?

Binnenkort ga ik in Zwolle wonen, alleen ken ik vrijwel niemand in die omgeving...
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi



Ik ken voornamelijk mensen buiten zwolle en wil graag meer mensen binnen zwolle leren kennen.

Ik zou t leuk vinden toegevoegd te worden aan de facebookgroep.

Wie weet tot binnenkort in Zwolle!
Alle reacties Link kopieren
Hey hey,



Dat geldt ook wel voor mij. Ik ben 28 en net in Zwolle komen wonen, is die FB nog actief en zo ja; mag ik mee babbelen?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Onze FB groep is nog actief! Iedereen die mij een priveberichtje met mailadres heeft gestuurd is inmiddels uitgenodigd.

Ik kijk niet zo vaak op het forum, vandaar dat het even duurde!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven